Wat spannend, heb het allemaal gevolgd maar te druk momenteel om te schrijven. Heel veel succes Jane!
Jane Spannend meis! Hopenlijk verloopt het allemaal soepel voor jullie. Zet um op! Misschien ben je nu al mama wie weet
Het rommelt hier ook weer lekker! Maar heb me gezonde verstand aangezet... Ik ga er niet op wachten en zie het wel! Geniet van de laatste rustige dagen. Is me laatste zwangerschap als het goed is Morgen alweer 39 weekjes
Jane zet hem op meid! Spanne.d, ik verwachte al dat jane de eerste zou worden. Ik mocht ook nachtje zknhz voor slaapcocktail maar ze begrijpen mij niet, ik ben wel moe, heeel moe maar voel mij niet lekker. Kramp, buikkpijn, misselijk, duizelig en dikke hoofdpijn. Dus alles bij elkaar denk ik check fr mn bloed en bloeddruk maar nee hoort er allemaal bij. Ik ben ook benieuwd of er misschien al wat cm zijn maar ze willen niet voelen want wie weet doet het wat. Nou GRAAG. Morgen naar de vk maar vind ze niks meer aan, durf ook niet meer te bellen. Moet ik hun morgen serieus nemen, nou wordt lastig. Zo ben dr helemaal klaar mee, elke ochtend als ik wakker wordt kan ik wel janken van OGG nee nog niet weg. Ik dacht aan een griepje maar nu al 5dagen zo.... Shaan ik dacht ook ach tasje ed komt wel, tijd zat maar nu ik mij zo voel ben ik toch maar gaan inpakken verder. Je weet t nooit. Jane weet ze wat ze krijgt (geslacht?)
Jane; Hopelijk gaat het nu eindelijk doorzetten. Het heeft lang genoeg geduurd voor jou! Hopelijk heb je snel je beebje in je armen! Rica; Vervelend dat ze niet willen luisteren seg! Als je je zo ellendig voelt is het toch echt geen pretje meer hé. Sanjor; Jij blijft het volhouden hé hihi, je kleintje zal het naar zijn zin hebben . Benieuwd wanneer het bij jou gaat beginnen . Iedereen is het stilaan beu aan het worden. Hopelijk moeten we allemaal niet meer te lang wachten !
@rica; Pff wat balen he! Ik snap echt niet dat ze niet even willen voelen. Ga het woensdag ook maar vragen denk ik. Hadden ze je bloeddruk helemaal niet gemeten??!!! @jane; spannend spannend meis! Succes! @shaantje; de kleine heeft het heel goed binnenin! Hahaha. Was bij Lisa ook zo @hier; sinds vanmorgen menstruatie gevoel. Na een douche is het niet weggetrokken. Is constant aanwezig. Hebben jullie dat ook?
Rica: Balen zeg! Maar slaap je nou wel of niet goed dan? Rot zeg van al die klachten! En inderdaad, graag zelfs als er wat gebeurd.. Sanjor: Hier niet bekend mee met aanhoudende kramp. Het trekt bij mij wel weg. Hier: Ik heb sinds paar dagen meer witverlies, veel wateriger. En de krampen in mijn buik zijn bijna weg.. Stilte voor de storm ofzo? Ik heb alleen wel sinds 2 dagen een constante druk ofzo. Ik weet ook niet of het nou mijn blaas is.. Het voelt alsof er elk moment iets kan knappen. Heel vaag. Volgens mij is de kleine ook nog steeds niet ingedaald. Hij zit nog steeds met zijn kont of rug vol in mijn ribben te duwen.. Vraagje, er bestaan postzegels en geboortezegels. Weten jullie of deze even duur zijn? Of kosten de geboortezegels meer geld?
spannend jane, heel veel succes!!xx sanjor, ja hier al een week elke avond ongi gevoel in rug dat gevoel dat naar je been trekt zeg maar, en gisteravond in combinatie met harde buiken die niet helemaal pijnloos waren. geslapen en het was weer over, heb elke keer zoiets van he zet nou maar door haha
miranti, volgens mij zijn ze even duur! hier vandaag ook echt last van mijn buik en rug. pff niet net als anders....
Sanjor; Aanhoudende menstruatiepijn heb ik niet. Soms kan het wel even opkomen, maar het is ook onmiddellijk terug weg. Miranti; Ik heb ook héél veel waterig witverlies. Voelt echt helemaal niet aangenaam. Maar hoort er jammer genoeg allemaal bij. Hier is de kleine ook nog steeds niet ingedaald denk ik. Ook hier nog steeds geduw tegen mijn ribben & heel veel maagzuur. Begint echt vervelend te worden nu. Benieuwd of het bij jou stilte voor de storm is! Tbtje; Kan héél goed snappen dat je wil dat het nu eindelijk allemaal doorzet. Op een gegeven moment heb je het helemaal gehad hé. Zeker als het zo op en af gaat . Liekj; Oeh, gaat het bij jou ook beginnen! Allemaal spannend seg . Hopelijk gaat het bij jullie stilletjes allemaal doorzetten meiden! Hier voorlopig weer enorme last van steken in mijn vagina en hierdoor ook pijn in mijn liezen. Zou ze dan toch stilletjes indalen? Volgens mij daalt ze steeds in, maar niet vast en komt ze terug naar boven . Want heb dit al ongeveer een 2 weken. Dan een dag wel, dan een dag niet. Helemaal geen pijl op te trekken. Dacht dat indalen maar max. enkele dagen was. Hoop dat ze eindelijk eens vast komt te zitten dan, want dit gevoel is om gek van te worden! Benieuwd wat de gyn hier donderdag over gaat zeggen .
Na een lange en uiteindelijk heel heftige bevalling is vannacht om 01.53 onze dochter Isabelle geboren met een gewicht van 2440 gram. Omdat ze een slechte start heeft gemaakt ligt ze voor minimaal 48 uur op neonatologie.