Wauw Ior, ik ben zelf te nieuwsgierig... dus wou het echt wel weten ! Vooral omdat ventlief beweerde alleen maar jongens te maken heb ik lekker gelachen toen we bij de gynae waren Rica, dankjewel, best leuk ! Blonky, ja hier was het ook even omschakelen ! Want ventlief (en dus ik ook) waren overtuigd dat het een jongen was. Nu ja, ik ben wel tevreden zie het al helemaal zitten ! Al ga ik niet voor héél het roze gedoe en uiteindelijk sprak de gynae van 99% zeker dat het een meisje is... eind maart volgt de bevestiging... Groetjes!
Hoi Meiden, Ook ik mag me hier melden Ben 27 september uitgerekend maar ik word 2 weken eerder ingeleid i.v.m. diabetes. Zag al een boel mooie buikjes en zo vroeg al! Kan niet wachten tot mijne zichtbaar word. Heb al een buikje maar volgens mij is dat toch echt nog vet en een opgezette buik of ik kijk gewoon verkeerd haha Iedereen gefeliciteerd!
Vandaag dan eindelijk een foto gemaakt met 14+2 Hoop dat iedereen zich net zo lekker als ik voel, want ik ben helemaal niet meer ziek of moe en barst van de energie. Voel me af en toe wel super onzeker (heb ik elke keer als een echo dichterbij komt) Maar probeer die angsten wel los te laten. Donderdag hoop ik jullie te kunnen vertellen hoe onze uk zich ontwikkeld en of het een jongetje of meisje is.
Sommigen hebben echt mooi bolletje al!! vij mij verschilt het ook per kleding. vandaag had ik iets aan niu je zou niet zeggen die is zwanger hihi maar andere kleren maken me weer zwanger. ach grote buik heb ik niet net als bij mn dochter grrrrrr
Ben me zojuist kapot geschrokken haha! Wil nu eigenlijk elke 2 weken een foto maken, maar vind 12 weken een mooie mijlpaal dat ik er toch maar eentje gemaakt heb!
mooi soeee! zoveel is er bij ook nog niet te zien! maar ligt er inderdaad wel aan welke kleding je aan hebt!
Wat een mooie buikjes al dames! Bij mij is wederom nog niks te zien! Hopelijk duurt het niet lang meer..
Hierbij mijn nieuwe buikfoto. De eerste foto is van 12w4d en de tweede is van 11w4d. Ik verschoot er een beetje van, hij begint nu echt wel te bollen .
Vanavond de echo gehad, we krijgen een jongen! Alles zag er goed uit, alleen had ik wel wat weinig vruchtwater. Ben dr wel een beetje van geschrokken maar ze zei dat het niet ernstig was. Ga morgen wel eventjes de vk bellen en dit doorgeven, maar alle orgaantjes zagen er goed uit en hij lag goed op groeischema. Foto's staan in mijn fotoboekje voor degene die willen
Gaaf brabantsmeisje!! ik mag maandag ook met 14,6!! zag je het duidelijk??? zag je foto maar is dat een balzakje? Mooie buikfotos meiden!
@Rica, we hebben er een uur op moeten wachten want hij lag steeds met zijn ruggetje naar ons toe. Maar na een wandeling en op en neer springen draaide hij en kregen we frontaal zicht haha. En volgens mij is het idd het balzakje maar ik moet eerlijk toegeven dat tijdens de ontlading ik het vergeten ben te vragen Maar het is echt al heel duidelijk, bij mij kon ze echt alles super goed zien.
Leuk Brabantsmeisje, gefeliciteerd! Voor de dames die voor de 20 weken echo een geslachtsbepalende echo laten doen: doen jullie dat gewoon bij je vk of ergens anders?
Brabantsmeisje, leuk hoor! Soeee, wij hebben dinsdag 26e een echo met precies 15 weken. We gaan dan naar Jan Koning in Ochten. Hij schijnt met 15 weken het geslacht goed te kunnen bepalen. Ik vroeg nog of het niet te vroeg was, maar hij zei van niet. Dus ik ben heeeel benieuwd!!!
Spannend Miranti! Wij zijn ook echt super benieuwd! Hebben jullie een voorgevoel? Heb trouwens goede verhalen gehoord over Jan Koning, maar is voor ons niet echt naast de deur
Soeee, willen jullie het wel weten?? Of laten jullie je verrassen? Heb je al een echo met geslachtsbepaling gepland staan? Nou echt een voorgevoel vind ik moeilijk. Ergens denk ik wel de hele tijd dat ik een meisje ga krijgen.. Om mij heen roept iedereen een jochie. Ja ik heb ook goede berichten over gehoord, voor ons is het niet zo ver weg