Dat heb ik ook meestal in de avond.. Voel je je de hele dag en dan krijg je in de avond weer lekkere klachten
Ik vraag me steeds af wat die krampjes zijn. Zijn hele lichte menstruatiepijntjes, ook maar kort.. Sanjor: Ik hoop dat het strippen vandaag de bevalling in gang zet! Geen idee of je inmiddels al gestript ben of nog moet..
Hier bij verloskundige geweest en mijn buik is iig niet meer gegroeid en daar ben ik blij mee, aangezien ze bij mij ook een grote verwachten. Dus mayb gaat het nog meevallen. Voor de rest was alles goed.. dus zit ik weer op het wachtbankje
Jill; Ik snap dat je blij bent dat je buik niet meer is gegroeid. Ik ben ook blij dat het even lijkt stil te staan. Op het einde begint hij toch echt in de weg te zitten hoor! Goed dat alles nog in orde was. Alleen jammer dat er nog niets aan de gang is hé . Ik heb de indruk dat de septemberbaby's graag op zich laten wachten haha . Dat belooft voor de onze... Dat word pas oktober vrees ik .
Haiiiiii meiden!! Nou strippen kon niet. Was te druk met bevallingen. Er was iemand me voor me gebroken vliezen. Maar morgen tussen 9 en 10 uur heb ik nu wel de afspraak staan. Komt niemand tussen (hoop ik!) Inwendig onderzoek gehad en ben dus gelukkig te strippen. Heb minimaal 1 cm ontsluiting. Baarmoedermond was ook al iets korter. Alleen de baby was toch niet helemaal ingedaald. Maar dat kan weer voor extra centimeters zorgen als de bevalling begint zei de vk. Dus mij hoor je niet klagen! Vandaag wel meer kramp en harde buiken. Morgen 40 weken. Stomme mijlpaal Hahaha. @shaantje; ik heb ook het idee dat de september baby's een beetje laat zijn allemaal! Hoop voor jou toch echt een september baby meis!
Sanjor; Jammer dat ze je vandaag niet konden strippen. Hopelijk brengt het morgen snel de bevalling op gang en hoef je niet te veel "overtijd" te lopen. Dat je beebje nog niet helemaal is ingedaald is ook niet zo erg bij een tweede blijkbaar, omdat ze door de eerste zwangerschap en bevalling meer plaats blijken te hebben. Dus hopelijk snel vordering bij jou Hier; Heb proberen te strijken vandaag. Pff, niet lang volgehouden... Kreeg na een 20 min. al vervelend steken in mijn onderbuik en liezen, ben er dus na een dikke 30 min. maar mee gestopt. Gelukkig kan ik nu alle dagen een beetje doen, want wil natuurlijk wel alles op orde voor de bevalling begint
Komt helemaal goed! Heb er alle vertrouwen in Vindt het nog knap dat je 30 minuten hebt gestreken! Ik stond er niet langer dan 15 minuten Hahaha. Wel lekker he dat je alles op je gemakje kan doen nu
Ja, is wel een hele aanpassing. En met momenten slaat de verveling toch wel wat toe . Moet nog steeds wennen aan mijn rustige (tijdelijke) leventje . Hopelijk komt de kleine meid snel, dan is het gedaan met de 'verveling'. Dan heb ik genoeg om handen
Succes vandaag Sanjor! Hopelijk vandaag meer actie dan! =) Fijn Jill dat alles goed was en je buik zoveel meer gegroeid is. Gaat toch alleen maar in de weg zitten Shaantje: Ik herken dat wel hoor, ik begin me langzaam aan ook wel te 'vervelen'.. Ookal kan ik genoeg doen, ik heb nou ook weer geen zin om de hele dag aan het poetsen te zijn. Dus laat maar komen die kleine, dan heb ik iets leuks om handen! Hihi
Hoi meiden! @shaantje; ja rustig wordt het opeens he! Kan er pas sinds kort echt van genieten... Moest wel een paar weken wennen. @hier; ze hebben gestript. Nu afwachten of het werkt. Voel nog niks.. Had wel al 2 cm ontsluiting. Gisteren hebben de harde buiken toch nog voor 1 cm extra gezorgd dus En mijn buik vandaag. Precies 40 weken!
Zo een mooie buik sanjor! Hij lijkt zelfs nog een beetje gegroeid . Had in je andere topic al gereageerd dat het hopelijk snel werkt. Je hebt al 2 cm, dat scheelt al iets voor als het echte werk begint haha .
Thnx shaantje! Ja de eerste 2 cm heb ik al binnen Hahaha. Denk niet dat het strippen heeft geholpen. Voel me nog steeds zoals elke dag. Alleen wat emo....
Hoooii dames! Stiekem lees ik soms al mee, dus dacht laat ik nu maar mee berichten! Ik ben 38 weken, 15 september uitgerekend dus het is hier al heek spannend!! Alle meiden die al bevallen zijn gefeliciteerd! Sanjor, hooo dat het mischien vanacht door zet! Ik snap dat je er erg mee bezig bent nu, mischien laat ie daarom nog even op hem wachten! Maar mag ik vragen waarom je met 40 weken al gestript wordt meestal is dat later tog? het is voor mij allemaal nieuw en kaat het allemaal maar op me afkomen, en heb je al eerder inwendig onderzoek gehad voir ontsluiting te bepalen dan? Ik heb vandaag flinke nesteldrang gehad huis weer helemaal spik en span! Bij mij mag de kleine man ook snel komen! Sucses nog even met de laatste loodjes
Sanjor; Heeft er nog steeds niets doorgezet? Tbtje; Hopelijk dient de kleine zich snel! Overtijd lopen is volgens mij echt frustrerend. De septemberbaby's zitten veel te goed bij de mama's heb ik het gedacht
Ohh tbtje jij loopt ook nog steeds!!! @smmy; welkom! Ze hebben me op m'n eigen verzoek gestript.. Het is de tweede en dan doen ze dan eerder (vanaf week 40).. Heb maandag inwendig onderzoek gehad en toen bleek dat ik 1 cm ontsluiting had. En gisteren bij het strippen 2 cm Er is nog niks gebeurd. Dus zal geen effect hebben gehad. Misschien wel op de vordering van het proces... Heb vanacht wel kramp gehad wat ik normaal nooit heb in de nacht. @shaantje; we zorgen te goed voor onze baby's Hahaha. @rica; ohhhhh die flubberbuik! Daar kijk ik dus helema niet naar uit Hahaha