September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeej! Super!gefeli! Super Weer gezonde baby erbij! :)

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik denk niet dat de tweede keer strippen effect gaat hebben...
    Voel me nog beter zelfs dan gisteren Hahaha

3. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Jaaa helemaal leuk voor Liekj! =)

4. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hier vanmorgen controle gehad. Mijn bloeddruk was wat verhoogd. Nu hoeft dit niks uit te maken. Hij was ook niet te hoog. Maar door alle waardes die ik tot nu heb gehad is dit wel een opvallende uitschieter.. Nu moet ik maandag weer langskomen om te kijken of mijn bloeddruk dan nog hetzelfde is, stabiel dus, of nog wat hoger is geworden. Anders dus kans op zwangerschapsvergiftiging. Ik heb wel wat hoofdpijn klachten ,maar niet heel erg ofzo. Dus waarschijnlijk is het loos alarm.. Maargoed, wel even in de gaten houden. Als ik klachten krijg moet ik gelijk bellen natuurlijk..

Verder was de rest allemaal in orde. Ze zei wel dat ze mij niet tot 42 weken laten lopen door alle klachten. En als ik rond 40 weken ben zal bij de controle eventuele inleiding besproken worden voor de week erop (mits ik al bevallen ben natuurlijk) en zullen ze misschien kijken of er al wat ontsluiting is om te strippen.. Maar dat zie we dan wel weer.

Voor nu gewoon weer even afwachten!

Sanjor: Jammer dat er nog niks doorzet!

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Goed dat ze je in de gaten houden miranti!
    Hoop dat je bloeddruk niet veel hoger wordt.
    Wat is je bloeddruk als ik vragen mag?

Lekker gevoel he als ze je serieus nemen bij de vk?
    Ik ben om die reden ook al gestript met 40 weken.
    Maandag ga ik aan de hand van de echo en hartfilmpje bespreken wanneer er evt ingeleid gaat worden..

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Sanjor, hoop dat inleiden niet nodig is voor je! Ik blijf hoop houden..

Ik ben al echt aan het aftellen!
    ZO spannend.. en vreemd dat je een datum weet wanneer je je kleintje zeker in de armen hebt... Al maakt de ks me nu wel heel erg zenuwachtig!

7. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hij was niet zo heel hoog hoor, helemaal niet echt volgens mij. Maar mijn bloeddruk is van mezelf altijd al aan de lagere kant geweest en nu tijdens de zwangerschap is de onderdruk altijd onder 65 geweest en was nu 78. Dat is dan best opvallend.. Maar omdat het dus niet te hoog is ofzo, maar alleen opvalt moeten we het wel even voor zekerheid in de gaten houden. Ze hadden het ook 2x gemeten begin vd controle en op het eind, maar toen was het hetzelfde. Voor nu geen alarmbellen denk ik, maar het zou kunnen dat zich nu iets aan het ontwikkelen is..

Wel fijn dat ze je serieus nemen ja en dat ze ook zien dat je echt aan je tax zit en dus niet pas met 41 weken zeggen, nou je zit er nu wel doorheen he misschien moeten we gaan praten over inleiden.. bijvoorbeeld..

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Goed dat ze je in de gaten houden Miranti! Hopelijk hoeft het niets te betekenen en is je bloeddruk volgende keer stabiel gebleven.

Sanjor; Jammer dat er maar niets wil doorzetten. Koppig ventje haha :p. Verjaar jij niet bijna, naar wat ik mij kan herinneren? ;)

9. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Oeh, spannend :D. Ik snap dat je er zenuwen voor hebt, zou ik ook hebben. Maar wel leuk dat je weet wanneer je je kleintje gaat zien! Wij hebben er het raden naar haha ;).

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @miranti; ik heb ook een lage bloeddruk :) gemiddeld 100/60. Onderdruk schommeld tussen de 50-65.

@shaantje; ja :) ben maandag jarig :) en dan mag ik gezellig naar het ziekenhuis ;)

Heb vanmiddag een heerlijke kwarktaart gemaakt. Ga ik vanavond maar eens opeten.

Wat is het warm!!! Pfff. Heb er echt last van.
    Zo broeierig en plakkerig. Hopen dat vanaf volgende week het gewoon lekker wordt.

Straks ga ik heerlijk patat eten! Geen zin om te koken! En heb toch al een vreetdag! Hnmmmm

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Whoehoe! Een stapje dichterbij de bevalling! Heb me slijmprop verloren :D

12. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Oeh spannend Sanjor! Hopelijk hoef je op je verjaardag niet naar het ziekenhuis, maar ben je al lekker aan het genieten van je zoontje :p. Hij heeft nog een paar dagen ;).

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Het is hier wel stilletjes ;)

14. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Nou zou het dan nu echt Sanjor?! Spannend!

15. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wakker van de warmte pffff....

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Goedemorgen! Nopes Nikkes nada!
    Verlies weer slijmslierten Pfff. Dacht dat het nu wel over zou zijn.

@jill; ja heet he!! Nu snel alles open gezet en zo weer dicht doen.
    Laatste warme dag vandaag hopelijk.

17. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Goedemorgen!

Sanjor; De kleine houdt het echt spannend seg :D.

Hier is het ook "lekker" warm! En ondanks de hitte gisterenavond heb ik toch best goed geslapen. Mijn lichaam had er echt nood aan, na al die onderbroken nachten haha :p. Hopelijk deze avond wel iets minder warm!!

Ook de kleine is hier super druk! Van zodra ik mijn ogen opendoe gaat ze tekeer en dat blijft zo bijna héél de dag. Ben helemaal blauw vanbinnen denk ik ;). Vooral mijn ribben moeten eraan geloven! Nog effe :D

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @shaantje; bij jullie ook al lekker warm! Hmmm Hahaha.
    Fijn dat je goed hebt geslapen. Hier ook ondanks de warmte.

Bij mij beweegt hij wel minder gelukkig. Het is meet schuiven. Maar dat doet ook best pijn.

Gisteren last van me vel.. Volgens mij is me buik nog ff stiekem groter geworden. Ga straks even een foto maken ..

19. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Jammer Sanjor!

Hier warm, pff! Ik doe niet veel vandaag... (anders ook niet haha)

20. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier ook al véél te warm pff. Zit hier binnen te zweten dat het niet normaal is pff ;). Gelukkig is het vanaf morgen gedaan met de hitte! Normaal zou ik dat niet zeggen, maar nu zit ik er echt op te wachten haha :D.

Sanjor; Hier ook constant geschuifel, met af en toe een flinke por ;). Soms denk ik dat ze de uitgang via mijn buik gaat zoeken haha :p. Ben benieuwd naar je buikje... Naar het schijnt groeien baby's dubbel zo hard als je "overtijd" loopt, dus het kan inderdaad dat hij nog gegroeid is ;).

Deel Deze Pagina