Shaantje dat zeg ik ook wel eens, dat ik het idee heb dat hij via mijn buikwand er uit wil ipv via van onderen! Zit ie maar te duwen in me zij haha. Hier ook veel geschuif van links naar rechts en weer terug..
Ik zie al regenwolken in de aantocht!!! Hoef ik ook geen planten te sproeien Hierbij m'n buik van vandaag:
Mooie buik Sanjor. Ik ben al even niet hier geweest. Maarre, ik hoop dat jullie de warmen dagen een beetje relaxted doorkomen. Ik draag sowieso al chronisch slippers vind de nachten als het zo warm is, altijd irritant. Maar goed, nog even en dan koelt het weer af. Morgen 40 weken. Zou toch mooi zijn als mijn kleine meid zich dan laat zien. Maar ja, ben bang van niet.
En zo gaan we allemaal richting de 40 weken. Als je andere topics bekijkt, zijn er vele die voor de 40 weken bevallen. En hier lijken we er allemaal stilletjes over te gaan haha . Hoe het toch allemaal zo kan verschillen! Miranti; Vervelend soms hé? Ik word er soms gek van als ze zo wild tekeer gaat, denk dan echt dat ze eruit gaat komen. Hopelijk is ze buiten de buik iets rustiger. Anders heb ik zeker mijn handen vol haha . Sanjor; Mooi Mooi! Al had je liever al van je buik af geweest . Hier word het stilaan ook 'donkerder'. Vind het niet erg. Mag hier stilaan wel wat afkoelen!
Thnx meiden! Pff heb nesteldrang! Met dit weer Grondig achter de banken gezogen en de vensterbank weer ff gesopt... Zo BBq bij kennissen alleen ziet het weer er niet helemaal ok uit haha. Hoop dat het snel overtrekt.
Hier ook een regenbui gehad. Heerlijk want het is een stuk koeler! Shaantje Ja ja jij gaat ook al lekker vooruit in je weken! Haha en wij zijn inderdaad een slome club ofzo qua bevallen haha!
Hier om 15u even een kleine regenbui gehad. Jammer genoeg is het niet afgekoeld, alleen maar "laf" geworden . Jill; Kan wel deugd doen hé, als het zo lekker afkoelt. Hitte is echt niks voor zwangere vrouwen haha . En hier gaan de daagjes ook lekker vooruit jah, zondag 37 weken! Ben lekker aan het aftellen, vanaf dan mag de kleine elke dag komen. Al denk ik ook wel richting de 40 weken te gaan hoor. Als we er al niet over gaan . Achja, is alleen maar goed voor de kleintjes als ze hun tijd volmaken. Voor ons minder haha .
Goedemorgen meiden. Hoe gaat het hier? Iemand een vruchtbare nacht gehad? Hier heeft de ooievaar ons overgeslagen. Ben alweer een uur wakker. Heb laatste weken echt heel weinig slaap nodig. Bizar! Normaal slaap ik best lang. Nog plannen voor dit weekend?
Hier geen vruchtbare nacht, maar is hier ook nog niet aan de orde. Morgen 'pas' 37 weken. Vanaf dan zullen we zien. Maar jullie mogen eerder bevallen hoor. Jullie wachten al lang genoeg . Voor de rest hier niet zoveel plannen. Zo dadelijk spulletjes gaan halen van de geboortelijst. Grootouders zijn al goed aan het kopen geweest . En voor de rest wat strijk bijwerken denk en gewoon er een rustig weekendje van maken met mijn mannetje . Hoop dat iemand anders wel een vruchtbare nacht heeft gehad! Sanjor; Anders moet je hem eens proberen te lokken hé haha . Lekker nestje maken, dan komt hij misschien wel langs . Als het kon was het allemaal héél makkelijk hé .
Klinkt als een goed weekend shaantje! Ik heb sinds vanochtend beste harde pijnlijke buiken die steeds heftiger lijken te worden. Durf alleen niet meer te hopen. Elke keer weer die stomme teleurstelling. Wordt gek van mezelf!
Lijkt mij héél frustrerend. Je hoopt toch dat het eindelijk eens doorzet hé. Ik ga duimen voor je! Hopelijk gaat het toch eens in actie schieten !
Sanjor hopelijk zet het door! Gisteren naar gyn geweest, heeft Wat gedaan daarbeneden haha leek wel bijna uit men neus te Komen! 3585 zou ze al wegen
Sanjor: Ik zou gek worden haha... Ik heb inmiddels al 1.336.987 keer mijn duimen gedraaid voor je, nu wordt het wel eens tijd hoor! Tbtje: Bij jou wordt het ook tijd! hup hup! (ging het maar zo makkelijk he...)
Meiden ik denk dat het echt begonnen is al bijna een uur om de 5 minuten en doet echt zeer! Was dat ff vergeten. Snel gedoucht, aangekleed, tandenepoetst, darmen leeggemaakt whahaha Hou jullie op de hoogte! Of de andere meiden doen dat vast wel voor me.
Ik kwam ook weer ff spieken hier, want ik wil jullie allemaal natuurlijk wel ff in de gaten houden Go Sanjor! Zet hem op hè, hoop dat het nu wel echt doorzet! Hahaha, heel fijn dat je darmen ook leeg zijn!
Zo, ik kom net uit ziekenhuis. Ik voelde me gisteren al niet zo lekker en voelde sinds gisteren de kleine duidelijk minder. Vanmiddag toch voor zekerheid even gebeld naar verloskundige. Die is langs gekomen en hartje klonk gewoon goed. Maar moest toch voor zekerheid naar ziekenhuis voor ctg en echo enzo. Dus dat heb ik allemaal gehad. Op moment dat ik die banden om mijn buik kreeg begon hij weer lekker te wiebelen en te doen ( ik begon me gewoon een beetje te schamen, na 1,5 dag bijna niks voelen begint hij op dat moment vrolijk te bewegen), gelukkig maar.. Er waren wel wat harde buiken en voorweeeen te zien. Verloskundige komt binnen lopen en zei meteen 'zo er gebeurt een hoop in jouw buik'. Rommelde dus op dat moment zeker wel. Alleen of dat nou komt omdat de baarmoeder reageert op de kleine of dat het echt voorweeen zijn van aankomende bevalling weten we niet. Ze hebben nog wel even een echo gemaakt. Alles was in orde, ook genoeg vruchtwater. Ze hebben nog even gemeten en het is nog steeds een kleine baby. Weegt nu volgens de metingen 2690gr. Dat was niet te klein zei ze, hij ligt iets onder de gemiddelden. Nou we gaan zien wat ik er uit poep straks.. Voor nu even bijtanken en straks een verjaardag.. Bleghh, geen zin in! Fijne avond!
Hallo Dames, Namens Sanjor mag ik hier even plaatsen dat vanmiddag (7 sept) om 16:20 haar zoon is geboren hij heet Lucas Raphael weegt 3870 gram en is ong 50 cm groot.