Miranti Nee gelukkig al paar jaar oud zo'n mini laptop. Maar hij doet het echt niet meer. Ict mensen hebben er al naar gekeken, diagnose zo dood als een pier! Dus nu maar over op een tablet denk ik... maar wel met een toetsenbord. We zullen zien!
Miranti; Wie wil er nu niet voor de uitgerekende datum bevallen? haha . Alleen lijken de kleintjes daar geen zin in te hebben. Ze zullen het véél te goed hebben . Jill; Wat vervelend dat je laptop gecrasht is. Maar ik moet zeggen tablets zijn ook best handig hoor, mijn man heeft er eentje . Heeft er hier ook iemand zoveel last gehad van de liezen? Sinds ik nu een paar dagen al wat voorwerk heb is het met mijn liezen alleen maar achteruit gegaan... Regelmatig een steek of kramp erin. Kan dan geen houding vinden om er mee om te gaan. Moeilijk uit te leggen, maar weet dat het super véél pijn doet. Het komt super snel opzetten en het verdwijnt ook weer even snel. Zou dit te maken hebben met het indalen van de kleine? Of hoort dit ook bij het voorwerk? Word er echt gek van!!
Hoi lieve meiden! Even snel een korte update! Gaat hier goed op de nachtrust na maar dat komt vast ook wel weer goed! Lucas drinkt super goed aan de borst. Met mij gaat het ook goed. Herstel is prima volgens de kraamhulp. En een foto. Bijna in dromenland.
Jill: Okee, nou gelukkig was het geen nieuwe, maar alsnog balen natuurlijk! Shaantje: Klopt, wij allemaal haha. Sanjor: Wat een lieve foto! Dropje zeg! Fijn dat alles goed gaat en je goed herstelt! Die nachten, dat lijkt me ook wel flink wennen straks!
Sanjor; Wat een lieveke seg! En jah, de nachten. Dat zal voor iedereen wel wennen zijn. Maar super dat hij het zo goed doet! Nu begint het hier helemaal te kriebelen hoor! Ik wil ook haha
Shaantje Ik heb ook wel eens plotselinge kramp in mijn liezen voelt bij mij zoals kramp in je kuiten en schiet er ineens in en is ook zo weer weg maar idd pijnlijk! Ik heb het soms met opstaan of met lopen. Mja mijn laptopje ik mis hem nu al! Maar ja maar ff zonder.. namelijk net nieuwe auto in bestelling staan. November word hij geleverd, witte Toyota Aygo! Duur genoeg! Sanjor Mooie foto meis!
Jill: Ja ik zou ook niet zo goed zonder mijn laptop kunnen denk ik... Heel irritant! He nieuwe auto is ook leuk!! Wij willen in de toekomst ook zo'n soort autootje erbij, maar daarvoor moet ik nog even flink sparen haha.
Leuk een nieuwe auto! En dat kost inderdaad altijd voldoende . Hoe is het voor de rest dames? Komt er al ergens schot in de zaak? Hier blijft het bij vervelende voorweeën. En een hele drukke baby, die het niet leuker vind dan of op mijn blaas te duwen of mijn ribben aan te vallen. Zo aangenaam . Ben maandag benieuwd naar de controle! Manlief en schoonmoeder zeggen dat de buik aan het dalen is, maar ik durf er niet teveel in te geloven. Al hoop ik wel dat ze ingedaald is, dat zou toch weer een stapje dichter zijn. En ik hoop misschien al wel op wat verweking of ontsluiting. Dan weet ik dat de voorweeën niet voor niets zijn geweest . En natuurlijk dat alles weer dik in orde is met ons meisje hé, ben zeer benieuwd naar haar gewicht enz.
Als je zo'n auto voor erbij neemt dan heb ik maar 1 tip neem een 5 deurs! Ik heb nu ook al een aygo ouder model maar 3 deurs en dat is zoooo onhandig met maxicosi. Vandaar dat wij mijne inruilen en het kwam iets duurder uit voor een nieuwe ipv tweedehands toen was de keus snel gemaakt. Maar ben er ontzettend blij mee uiteraard! Hier nog geen schot in de zaak. Wel besproken maandag gaan ze voelen of ze me kunnen strippen ben dan 41 weken. Mocht het strippen kunnen en heeft het effect dan blijft het daarbij natuurlijk. Haalt het niks uit of kan het niet en ben ik nog niet bevallen met 41.3 dan word er een inleiding afgesproken.
Jill: Ja lijkt mij ook handiger ja 5deurs met al die babyspullen! Hopelijk heeft het strippen maandag effect! Spannend..
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het hier? Vandaag laatste halve dag kraamhulp. En dan mag het echte leven weer beginnen. Vanochtend al even kunnen wennen... Lisa was om half 7 wakker en de kraam komt pas om 8 uur. Phoe!!
Jill; Hopelijk kunnen ze je maandag strippen en heeft het effect! Sanjor; Ja, dat zal wel even wennen zijn. Maar uiteindelijk zal alles wel in zijn plooien vallen. Het ritme zal je snel te pakken hebben . Hier; Voel mij weer redelijk goed vandaag. De dag is nog niet lang bezig, maar voorlopig voel ik me goed . Het voorwerk is wat verminderd, pff het zal dus nog wel effe gaan duren eer ons kleintje gaat komen . Ach van mij mag ze nu nog even blijven zitten. Zaterdag taart gaan eten bij mijn ouders en zondag bij mijn schoonouders. Zondag ook lekker gaan eten met mijn mannetje voor mijn verjaardag. Maandag moeten we ook nog eens taart gaan eten bij mijn schoonouders, want de vriend van de mama van mijn man verjaard een dagje na mij . De komende dagen heb ik dus genoeg te doen, nadien mag ze elke dag komen van mij haha, al zal het nog wel niets zijn . Wat kan wachten toch lang duren haha .
Hmmm een hoop taart aankomende dagen shaantje! Jammie! Lust ik ook wel Hopelijk blijf je je lekker voelen vandaag! Sanjor: Jaa dat zal wel even wennen zijn dan he! Ik ben blij dat ik nu nog met 1 kindje mag beginnen hihi.
Hihi ach die paar puntjes extra, dat mogen wij! Dat zweten we er bij de bevalling wel weer af... Haha
Shit, had ik dan toch maar de kwarktaart gekozen vanmiddag ipv de Brownnies Ik stond zo te twijfelen! Haha
Herkennen jullie dit? Ik heb al paar uur aanhoudende menstruatie achtige kramp die niet weg gaat en soms iets erger wordt. Dan lijkt het ook even heel warm te worden onderin de buik. Heel irritant!