Kan veel veranderen dan in zo'n korte tijd he Shaantje? Ik hoop voor ons beiden heeeeeel snel op babynieuws! Jill: Wat een liefie!
Shaantje irritant dat het niet doorzet he meis! Miranti; succes morgen met het strippen!! Meiden nog ff en dan hebben jullie de beebs in jullie handen Duim dat het niet heel lang meer hoeft te duren allemaal. @hier; gaat alles goed. Alleen heeft Lucas last van krampjes waardoor hij na een voeding best lang wakker blijft. Vooral bij de nachtvoedingen vermoeiend dus! Haha
Miranti; Er kan idd veel veranderen! Maar het is niet zo zeer de zwangerschap dat ik beu ben, want genieten van mijn buik en de bewegingen van de kleine doe ik nog super véél. Maar het is vooral het thuiszitten en het weinig kunnen doen dat mij zo zwaar begint te vallen . Voel mij echt een oud vrouwtje en daardoor zo nutteloos . Hopelijk kunnen ze je vandaag strippen, ik ga duimen voor je! Sanjor; Ja weet soms niet wat ik ervan moet denken. Hoop altijd dat het eindelijk gaat beginnen, maar vrees een beetje dat het zeker nog een week of 2 gaat duren. Waarschijnlijk zal ik ook "overtijd" gaan lopen, pff . Wat vervelend van de krampjes! Hopelijk lost dit probleem zich snel op, maar zo te horen is het voor de rest een voorbeeldig kindje . Lekker genieten!
Shaantje: Dat herken ik wel ja. Niks aan he. Hopelijk ga jij dan niet over tijd Sanjor: Dat is vermoeiend ja! Fijn dat het verder wel goed gaat. Hier: Helaas konden ze me niet strippen. Er was wel ietsie ontsluiting, maar te weinig om me echt te kunnen strippen. Dinsdag hebben we afspraak in ziekenhuis om over inleiden te praten.
Wat jammer dat ze je niet konden strippen! Hopelijk komt het snel op gang i.p.v. dat ze je gaan moeten inleiden. Al wil je natuurlijk alles proberen van zodra je overtijd bent .
Miranti: ik hoop voor je dat je snel bevalt. Was er zelf zo klaar mee met 40 weken maar beviel pas met 41.1 en dan ook nog een inleiding. Die ik trouwens niet als vervelend heb ervaren. Shaantje: balen is dat hè, heb je pijn en dan zet het niet door. Niet eerlijk. Hier: Liz is 6 dagen en doet het super. Ze slaapt, eet, poept, plast en uiteraard huilt ze. We zijn nu over op 7 voedingen omdat ik haar wakker vannacht moest maken na 5 uur. Daarna sliep ze weer 4 uur. Ze komt voldoende bij dus het gaat allemaal lekker. Ik heb vanochtend 2 uur beneden gezeten en toen was ik gebroken. Lekker even geslapen net. Sanjor: sneu hè die krampjes. Je wilt ze dan echt overnemen van je kleintje.
Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie meisje littlejoy! Ik ben wel 'benieuwd' naar die vermoeidheid na de bevalling. Of dat nou juist meevalt of tegen valt. Wat jij beschrijft bijvoorbeeld, dat je na 2uur gebroken bent. Hier is alles nog rustig en ben ik bang dat het inleiden gaat worden na 41 weken. Maar ik hoop zo van niet.. maar goed, we gaan het zien.
Hee Miranti! Ik zag dat jij een prijs hebt gewonnen hier op zp! LEUK! Ben benieuwd naar de andere baby's! Hier gaat het goed met kleine Lyem hihi
Hier voorlopig ook nog geen baby . Vandaag wel al vanaf 11u constant menstruatiepijn dat ook doorstraalt naar mijn rug. Maar voorlopig worden ze nog niet véél pijnlijker. Dus zullen weer wel vervelende voorweeën zijn. Al hoop ik dat het toch eens gaat doorzetten! Gisteren een grieperig gevoel gehad en super moe, nu gaat het al wat beter, maar voel mij nog steeds niet 100%. Jammer dat het bij jou nog steeds rustig is. Bij jou mag het ook wel eens beginnen .
@ Miranti, Het herstel gaat goed.. zoveel beter dan de vorige keer! Doe al veel zelf, eigenlijk TE veel maar ach.. dat gaat vanzelf met twee van zo'n kleintjes.. Morgen voor het eerst alleen met de kids ben heel benieuwd.. ik mag eigenlijk nog niet tillen maarja dat kan dan even niet anders! Ik voel me wel echt prima Bij jou mag het ook wel eens zover zijn he! hihi Spannend hoor!
Shaantje: Jammer bij jou ook nog niks dus.. Ik had stiekem beetje hoop voor je dat je aan het bevallen was haha, maar helaas Ik heb helemaal niet iets van voorweeen ofzo. Of niet dat ik weet in ieder geval, alleen maar af en toe wat menstruatie achtige krampjes/pijntjes, meer niet.. Ik heb ook de hele tijd zo'n grieperig gevoel. Niet echt ziekjes ofzo, maar alsof er iets aan zit te komen. Ook echt vreselijk moe.. Bleghh Mich: Wel oppassen op jezelf he! Maar dat is inderdaad ook soms wel lastig met 2 kleintjes ja. Fijn dat het verder wel goed gaat en je goed herstelt En jaa hier wordt het ook tijd. Dinsdag hebben we afspraak in het ziekenhuis over inleiden. Ik hoop dat hij zich nog voor het inleiden spontaan meld, ik hoop het echt zooo
Miranti; Ik hoop ook voor jou dat de kleine zich meld voor ze je inleiden. Een spontane bevalling is toch altijd aangenamer hé . Hopelijk is dat "grieperig" gevoel een teken dat het eindelijk gaat doorzetten. Mijn duimen draaien voor je! Ik dacht dat het hier eindelijk zou gaan doorzetten, maar nee wéér niets . Net na mijn vorige berichtje begon ik pijnlijkere krampen en harde buiken te krijgen. Deze kwamen tussen de 2 à 3 minuten en hielden zeker een minuut aan. Moest ze ook echt wegpuffen. Maar nu lijkt het weer te minderen. Heb nog krampen, maar ze worden minder pijnlijk lijkt het. En ze volgen ook niet meer zo hard op elkaar... Jammer, we blijven afwachten .
ahh miranti overtijd, en nog gen babynieuwd hier van andere dames... zijn er al inleid datums bekend??
En Miranti?? Is er 's nachts geen wonder gebeurd? Hoop echt voor je dat het snel op gang komt (of is gebeurd ). Ik lig nu al te klagen, maar jij hebt er meer recht op hoor! Kan mij momenteel niet inbeelden dat dit bij mij waarschijnlijk ook zo gaat zijn en dat ik nog ZO LANG op ons meisje moet wachten . Rica; Hier is het eerst de 40 weken maar eens afwachten . We zullen vrijdag wel horen bij de gyn hoe het hier verder moet . Hoop tegen dan de afspraak eigenlijk niet meer nodig te hebben, maarja zal wel niet haha .
Helaas nog steeds niks! Blegh, ik was het al zat, nu helemaal! Morgen afspraak in ziekenhuis over inleiding. Tot die tijd nog even afwachten..
Meiden ik schrijf weinig want ik ben snel moe en niet fit. Met Robin gaat alles goed! Miranti Je gaat mij aardig achterna! Succes met je gesprek over inleiding. Shaantje Jij ook bijna aan het eind! Spannend hoor!
Jill; Ja, we gaan naar het einde toe. Al lijkt dat soms nog zo ver weg . Wat goed dat alles goed gaat met Robin! Hopelijk krijg je zelf snel terug wat meer energie. Rust maar goed op de momenten dat het kan . Een kleintje is nu eenmaal niet bevorderend voor je energieniveau.