September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nathalie
    En? Al baby nieuws ik leef met je mee!

Shaantje
    Mijn hondje heet Senna haha, scheelt 1 letter :) mooie naam vind ik het!

2. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Jill; Dankje. Iedereen moet altijd 2 keer vragen hoe ze heet, maar iedereen vindt hem ook wel super mooi :D.

Nathalie; En? Ben je al bevallen? Hopelijk ben je al aan het genieten..

3. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Helaas dames nog steeds niets, hoop wel dat ze nu snel komt want ben een beetje klaar met de pijntjes. Omdraaien in bed doet pijn, als ik opsta doet het pijn, mijn knieen doen pijn. Pfffff hoe lang moet ik het nog volhouden hahaha

4. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Balen Nathalie! Is er al een inleiding gepland of niet?

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik zie dat er bevallingsverhalen gedeeld werden. Hier de mijne

Woensdagavond 25-09 zou er een ballonkatheter geplaatst worden om de inleiding te kunnen starten. Deze kon niet geplaatst worden omdat hij niet bleef zitten. Ze hebben ontzettend zitten wroeten en doen zonder succes en is er besloten dat ik de volgende ochtend terug mocht komen om het met gel te gaan proberen. Wij naar huis gegaan. Ik lag net in bed toen ik iets voelde lopen, vliezen gebroken. Kwartiertje later al regelmatige weeen om 5-7 minuten. Weer een uur later kwamen ze al om 2-3 minuten. Dit hield zo aan en ze werden steeds heftiger. Verloskundige gebeld, die constateerde dat hij in het vruchtwater had gepoept. Ik kon dus naar het ziekenhuis. Daar aan CTG en werden de weeen steeds heftiger en bleven om 2-3 minuten komen. Bij het voelen bleef ik steken op 3 cm ontsluiting. Na een poosje vorderde dit nog steeds niet, terwijl de weeen zo regelmatig bleven komen en alsmaar pijnlijker werden. Ondertussen kreeg onze knul het ook zwaarder in de buik. Had last van dalingen in hartslag. Ik merkte dat ik de weeen moeilijker kon opvangen. Ontsluiting wilde nog steeds niet vorderen en toch bleef het meer pijn doen. Toen heb ik samen met verloskundige besloten dat er een ruggenprik gezet zou worden. Dit omdat mijn lichaam na al dagen geen slaap (en die nacht dus ook niet) en al uuuuuren constant regelmatige weeen die in heftigheid toenamen en omdat de kleine het zwaar kreeg. Ook hoopte we dat de ontsluiting dan wat meer zou vorderen. De ruggenprik is toen gezet en ongeveer een uurtje heb ik het rustig gehad qua pijn. Helaas werd ik toen kotsmisselijk en heb ik een paar bakjes vol gespuugd. Tijdens het spugen had de kleine het extra moeilijk en kwam gyn ook nog even bij me kijken hoe het met me ging. Er werd toen al gezegd dat als het allemaal niet zou vorderen ze moesten gaan helpen dmv kunstverlossing of eventueel keizersnede. Nadat ze blaaskatheter hadden geplaatst vanwege ruggenprik voelde ik de weeen weer en deze deden vreselijk veel pijn en kon ik erg moeilijk opvangen. Ik snapte er niks van, ik had toch een prik gehad? Ze werden steeds heftiger en heftiger. Ik begon ook druk te voelen en heb dit aangegeven. Ze zeiden toen nog dat dat waarschijnlijk kwam door de katheter. Ik bleef het voelen en werd steeds heftiger en druk steeds zwaarder. Toen gingen ze voor zekerheid maar even voelen. Toen was het 'Oh, je hebt al 9 cm ontsluiting!'. Ik was in een uur van 4 naar 9cm gegaan en de 10e zat er binnen een kwartier ofzo bij. Dat verklaarde waarom ik zoveel pijn had en druk voelde. Deze weeen kwamen keihard door de prik heen. Wat baalde ik toen dat ik de prik gehad had, ik wilde namelijk geen pijnstilling maar ik kon niet anders, ook in belang van de kleine, maar ik had er uiteindelijk maar een uurtje wat aan! Ik mocht toen even gaan persen, maar dit ging niet zo goed, kleine bleek sterrenkijker te zijn. Ik moest op mijn zij gaan liggen zodat hij wat draaide en goed kon zakken in geboortekanaal (want dat ging dus niet). Ondertussen had ik al die tijd persweeen en persdrang en mocht ik wat meeduwen toen ik op mijn zij lag, maar verder moest ik ze wegpuffen (weg jammeren werd dit) Na een uur ofzo mocht ik actief mee gaan persen. Ondertussen werd duidelijk dat de kleine het alleen maar moeilijker kreeg en de bevalling echt op moest schieten. Ik heb met al mijn kracht liggen persen, maar het ging te langzaam. De gyn is er bijgekomen en die heeft toen een knip gezet. Toen nog een keer geperst, maar dit was niet genoeg. Het moest sneller voor onze baby. De vacuumpomp kwam erbij en met 2 persweeen en is hij gehaald. En dit laatste voelde echt vreselijk! Dit ging zo vreselijk snel en hard. Het voelde alsof ik compleet uit elkaar getrokken werd. Maar daar was hij dan, onze kleine man, 26 sept om 14.16uur. Wel met een flinke bult op zijn hoofd, maar niet minder mooi! Toen ben ik gehecht enzo... En moesten we nog een dagje blijven.. Vrijdagmiddag mochten we naar huis.

Zooo heeeeel verhaal... Oeps.. Succes;)

6. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Miranti; Wat een bevalling seg! Jij hebt ook een knip gehad. Hier ook eentje. Heb je er veel last van gehad? Hier is het een ferme blauwe plek geweest. Vanaf vandaag voelt het allemaal redelijk goed haha :D. Voordien moest ik zien hoe te gaan zitten ;).

Rica; Fijn dat je de bevalling goed hebt ervaren. Is toch altijd wel fijn :p.

Liekj; Jouw bevalling heeft ongeveer even lang geduurd als de mijne ;). En ook zonder pijnstilling. Chapeau! :D Wel heftig dat je zo snel een weeënstorm kreeg. Die weeopwekkers toch! ;)

7. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Miranti
    Als het goed is staat de inleiding voor maandag gepland.

Sinds gisteren verlies ik vruchtwater, iedere keer een beetje. Ga ook 10 keer meer naar de wc. Heb ook wat last van mijn buik en rug, dus wie weet is het eindelijk begonnen.

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Oeh spannend Nathalie!

Maar verjaarde jij niet vandaag? Zou echt moeten lukken als ze vandaag gaat komen ;). Hopelijk is ze er snel :D.

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

en nathalie? hoezo nieuwsgierig ;)

ps fijne verjaardag!

10. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Shaantje klopt vandaag is mijn verjaardag. Helaas zet het niet echt door, morgen naar het ziekenhuis om te kijken hoe de meid het maakt en of er weeen activiteiten zijn. Wie weet houden ze me gelijk, maar dat merk ik morgen wel!

11. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Nathalie; Nog een gelukkige hé :D. Hopelijk maakt je kleine meid het nog goed, maar gaat ze er toch eens uitkomen :p. Succes vandaag!

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nathalie
    En en?? Ps nog gefeliciteerd met je verjaardag! Zelfde dag als mijn zusje :)

13. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Nou nog helemaal niets, morgenochtend om 9 uur moet ik in het ziekenhuis zijn en wordt ik ingeleid. Moet zeggen dat ik wel een tikkeltje zenuwachtig ben nu. Voor de rest was alles goed gister, de kleine bewoog nog goed, hartslag perfect dus ze doet het super.

Bedankt nog voor de felicitaties!

14. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Nou duurt wel erg lang zeg, die kleine heeft er dus echt geen zin in haha. Wie weet vanacht nog spontaan! Ik ga duimen..

Spannende dag dus morgen, veel succes! Wordt tijd dat ze eruit komt!

Oh en nog gefeliciteerd met je verjaardag ;)

15. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Nathalie spannend! Véél succes morgen.

Je hebt bijna je meisje in je armen :).

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nathalie, nog gefeliciteerd, ergens wel fijn dat ze niet op je verjaardag is geboren toch.... lijkt mij niet leuk, voor later ook niet.

maar morgen is het eindelijk zover! succes en zet hem op!

ben jij de hekkensluiter??

hoe gaat het met de rest? kunnen jullie een beetje aan de slapeloze nachten wennen :)
    Sommigen slapen al een mooi poosje achter elkaar.
    Hier helaas niet, veel wakker snachts en niet in eigen bedje willen, onze dochter was hierin heel makkelijk. Dus maak het van beide kanten mee haha :)
    Hij is flink gegroeid, hij krijgt gewoon vetrolletjes!! zo schattig hahaha lekkere dikke billen, ik hou er van~!

17. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Echt wennen aan het 's nachts opstaan is toch moeilijk haha ;). Maar heb gelukkig een vrij makkelijke dochter. Een keer per nacht moet ze een flesje hebben. Dus ze slaapt toch wel 4 à 5 uur aan een stuk door, dus ik heb zeker niet te klagen :D.

Hopelijk betert het bij jouw snel Rica. Toch speciaal dat de kinderen zo kunnen verschillen hé. Ze zeggen dat de eerste altijd de braafste/makkelijkste zijn :p.

En hier al van de geboorte een klein meisje met schattige rolletjes haha. Bij baby's mag er nog zoveel pak aanzitten is gewoon super schattig :D.

Goed dat hij goed groeit! Altijd fijn toch dat je kinderen het goed doen :p.

18. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Gisteravond is dan eindelijk onze dochter Chelsey geboren. Meer volgt later.

19. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Nathalie, jaa eindelijk is ze er, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gegaan is en het goed gaat met jullie.

20. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Gefeliciteerd Nathalie! Eindelijk kan je genieten van jullie dochtertje! :D

Deel Deze Pagina