September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

gefeliciteerd nathalie!!

2. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoee!! De laatste is ook geboren. Nathalie van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Geniet lekker van de eerste dagen. Veel gezondheid toegewenst.

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Gefeliciteerd nathalie!!!
    Hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu lekker aan het genieten zijn!

4. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Hoi dames,

Nou de bevalling liep helaas niet van een leien dakje. De bevalling liep door middel van inleiding, alleen ging het te snel waardoor ik op een gegeven moment op was en alles niet meer bewust mee maakte. Ze hebben op een gegeven moment de inleiding gestopt waardoor ik wat meer rust kreeg en weer een beetje bij mijn positive kwam. Later werden de weeen weer opgewekt alleen langzamer dan daarvoor, alleen voor mij was het te laat en moet ik het nu doen met de verhalen van mijn vriend en zus. De kleine meid kwam om 21.34 ter wereld en heb haar wel zelf aangepakt en haar naam gezegd. Na een uur moest ik naar de OK omdat ik was ingeknipt en volledig was uitgescheurd en ook wilde de placenta niet losraken en werd deze onder narcose verwijderd. Had ook veel bloed verloren waardoor ik op dinsdag een ijzerinfuus kreeg en pas woensdag naar huis mocht.

Zo dat was mijn horror verhaal.

5. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Wat een verhaal Nathalie! Hopelijk is alles nu goed met jouw en de kleine meid!

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Heftig Nathalie! Hoe gaat het nu met je? Veel last van de knip/scheur?

Hier kreeg ik bij dag 3 ofzo pas last van de knip.. Pff, wat voelde ik dat zeg. En ik voelde me ook helemaal gekneusd en beurs van onderen.

7. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Ja het gaat wel goed, heb wel last van een zwelling door de verdoving maar last van de knip en scheur heb ik gelukkig niet.

De kleine meid doet het prima, eet heel goed en slaapt ook wel redelijk door. Donderdag heeft mijn vriend mij door laten slapen werd pas om half 12 wakker.

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Dag dames,

Hoe gaat het met iedereen? Allemaal gewend aan het ritme van de kleintjes :D?

Hier best zware nachten... Men meisje heeft last van reflux, hiervoor sinds zaterdag Nutriton voorgeschreven gekregen. Het begint stilaan te beteren, maar de nachten heeft ze het nog steeds moeilijk. Dan geeft ze nog best veel terug en slaapt dan moeilijk terug in. De nachten zijn voorlopig kort hier ;).

Voor de rest doet ons meisje het prima! Groeit goed en ze weegt al 4.040gr dus we mogen niet klagen :D. Heeft de oortest ook goed doorstaan en ze begint al goed te zien :). Wat gaat het snel!

Hierbij een foto van een uurtje geleden. Net wakker, vind het zo een leuke foto!

Fijne dag verder!

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

wat een lieve foto shaantje..

heftig verhaal zeg nathalie.. knap maar gauw weer op..

hier gaat het goed, Lily is alweer 7 weken.. de tijd vliegt! :)

10. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Hoi dames, hoe gaat het met jullie kleintjes??
    De mijne heeft de afgelopen dagen heel veel krampjes gehad echt zo zielig. Gisteren maar een andere fles gehaald met een ventiel en die schijnt wel te helpen. Had al van alles geprobeerd maar niets werkte, misschien 1 van jullie wat tips?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,3 KB
      Weergaven:
      10
  11. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Nathalie: Ik heb eens gehoord dat venkelthee drinken zou kunnen helpen. Ik dacht het eens te proberen en heb wel het idee dat het laatste tijd minder is. Je zou dat eens kunnen proberen... Maar ik weet bij mij niet zeker of het daardoor komt..

Lieve foto!

Hoe gaat het met iedereen?

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ben even aan het terug kijken , de bijlages van de foto's. Gaaf hoor ;)

Zal van de,week ff bijlezen en update doen. Moet nu even de schoen vullen hihi

13. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier gaat alles zijn 'normale' gangetje. We beginnen een ritme vast te krijgen :D. Ons meisje zit nu aan haar 3de papje, maar het lijkt dat we nu eindelijk een goede pap vast hebben. Ze groeit als kool en weegt nu al 4.640 gr :p.

Ook is ze al super sterk! Ze heeft vrijdag voor de eerste keer al van buik naar rug gerold. En doet dit nu elke dag wel een aantal keer. Dus het is geen ongelukje geweest :). Ook al blijft haar hoofdje sinds 2 weken al héél de tijd omhoog in buiklig.

Ze is vandaag 7 weken en het gaat gewoon zo snel vooruit! Voor ik het goed en wel besef is ze groot :$. We zijn gewoon super super trots op ons meisje :D. En hoe gaat het met de rest?? Allemaal gewent aan de kleine wezentjes :p.

Hierbij nog 2 foto's van ons mopje <3.

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahhh wat een mooie foto!!

hier gaat het wat beter, alleen de nacht mag wel wat beter maar verder ben ik dik tevreden!
    Hij heeft tot 9 weken dag en nacht veel gehuilt en zijn ook meerdere malen bij de dokter en KA geweest. We zijn nu zelf met KMA voeding gestart en het lijkt toch te helpen, volgende week gaan we weer op de oude voeding terug om zo te kijken of zijn huilen en pijn weer terug komt. Het waren zeer zware 9 weken maar het gaat nu beter.

hoe gaat het met de rest?

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Hmmmm het IIS hier ook behoorlijk doodgebloed zie ik ;)

16. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Haha, dat dacht ik laatst ook al. Niemand plaatst nog wat, dus ik wachtte even af of er nog wat activiteit kwam hier ;) . Kijk zelf nu ook wel stukken minder hoor, maar hield nog wel beetje in de gaten. Maar verder is het hier nu wel heel erg stil steeds haha.

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ik denk idd dat je hier weinig hoeft te plaatsen, vraag mij af of iemand het leest :)

anders is het een gesprek tussen ons twee hahaha

hoe gaat t met jou kleintje mirantii

18. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Hoi Dames,
    Had vorige keer een hele tekst getypt, ik druk op reageren en hoppa alles weg :( En toen dacht ik het komt wel weer maar heb het te druk gehad.

Afgelopen maandag bij het consultatie bureau geweest, de kleine meid ligt goed op schema. Heeft ook gelijk haar eerste inentingen gekregen, ze moest maar even huilen maar lag binnen 2 min alweer te slapen.

De nachten doet ze perfect slaapt bijna altijd door tot een uur of 9 (de laatste fles heeft ze normaal rond half 11) Ze gaat nu ook steeds meer ontdekken en kan der zelf al aardig bezig houden.

Hoe gaat het met jullie kleintjes?

Bijgevoegde bestanden:

19. Liekj

Liekj Niet meer actief

Wat een leuke fotos meiden !

Rica wat fijn dat het beter gaat!! Heel goed om te lezen .

Wat knap shaantje hihi, sterk meisje!

Heerlijk nathalie die nachten .

Hier is ons meisje vaak wakker rond 4 uur.. pfff ... vermoeiend ..
    Hoop dat het snel beter gaat.. ze is inmiddels bijna 3,5 maand!
    Ik ben gestopt met bv , ze krijgt nu fv. Dat geeft me wel veel meer energie .
    28 december begin ik weer met werken, ben benieuwd!

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh liekj slaapt ze daarna wel weer ?
    Hier ook nog hoor een nacht voeding en soms 2.

Wat groeien ze he! De ontwikkeling is ook zo mooi om te zien. Nu brabbelt hij tegen Zn speeltjes, erg gezellig.

Wat een mooie foto's en kleren Nathalie!,liefffff

Deel Deze Pagina