Ik mag me hier ook aanmelden, ben 14 weken zwanger en nog helemaal geen buik te zien. Erg jammer want ik kan niet wachten tot ik mijn buik aan iedereen kan showen. (Waar blijf je)
Gefeliciteerd en welkom Er komen vast ook momenten dat die buik gigantisch in de weg zit, dus geniet er in dat opzicht nog maar van dat je geen buikje hebt
Hi meiden! Komen mooie buikjes voorbij hier. Ik ben al vrij snel zwanger geraakt van nummer 2 (dochter van bijna 8 maanden en 16 weken zwanger) en daardoor verwacht nu ook al een behoorlijke buik te hebben, maar mooi niet. Begint nu een beetje te bollen. Zal dalijk wel opeens heel snel gaan, kan niet wachten om weer lekker te pronken!
Hallo dames, ik ben ook uitgerekend in september 25 september om precies te zijn.. Maar hier ook nog geen buik ja van mezelf.. maar nog niet van de zwangerschap.. Hopelijk komt ie snel, dan kan ik eindelijk showen! Ik merk zelf wel verschil, bv dat mijn kleding wat strakker zit maar dit is nog niet te zien helaas.. Nog even geduld hebben. Dit is trouwens ook ons eerste kindje, en dan zie je het vaak wat later..
Ik mag me ook hier melden! Maar nog niet echt een buik te zien (behalve wat er reeds zat). Zodra er iets te zien is volgt een foto! Gefeliciteerd allemaal!
nou dat maakt voor hier niet uit, loop zelfs iets achter dan bij mn dochter en ook weinig aangekomen. Ik had ook zooo gehoopt dat het bij de 2e sneller zou gaan, maar echt niet hoor, hier niet bleeeeeegh haha... brix dat is nou een echt mooi pronk-buikje, niet dat je bukt en het een grote vetril lijkt haha
Wauw even rond gekeken hier.. wat een prachtige buiken al! Ben eens benieuwd wanneer ik zo'n mooie foto kan plaatsen!
mooi hopeandfaith mooie ketting ook welke heb jij? Ik heb de ster met zirkonia's erin. zijn jullie buikjes ook zo bol als je zit? ik was aan het zwemmen en zat lekker op de kant, dacht hmm jammer dat je van 1 buik 2 kan maken hahaha
Jaaaaa hopeandfaith <3 ben nog steeds zo blij voor je. Het is je echt gegund. Mooi buikje al zeg. Iedereen heeft trouwens een mooi buikje. Als Ik er aan denk zal Ik vanavond ook es ff weer 1 plaatsen. Vandaag 18wk Jeej!