Ik snap er niks van haha ik zie hier allemaal zulke mooie buikjes voorbij komen en zelf heb ik gewoon bijna niks vind dat echt raar haha
Super mooie buikjes al!! Hier mijn bijdrage op 14w4d, het is een beginnend lief baby-buikje Met kleren is het nog redelijk te verbergen, maar zonder kan je er echt niet meer om heen dat er een beebje in groeit
Hooi hooi dames Ik ben 15 sept uitgerekend en zag dit forum! super leuk! dus dacht kom ook even mij bluikje showen dit is ons eerste kindje dus extra spannend alles is nieuw en heel bijzonder en mooi dat we dit mee mogen maken ! Hier is mijn buik met 16 weken en 1 dag!
Mooie buikjes dames Ik wil meer buikjes zien!! Welkom SmMy! Heb je een prettige zwangerschap tot nu toe?
Mooi dames Heb vanmorgen gebeld, 8 mei mag ons beebje voor de "keuring", de 20-weken screening. Vind het echt super spannend. Ben dan 19+2
Hoi, Ik zie dat sommige al weten wat het word. (Denk door geslachtsbepaling vanaf 15/16 weken?) Zijn er ook al dames (begin september) die al 20 weken echo hebben gehad en geslacht klopte daadwerkelijk? Ik twijfel namelijk om geslachts bepaling al te laten doen. Bij 2 mensen in mijn omgeving zagen ze namelijk een andere geslacht bij de 20 weken echo als ze eerder verteld was! Twijfel nu om te wachten of toch al echo.
Dan hebben ze wel echt pech gehad, volgens mij is het meestal wel goed te zien. Maar je kunt inderdaad net de pech hebben dat het toch niet zo is, haha. Blijft altijd een risicootje denk ik. Waar ik de geslachtsbepaling laat doen kost het maar 35 euro. Vind ik wel meevallen. En doe het ook mede omdat ik er zoveel tijd tussen vind zitten. Het met 10 weken m'n eerste echo gehad, en heb met 19+2 de 20-weken echo. Vind bijna 10 weken wachten om m'n kleintje weer te zien gewoon te lang Dus doe het en vanwege de nieuwsgierigheid naar het geslacht, en om m'n beebje gewoon lekker een keertje extra te zien Maar dat is natuurlijk voor ieder verschillend
Ik heb mijn 20 weken echo de 24e, haha maar als mijn ventje een meisje blijkt te zijn is ie toch echt iets verloren piemeltje was echt heel erg duidelijk te zien op de pretecho. Ik had trouwens hetzelfde als Soeee, meer het feit om ons wondertje nog een keer te zien in de tussen tijd en als het geslacht zichtbaar zou zijn was het mooi mee genomen..
Ik wil het ook graag, een pret echo. Wij hebben laatste echo gehad met 9,5 week en nu pas wee met precies 20. Duurt lang. Gelukkig goede verhalen over de pret echo. Bij ons kost het ook 35 euro (nijmegen)
@Soe, Spannend ik heb 12-04 ook controle bij verloskundige krijg dan ook Afspraak voor 20-weken echo. Ben daar echt zenuwachtig voor! En geslachtbepaling om dezelfde reden, duurde me veel te lang 10 weken wachten hihihi.
Ik heb afspraak gemaakt, mag morgen al! Een basispakket met uitleg, foto's, metingen etc. Kan niet wachten.....