Spannend Loes, heel veel plezier morgen En wauw wat komen er toch weer mooie bolle buikjes voorbij. En wat gaat de tijd toch snel, morgen alweer 17 weken.
Ja is onze 1e wou dat het al september was. Hihi. Hoever zijn jullie met het kamertje? En meubeltjes? Ben wel nieuwschierig. Hihi
Volgens mij hebben wij dan in dit clubje een paar uitschieters, omdat je vaak hoort dat het bij het eerste beebje wel ff duurt voordat je een echte buik hebt Wat betreft het kamertje. Wij hebben het nog niet ingericht. Hebben al wel een aantal dingetjes, waaronder het ledikantje en kasten enzo. Eerst is onze eigen slaapkamer aan de beurt. En ik wacht ook ff totdat we weten wat het is, kun je toch wat gerichter aan de slag En hoe ver zijn jullie?
Hihi, krijg ook regelmatig de vraag of Ik zeker weet dat er 1 in zit. Wij hebben het kamertje in bestelling. Word in mei geleverd, als Ik 24 weken ben. Nieuwe vloer ligt erin en behang zit aan de muren. Alleen nog een likje verf aan de plinten en kozijnen en we moeten nog overgordijnen uitzoeken. we hebben de hobbyKamer ook gedaan en straks nog een kamertje. Alles weer lekker schoon en fris.
Wat een mooie buikjes allemaal meiden! *Ik kijk hier af en toe stiekem mee om te zien hoe hard jullie groeien om het een beetje met mezelf te vergelijken hihi*
Ior, bij ons zijn de muren van de babykamer vorig jaar allemaal opnieuw behangen en gewit, evenals het plafond. Dus er komt op 1 muur nog wel een kleurtje, hoewel ik zo'n mdf boom ook wel heel gaaf vind. Als je snapt wat ik bedoel? Ach, alleen maar trots zijn op je buikje toch Sanjor, en hoe is het met jouw buikje? Nu zijn wij natuurlijk ook benieuwd, hihi!
@soeee; Hahahaha daar was ik al bang voor Ik ben niet zo consequent met foto's maken.. Was ik bij de eerste ook al niet (slecht!!) dus zal dit weekend kijken of ik een foto kan maken...
Hahaha jaaa alleen maar komen spieken daar doen we natuurlijk niet aan Haha, grapje hoor, als je het niet zou willen dan moet je het natuurlijk niet doen Vind het wel gezellig, want eigenlijk is het best een klein clubje (wat betreft dames die regelmatig een foto plaatsen/wat schrijven).
Oh echt? Ik dacht inmiddels wel een groot clubje! Vandaar dat ik dan gewoon beetje mee lees en kijk af en toe.. Die grote clubs dan raak ik echt helemaal de draad kwijt Foto komt eraan dit weekend
Ik ben terug en het was echt super! Kindje zien drinken van het vruchwater, vol maagje gezien. Goed gegroeid, erg leuk! Al meteen konden we het geslacht zien want lag er goed voor met de billen naar ons toe en beetjes uit elkaar in de lucht: een jongetje!!
Oh loes. Wat leuk wij zeiden steeds dat we het niet wilden weten, maar beginnen nu toch te twijfelen. Hihi. Dus Misschien dat we bij de 20weken echo toch willen weten. (of op een briefje in een envelop)
Soeee hele leuke vrouw. Ze vertelde wel dat als je kiest voor alleen geslachtsbepaling je binnen 5 a 10 minuten weer buiten staat. Word dan echt alleen geslacht gekeken en verder niks en bij basispakket, wat wij toch hebben gedaan, mag je de kleine een half uur zien en kijkt zij al naar de hersenen, maag, beentjes, armpjes, ruggemerg. Zij heeft in het ziekenhuis gewerkt en dan ziet zij ook al of er iets mis is. Een soort van pre 20weken echo. Zonder garantie, want tussen 16 en 20 weken kan het nog altijd mis gaan. Je krijgt foto's mee en een cd rom met foto's. Voor die 20 euro meer vind ik het echt een aanrader! Ior, wij twijfelde eerst ook. Maar meteen was het te zien op de echo en eigenlijk vind ik het nu super leuk om te weten!
Dat is fijn om te horen Loes Ja ik weet dat je dan zo weer buiten staat (als ze het direct kan zien in ieder geval), maar dat vind ik niet zo erg. De rest zie ik drie weken later wel bij de 20-weken echo