September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    dank je wel:p

Ik hoop toch echt maar 1! Volgende week 1e echo, dus we zullen afwachten! Heb wel al hele erge last van mijn bekken straks weer naar de bekkentherapeut!

Bij mijn dochter was ik trouwens ook zo snel dik!
    Is overigens ook mijn 3e zs, maar 1e was miskraam

2. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja spannend, wel heel mooi hoor, maar kan me ook voorstellen dat het zwaar is idd, sowieso merk ik dat alles al snel verweekt is, ik had met 8,5 week ineens erg pijn, op verzoek van de VK even dagje NIETS tillen,en ja hoor pijn was weg.....dus als je ook nog zon (mooie) buik heb dan is het helemaal rustig aan doen ja =)

3. May84

May84 Lid

15 jan 2013
    25
    0
    0
    Ik sluit me ook aan.. Nog geen foto, want nog geen noemenswaardig buikje..

4. Franky

Franky Lid

15 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej!! Ik mag me hier ook aansluiten :)

Ik ben zwanger van de eerste maar heb sinds 7 weken erg opgezette darmen waardoor het lijkt alsof ik een echt zwangerschapsbuikje heb hihi.

We hebben gister onze termijnecho gehad en aangezien ik smal van postuur ben, dacht mijn VK dat dit wel via de buik zou lukken....mooi niet...mijn darmen zaten mooi in de weg.

Via een inwendige echo wel heel mooi beeld van ons kindje gekregen...druk aan het schoppen en aan het zwaaien!!

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Jeetje Mamajojo wat leuk al een buikje! Bij mij is nog niks te zien! Ik ben nu bijna 10 weken. Ook ik mag me hier dus aansluiten, midden september uitgerekend = )

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Thx meid.

Wow gaaf dat alles goed was en al bijna 11 weken, Joehoeeee heerlijk meid gefeliciteerd:D Toch je mijlpaal bereikt al he.

1e keer had ik met 10 weken ook niets hoor:) ( daarvoor ook 2 miskramen) schijnt met buikspieren te maken te hebben, die van een ex-zwangere vrouw zijn uitgerekt ofzo ;) heb ook zeker geen mooie platte buik:D

7. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Hahaha buik is bij mij ook niet weg gegaan hoor na de geboorte! Maar na deze bevalling ga ik opzeker wel sporten en dieeten enzo!

Mijn dochter is van nov 2011 en is met 33,3 wk geboren!
    Hoop dat deze gewoon in sept komt en gewoon volledig draag!

En wow mooi he die echo's! Kan niet wachten volgende week:)

8. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Wat naar dat je 2 miskramen hebt gehad...
    Ik heb inderdaad al vaker gelezen dat vrouwen die al eens zwanger zijn geweest dat er bij hun sneller een buikje te zien is. Voor mij is het de eerste = ) . Gisteren zei wel iemand tegen mij dat ze dacht dat ik begon te groeien, maar ik zie niks? Haha. Ik heb wel wat vaker opgezette darmen, dus misschien zag ze dat.

9. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    @mamajojo79: haha ik snap wel dat niemand er naar durft te vragen, die reclame van die vrouw in het bushokje kent iedereen denk :p.

@ hammelientje: wow hammelientje, dat is inderdaad al een mega buik bij 8 weken. Ik zie dat je 20 februari je eerste echo hebt. Ben benieuwd... Spannend hoor!

@ rest: gezellig!! Nog meer buiken te zien straks :D

10. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hihi miss heb je meer dan je denkt:D

haha idd dat bushokje haha;)

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wooow!
    sommigen hebben echt al een buik zeg!!
    ik heb een foto met 8 weken...
    En de volgende komt weer met 10 weken (om de 2 weken dus)
    Het gaat zeker harder bij de 2e merk ik zelf ook.
    maar nu vind ik dat mn buik stilstaat en zelfs wat krimpt...gaan die darmen eindelijk een ander plekje zoeken ;)
    Mn eigen broeken zitten al helemaal niet lekker meer maarja dat geeft niet, aangekomen ben ik nog niet want zin in eten heb ik ookal niet :)

Bijgevoegde bestanden:

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    mooi buikje hoor rica!!

13. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Mooi buikje!!!

14. missS85

missS85 Actief lid

21 jan 2013
    126
    0
    0
    oh leuk topic, ik was laatst ook al aan het zoeken!
    bij mij is nog niet zoveel te zien... ben zwanger van de 1e maar wat zijn sommige al groot!! mooi!

15. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Hoi meiden,

Mag me hier ook melden :D
    Rond 13 september uitgerekend, morgen weer een echo en dan weten we zeker wat de uitgerekende datum is.

Bij mij is mijn buik ook al duidelijk zichtbaar. Positiebroek heb ik al uit de kast gehaald. Het word steeds moeilijker te verbergen :p

@Iedereen; Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! :D

16. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik ook de 13e! Maar ook ik krijg volgende week nog een echo en dan horen we ook wat nu echt de uitgerekende datum zal zijn. Kan niet wachten! :D

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

17. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Gefeliciteerd meid, lees je onderschrift, heb dat je nu een meer onbezorgde zwangerschap heb meis. xx

18. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Thanks meiden :D

Miranti; das toevallig. Van mij mag het wel morgen zijn. Hopelijk ligt het frummeltje qua groei mooi op schema. Vind het ook niet erg als ik al wat langer zwanger ben dan dat ik denk.

Mamajojo; dank je wel. Ik hoop het ook, maar deze zwangerschap voelt ook anders. Ik ben wat zekerder dan dr vorige keer. Maar het blijft wel enorm eng en spannend. Heb wel wat meer bevestiging nodig. Maar het moet gewoon goed komen :D

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier nog een september mama.
    Mijn buikje 10+3.

20. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik mag me hier ook aanmelden! Morgen hebben wij weer een echo en ik ben zo benieuwd.
    Echt super spannend want ik maak me de laatste dagen toch wel een beetje zorgen omdat mijn kwaaltjes aan het wegebben zijn.

Deel Deze Pagina