September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Rica wat mooi :)

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden!

Zoals beloofd hierbij mijn buik :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,9 KB
      Weergaven:
      23
  3. soeee

soeee Niet meer actief

Mooi Rica!

Wauwie Sanjor, heel mooi hoor :)

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Dank je soeee! :)

Rica jij hebt ook echt een mooi buikje!!

5. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Loes gefeliciteerd! Nog een mannetje die in september komt kijken haha.

Rica en Sanjor, lekkere bolle buikjes :D

Ik heb onze kleine gisteren (volgens mij) voor het eerst voelen draaien. Het voelde net iets anders als normaal haha.

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Brabantsmeisje; dat voel idd heeeeel anders :) ik voel alleen nog maar schopjes. Zag gisteren trouwens van buitenaf de beeb schoppen!

Hebben jullie man/vriend de beeb al voelen schoppen?

7. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Mooi hoor meiden!
    Hier begint ook wat, nog een weekje en ik kan er ook een foto opzetten!!

8. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Nee mijn vriend kan um nog niet voelen van buitenaf, kei zielig want dan zit ik met een big smile op de bank te vertellen wat ik voel haha.

Ben benieuwd wanneer dat gaat komen, ik voelde meneer al best vroeg vooral voor een eerste schijnbaar. Dus wellicht duurt het ook niet zo heel lang meer voordat mijn vriend um gaat voelen.

Het lijkt me echt super mooi om dat dan te zen van buitenaf :D

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik denk dat je vriend het snel gaat voelen hoor! (Mijn vriend heeft het pas 1 keer gevoeld.. Hij is niet zo geduldig haha)

10. Ior

Ior Niet meer actief

hoelang duurt dat ongeveer? Dat je het van buiten kan voelen? Bij 16wk voelde Ik de baby voor het eerst. Vl wil het ook Heel graag voelen.

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bij mij ongeveer 2 weken geleden voor het eerst.. Maar weet dat het heel erg kan verschillen per persoon.

12. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik voel het ook schoppen of bewegen soms wel ff hard haha dan zit ik echt ff van WOOOOOWW hhaahaha van buitenaf heb ik nog niet gemerkt!! vl heeft nog niet kunnen voelen...

13. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik heb nog niks gevoeld voor zover ik weet. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet voelen? Ik heb lastige darmen en die ploppen en rommelen de hele dag namelijk.. En ik heb wel eens gelezen dat het voelt als een plopje of je darmen?

Leuk dat jullie het al voelen!:)

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ach dat verschilt per persoon. staat geen aantal weken voor vast. bij mn dochter was het 22/23weken want mn placenta lag voor. dat is dan een soort demper. dus dat weet je ook niet. en nu voel ik ook nog niks en is het de 2e en deze placenta ligt wel achter dus ach het komt vanzelf. ik denk voor de 25weken zeker.

mooie buiken dames!

15. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Het verschilt zeker, ik heb maar 1 keer een plopje gevoeld, daarna echt kriebels. En de ene dag voel ik hem echt ontzettend veel, vooral als ik aan het eten ben en andere dagen voel ik hem weinig tot helemaal niet.

Maar het komt wel, ik geloof dat rond de 20 / 21 weken over het algemeen de baby gevoeld word.

16. soeee

soeee Niet meer actief

Ik ben ook zo benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen. Duurt vast nog ff want ben morgen pas 15 weekjes :)

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Het verschilt idd per persoon wanneer je iets voelt.. Is m'n tweede en wist al snel dat het de beeb was die ik voelde. Anders had ik het ook niet geweten hoor :)

We hebben gisteren en vandaag onze kledingkamer leeg gehaald voor de nieuwe beeb. Wat een werk!!! Alle kasten uit elkaar en weer in andere kamers in elkaar.. Direct alle troep uitgezocht en veel weggegooid. Nu is het kamertje leeg en kunnen we wachten tot we het geslacht weten. Dan lekker gaan verven enz :D kan niet wachten!!

Zijn jullie al begonnen met de kamertjes en meubels kopen enz?

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Komt goed meis!!! Opeens voel je het! Ik het begin zijn het kleine plopjes en daarna wordt het steeds krachtiger :)

19. soeee

soeee Niet meer actief

Denk dat ik echt zo'n emotionele muts ben als ik het voor het eerst voel haha. Ben ik tegenwoordig sowieso al. De beeb "verpest" m'n hele ego van harde bitch hahaha. Nee hoor, grapje, ben best lief :D Zat laatst keihard te janken bij Echte meisjes op de prairie omdat Claire en Jill naar huis mochten bellen van Ricardo, dat hij zijn plaats afstond (voor degenen die het kijken, haha). Ik dacht: eeeeh, soe, wat doe je nu?

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahahaha die hormonen take over your life :p

Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van volgens mij. Ik kan wel heeeelll goed ruzie zoeken schijnt :D haha

Deel Deze Pagina