September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Jaaa haha! Ik was in het begin echt heel chagrijnig. Toen noemde arme vriendlief me 'horrormonstertje' :D

2. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hahahah Soeee, ik ging toen ook stuk, wat een drama was dat.
    vl zat vol verbazing te kijken en ikke maar grienen haha.

Onze uk's kamer is al bijna af, alleen nog gordijntjes en wat leuke schilderijtjes en dan kan hij erin haha.
    Jammer alleen dat het nog zo'n 23 weken zal duren ;)

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik kan me nu extra ergeren aan dingen en dan ook echt een discussie aangaan, en ben al vrij direct van mezelf en kan nu nog net iets harder zijn als ik het er dus niet mee eens ben, voel het vanbinnen dan branden van ergenis haha en dat moet ik echt niet doen. Wil niet iedereen afblaffen door die hormonen van mij maar prikkelbaarder ben ik zeker!
    emotioneel vast ook wel maar dat was bij mij bij mn dochter erger na de bevalling als je een ukkie hebt en alles dan echt losbarst hahaha.

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik herken mezelf helemaal in jou rica! Ben ook erg direct nu Hahaha.
    Floept er altijd zo uit voor ik er erg in heb.

Na de bevalling was ik idd ook een wrak! Alleen maar huilen en jammeren. Vette kraamtranen dus :D

5. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik ben dus niet de enige :D

Ik ben op dit moment druk bezig met een webwinkel met kinderartikelen. Mijn man is grafisch vormgever en zorgt voor logo, banner etc (de opbouw voor de webshop zo`n beetje) maar ik heb laatste weken echt de drang om te beginnen met die webshop. Ik heb niet meer zoveel geduld.
    Overigens heb ik man lief ook nog aan het werk gezet want ik wil graag het behang van de slaapkamer en alles geschilderd uhmm.... ook de deuren en kozijnen boven allemaal. Maar ik heb ook bedacht dat ik nieuwe kozijnen wil (wat de babykamer word zit nog enkel glas in) Overigens heb ik ook bedacht dat ik een dakraam erbij wil in de badkamer. EN..... omdat manlief grafisch vormgever is en "bijbeunt" met het maken van kaartjes, wil ik ook dat hij ons geboortekaartje gaat maken. (wat klink ik erg als ik dit allemaal opsom)

Wij hebben geen geldboom (helaas!!) Dus hoe wij deze verbouwing op korte termijn helemaal gaan bekostigen... en ook nog alles voor de baby kopen.... hoe we dat gaan doen weet ik nog niet, dus heb mijn man de opdracht gegeven maar wat harder te werken en wat "zwart" te gaan werken als grafisch vormgever.

Hij kwam gister met de opmerking dat als ik niet met een goed plan kwam (keuzes maken wat ik gedaan wil hebben voor de baby komt), ik kan fluiten naar mijn verbouwing en webshop. Dus........

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ja dat van jou rica heb k dus ook! !... Vreselijk gewoon hoop dat het minder gaat worden mn man heeft het af en toe ook echt zwaar Hahah! !... Ook heb ik steeds geen zin in sex herkennen jullie dat ook of niet?

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @loes, ook bij jou herkenbaar Hahaha. Ik wil ook zoveel doen. Maar idd het geld.. Dus probeer het een beetje uit me hoofd te zetten.
    Dus ik zou zeggen maak een prioriteiten lijstje ;) succes ermee hihihi

Wij hoeven niet veel te kopen.. Heb alles al. Alleen kleertjes en misschien een wiegje:)
    En geld besparen want we gaan nog op vakantie :D

@hopeandfaith, ik heb ook totaaaal geen zin meer in sex. We hebben het pas 3 keer gedaan afgelopen weken. Te erg Hahaha

8. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hier ook geen zin, gelukkig durft vl eigenlijk ook niet zo goed dus dat buit ik lekker uit haha

9. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hier is 3 keer in een paar weken nu echt veel! .. :p Mijn zin is echt compleet weg. Best sneu.. Maarr zou terug moeten komen!

Verder kon ik altijd wel een beetje kattig zijn, of ik dat nu erger ben? Volgens mij valt het wel mee :)

10. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ja wij ook nog maar 4x gedaan idd van de paar weken maar ik merk ook dat het heel niet meer zo fijn is dat het was het is heel gevoelig gewoon pijnlijk :(

11. Ior

Ior Niet meer actief

hier ook last van hoor. Vind het zo zielig voor vl.

12. blonky1986

blonky1986 Actief lid

20 jan 2011
    155
    0
    0
    Wat een mooie buikjes allemaal, wij zijn van het weekend met de babykamer bezig geweest. De kamer is nu leeg en we hebben de kleuren uitgezocht voor de muren. Binnenkort schilderen <3

13. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Leuk!!

14. Ior

Ior Niet meer actief

Hihi, hier is mijn schoonvader weer druk bezig. :) ben helemaal verliefd op het kamertje. Nu al.
    Zijn jullie ook al bezig met namen? Of hebben jullie al namen? Nooit geweten dat dat zo moeilijk is. Haha

15. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ ior - wij hebben een top 5 voor jongensnamen en hangen om het moment sterk naar 1 naam. De meisjesnaam stond al vast en de jongensnaam wisten we gewoon niet zo goed. Nu moeten we wel!! :)

Ik heb weer even een nieuwe compilatie gemaakt van de afgelopen weken...:) Nu 9, 13 en 17 weken :)

Verder gaat alles hier goed (vandaag weer even het hartje geluisterd). Wel heb ik vandaag een onderzoek voor zwangerschapsdiabetes gehad. Over 2 dagen krijg ik de uitslag... Ik heb trouwens ook helemaal geen zin in sex en wacht echt 'de zin' terug komt. Dit is voor manlief echt zielig!! Heeft hij wel mooi tijd om een start met het kamertje te maken. Afgelopen weekend heeft hij de kast leeggehaald en alle bureauspullen in dozen gestopt en aankomend weekend gaat alles eruit (kast en bureau). Dan is de kamer leeg en gaan we beginnen met isoleren, behangen en verven (is een MEGA klein kamertje dus moet niet veel tijd kosten). Op 14 juni hebben we een afspraak staan voor een pretecho in de buurt bij onze ouders en dan gaan we ook pas spullen kopen. Dan ben ik 27 weken dus lijkt me op tijd. Tot die tijd een beetje klussen en verschillende winkels bezoeken. We zijn bezig met een onderzoek naar de prijzen maar Babydump is helemaal niet zo goedkoop als dat de naam doet vermoeden. Wij gaan dus maar naar Hoorn waar een goede babywinkel zit die alles heeft wat wij willen tegen scherpere prijzen. Alle beetjes helpen :)

Bijgevoegde bestanden:

16. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Wij hebben de naam al :) ... Baby kamer hoeft alleen de aankleding nog ... Muren hebben we al gedaan ... momenteel ligt alles vol met kleding wat van de meiden is geweest...Dus mocht iemand nog interesse hebben in meisjes baby kleding, lichtroze wieg deken en meiden lakentjes of doomoo seat pb me;)... Alles wat roze is wordt in geruild voor een andere kleur :)

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mooi buikje al meis!!

Even over de babydump.. Als je op papier kan laten zien dat je bij die andere winkel goedkoper uit bent dan gaat de Babydump onder hun prijs zitten :) Misschien het proberen waard?

WIj hebben ook een klein kamertje dus verwacht er niet al te lang mee bezig te zijn. De basiskleuren zitten er gelukkig al op.. Alleen het kleurtje nog :)

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @ namen; We hebben wel 1 meisjes naam die we beide mooi vinden.. Maar eerst het geslacht even afwachten.. Daarna ga ik pas actief denken hahaha.

Bij de onze eerste was het echt heel moeilijk! Wisten we het pas rond 35 weken ofzo.. Echt killing zo laat hahaaha.

@ sex; ben gelukkig niet de enige.. Mijn vriend loopt de hele tijd te zeggen dat als je zwanger bent dat je dan juist meer zin hebt.. Nou niet dus :) Alles is zo gevoellig als wat.. Voel me schaamlippen de dag erna heel erg met staan en lopen :p haha

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Kom jij goed mee weg :D hahaha

20. soeee

soeee Niet meer actief

Over seks gesproken, ik heb juist enorm veel zin tegenwoordig :p Heb ik ff pech, want duurt nog ff voordat vriendlief er is :( Arme wij. Dan moet ik het zelf maar opknappen :)

Deel Deze Pagina