September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahahaha :D:D

Waar is je vriend dan? Dat hij zo lang weg is?

2. soeee

soeee Niet meer actief

Hij is half Nederlands en half Tunesisch en woont nu nog daar. Hij komt in het slechtste geval pas eind augustus hierheen :(

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ahhh echt??! Dat is KUT!! Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
    Is hij ook de vader van jullie kindje? (ik heb het begin van het topic gemist sorry ;))

4. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Lol. ja echt wel haha.

Hier is de naam ook al uitgekozen. Het is wel een hels karwei om hem voor me te houden.
    Heb me al 1 keer verpraat op mijn werk, maar gelukkig waren ze niet aan het opletten.
    En bij mijn moeder voelde ik ukje en toen riep ik volluid, oh onze Fffaarrhhhggg, is wakker
    Ik heb dr nu weten te overtuigen dat de eerste letter niet de F is :)

5. soeee

soeee Niet meer actief

Ja dat is zeker kut, maar we redden het wel :D Even doorbijten. We hebben elkaar leren kennen in Tunesië. Hij is ook de vader van ons kindje ja :)

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Moeilijk he! :D:D Hahaha

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Gelukkig! Mooi getind kindje krijg je dan :)
    Komt hij in augustus dan ook voor goed hier wonen? of alleen even voor de bevalling een paar maandjes?

8. soeee

soeee Niet meer actief

Haha nou hij is van zichzelf vrij licht, zijn moeder is gewoon 100% Nederlands. Nee dan komt hij gelukkig ook hier wonen, moet er niet aan denken dat hij dan weer weg gaat :D Dus vanaf dan kunnen we lekker een gezinnetje gaan vormen.

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    LIKE :D haha

*ik ga offline.. ga naar huis toe :) was de laatste minuten lekker ons baan zn tijd aan het ZPen ;):D*

10. soeee

soeee Niet meer actief

Boefje! Ik ben mezelf bij elkaar aan het rapen om te gaan leren voor mijn kwaliteit & innovatie tentamen voor morgen. Maar ben doodop! ;)

11. Ior

Ior Niet meer actief

@soe, :( lijkt me verschrikkelijk om zo lang alleen te zijn. Succes met leren. Lekkere warme kop thee erbij, dan komt het vast goed.

Wij denken de jongensnaam al te hebben, maar......... We kijken nog wel verder, Misschien kom je nog een andere naam tegen ;)
    meisjesnaam is een drama. Wat Ik mooi vind, vind vl niet mooi en andersom.
    Ja 1 naam zijn we helemaal verliefd op, maar zo heet het dochtertje van de vriend van vl zijn nicht. Haha hoezo Lastig uitleggen. Aangezien ze samenwonen en we elkaar wekelijks zien, valt die naam dus echt af :(

12. soeee

soeee Niet meer actief

Ja leuk is ook zeker anders :( Maar we redden ons wel. Ik stop er maar mee voor vandaag, morgen weer een dag!

Lastig is dat hè, namen bedenken. Vooral het eens worden over de naam. Vriendlief en ik hebben ook echt een andere smaak, dus ik zei: 'Laten we eerst maar afwachten wat het is, dan hoeven we nog maar over 1 naam ruzie te maken. En onthoud: ga nooit een zwangere vrouw dwarsliggen, voor je eigen veiligheid!' :D

13. Ior

Ior Niet meer actief

Haha dat is dus ook de reden waarom wij nu waarschijnlijk wel het geslacht willen weten. Want als het een jongetje blijkt, hoeven we ons niet meer bezig te houden met een meisjesnaam. :)

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    En soeee ken je alles uit je hoofd? ;) ik zo blij dat ik dat niet meer heb. Ik kon echt heel moeilijk leren. Heb nu al een paar jaar een thuisstudie liggen maar kom er gewoon echt niet doorheen.

@ior, ohh ik zou echt nooit het geslacht niet willen weten. Ben veelste nieuwsgierig hahaa. Maar wel knap hoor! Ik snap wel dat je nu gaat twijfelen.

15. soeee

soeee Niet meer actief

Pff nee! Ben er maar mee gestopt voor vandaag, morgen weer een dag. Kon niets meer opnemen :) Haha wat voor een thuisstudie heb je liggen?

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Dat snap ik!!!

Ik heb wft financiële dienstverlening thuis liggen. Heel lastig Hahaha. Dus ben bang dat ik het niet ga afkrijgen. Met 1 kind studeren, werken, huishouden en aan mezelf denken is al veel. Laat staan met 2 kids straks hihihi.

Misschien moet ik toch maar ff doorbijten..... Hahaha

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoeveel meiden kletsen hier eigenlijk regelmatig mee?

18. soeee

soeee Niet meer actief

Ja is ook heftig, maar ik ben ervan overtuigd dat je het wel kunt als je iets echt wilt :) Hoewel, soms ben je gewoon zo poepjedruk dat het ook echt niet kan hoor.

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik vindt het zo moeilijk en saaaaiii. Dus dat maakt het wel lastig Hahaha

20. soeee

soeee Niet meer actief

Ja dat is dan echt iets wat je tegenhoudt hè. Ach, nog ff lekker laten liggen, hihi :D

Deel Deze Pagina