Sanjor: Waterijsjes zijn ook lekker Rica: Mooi hoor! Gaat soms heel snel ineens hè! Hier ook mijn buikje weer met 15+5, een vooraanzicht
Ja dan alweer op de helft!! Gaat echt super snel!!! Schijnt bij jullie de zon al? Hier begint het zonnetje net pas een beetje door te komen.. Hoop dat ik zo lekker even in de tuin kan zitten. Een kleurtje kan ik wel gebruiken. Iedereen zegt dat ik bleekjes zie...
Hè bah, had me er zo op verheugd, lekker in het zonnetje in de tuin. Maar helaas.... Heb trouwens zo'n rotnacht achter de rug. Elk half uur wakker, heel erg aan het dromen over de geslachtsbepaling van morgen. Dan was het een meisje, dan weer een jongen, dan weer een meisje, etc. Uiteindelijk was het een meisje en zei m'n vriend: 'Dat vind ik toch niet zo leuk. Kun je het niet weg laten halen, dat we het opnieuw proberen?' Zou hij noooooit zeggen hoor En dan droomde ik weer dat het kindje niet meer leefde. Wat een ellende. Ben ook twee keer m'n bed uit gegaan om me aan te kleden, geen idee waarom?! Panty over m'n armen heen aan het doen. KOEKKOEK!
Wat een rot nacht soeee!!! Moet wel een beetje lachen om het verkleden s'nachts hihihi Vandaag een stuk gefietst.. Man o man wat een slechte conditie heb ik zeg!!! Niet te filmen.. Zit nu gesloopt op de bank met een stuiterend beebje in me buik Uiteindelijk rond 16.00 brak hier het zonnetje door en werdt het best warm
Hahaha ja ik ook wel! Was echt die panty aan het aantrekken net zoals een shirt. Toen dacht ik ineens: Soe, wat ben je in godsnaam aan het doen? Hihi Ohh haha wel lekker, fietsen met dit weer! Ik heb ook zo'n slechte conditie
Ja was super lekker! Mn vriend was niet zo moe als ik.. Maar ja ik had nog een kind van 12 kilo achterop
Nee het valt heel erg mee.. Hij was altijd gespierd... En nu valt het dus wel op dat hij een buikje heeft gekregen. Het ziet er gezond uit hoor Hij baalt alleen dat hij er niet veel aan kan doen ivm zijn reuma.
Hai Dames, Ik zal ook eens een foto posten. Bij mij zag je met 12 weken al snel een buik tevoorschijn komen. Ik heb helaas geen foto van voor de 12 weken, wat jammer is want het verschil was daar al groot met de eerste paar weken. Greets Kim
goedemorgen dames. is het bij jullie ook zo lekker buiten? Het zonnetje schijnt en het is 17 graden. Heerlijk.
@soeee, Hoelaat is je afspraak vandaag? Ben wel nieuwschierig. Hihi. Vl en Ik hebben afgesproken dat wij het niet willen weten. we twijfelden de laatste tijd nogal. Haha
Jou buikje groeit goed! Leuk! Hier ook weer heerlijk mooi weer. Ik werk in de kinderopvang en net een heerlijk rondje gemaakt met de bakfiets. Wel last van hooikoorts, dus heb gewoon weer mijn neusspray voor hooikoorts erbij gepakt. Tussendoor gewoon stoppen om op adem te komen.
Kimberlilie: Mooi hoor! Gaat hard hè! Ior: Pas om 20:00 uur, wat een ellende! Loop me hier een partij rond te stuiteren Loes: Oja dat hooikoorts seizoen is ook weer begonnen. Vervelend dat je er zo'n last van hebt! Maar het is idd heerlijk weer!