Hoi meiden ben ik ook weer Mooi lijstje hebben jullie gemaakt! Ik weet het overmorgen! @werk; ik kon al nooit me bed uitkomen Hahaha. Moet er om 6 uur uit en half 8 in de auto zitten. Maar merk op me werk dat ik wel moeite heb om de dag vol te maken. Zeker vandaag.. Pijn in me rug, buik, zit niet lekker enz enz. Ik werk nu tot 4 weken voor de bevalling. Hoe doen jullie dat?
Ik ga ook voor 4 weken voor de tijd. Ook zo bij mijn dochter gedaan. Vond de tijd vrij zijn na de bevalling zo genieten. Neem er dus ook nog een paar weken vakantie achteraan. Zo hier is kleintje weer lekker druk in mijn buik. Zo heerlijk om het weer te kunnen voelen!
Ior: Fijn dat alles goed is! Ons beebje mag over 3 weekjes voor d'r APK, hihi En ook leuk dat het een verrassing is voor jullie, zou ik zelf niet kunnen Heb vanmiddag m'n navelpiercing eruit gehaald. Was er wel klaar mee na al die jaren en hij begon een beetje te knellen. Iemand ervaring ermee, als in: groeit het mooi dicht? Ziet er nu zo uit namelijk:
Ik stop 6 weken van tevoren en heb 7 weken ouderschapsverlof er achteraan geplakt. Heerlijk! 9 augustus mijn laatste dag en 13 januari pas weer aan het werk
Ik stop 4 weken van te voren. Wel zover het haalbaar is natuurlijk anders gaat me verlof al eerder in met bijvoorbeeld 5 of 6 weken van te voren. @soeee; je blijft de littekens wel zien helaas maar het gaatje gaat dicht groeien.
@Soeee; ik heb een navelpiercing boven de navel gehad en een eronder. 2 onder elkaar dus in mijn navel. Beide zie je helaas nog. (Na 5 jaar) maar geen gaatje meer, meer littekens.
Hierbij weer een foto van mijn buikje. 16w4d alweer Soeee heb gezien dat je een meisje krijgt. Wat leuk!! Hier zijn het nog 5 lange weken voor wij het hopelijk weten Ik heb een sterk voorgevoel dat het een jongetje is, mja we zullen wel zien. Als het toch een meisje blijkt te zijn zal het even verschieten zijn maar zeker even welkom natuurlijk!! Ior super dat alles in orde is met het beebje! Lekker van genieten
Ben zelf afgelopen dinsdag voor een etentje in een jurkje (geen positiejurkje, gewoon zo'n simpel stretch jurkje van de h&m) met een riem er om en een bolero gegaan, comfortabel maar toch netjes! was zoiets: Product Detail | H&M NL in het donkerblauw. En dan ballerina's in dezelfde kleur als de riem er onder. @werken Ik loop momenteel stage, wat helaas voor de zomervakantie afloopt dus over werk kan ik helaas niet mee praten, ik zit vanaf dan tot de bevalling helaas thuis, ze willen me momenteel niet hebben voor vakantiewerk omdat het te onzeker voor hun is of ik tot de 36e week door kan blijven werken. Dus het wordt nu even kijken of er iets anders qua werk oid te regelen valt. Ik draai momenteel zoveel mogelijk avonddiensten, de ochtenddiensten worden wel steeds wat zwaarder, ik merk dat lang staan of lang zitten steeds lastiger wordt. (altijd al wat last van bekken en rug gehad, dat begint nu wat meer op te spelen) En 's ochtends is het vaak ook wat meer tilwerk etc. (loop stage in de zorg) heb gelukkig wel erg lieve collega's die er zoveel mogelijk rekening mee houden @ Ior Gefeliciteerd! mooie echo foto! Vanmorgen zelf ook weer een buikfoto gemaakt, buikje groeit momenteel niet zo hard.
@Emm82; heerlijk lang weg van werk!! Ben jaloers hahaha @Shaantje; Mooie foto! @Felicity; mooie foto ook! Wat balen van je werk/stage.. Hoop dat je nog iets erbij kan vinden.. Heb je toch wat inkomen erbij Dames morgen om 8.15 uur 20 weken echooo!! Ben zoo benieuwd wat het wordt en ook wel gespannen of alles goed is daarbinnen.
sanjor.. spannend!!! succes morgenochtend, en veel plezier natuurlijk. mooie buikjes weer. ik vergeet het gewoon om een foto te maken. bij de eerste zwangerschap elke maand gedaan en nu nog helemaal niet ERG
Dank jullie!! Ja heel voeg, te vroeg haha. Maar anders was het tijdens het slaapje van me dochtertje.. Ook niet heel handig
@ buikjes - MOOI! Ik zal dit weekend weer een nieuwe foto maken... @ Sanjor - veel plezier morgen! Ben benieuwd... @ hopeandfaith - gefeliciteerd! Was dat ook wat je zelf dacht? Ik zie dat het moment van de 20-weken echo bij iedereen erg verschilt (sommige bij echt 20 maar anderen ook pas bij 21,5). Ze wilden mij echt al aan het begin van mijn 20e week zien maar dan ben ik dus pas 19 weken (officieel je 20e zwangerschapsweek). Maakt het veel verschil denken jullie?
Geen wonder dat ik het topic steeds niet kon vinden, hij staat in een ander forum hahha.. duzzz Soeee ik vind jou buik echt prachtig (andere ook natuurlijk) maar vind de jouwe er echt uitspringen Hier ook weer wat plaatjes van mij van 18+5