Wie van jullie heeft al een kinderwagen? Misschien leuk om foto's te plaatsen wie welke kinderwagen heeft aangeschaft. Ik zal beginnen haha! Ik heb deze
Loes83 >> verwacht een Jongetje Brabantsmeisje >> verwacht een Jongetje Rica >> verwacht een Jongetje Miranti >> verwacht een Jongetje Emm82 >> verwacht een Jongetje Felicity >> verwacht een Jongetje hopeandfaith >> verwacht een Jongetje Sanjor >> verwacht een Jongetje Yasminn >> verwacht een Meisje Charise >> verwacht een Meisje Aislin >> verwacht een Meisje soeee >> verwacht een Meisje mummy28 >> verwacht een Meisje Ior>> verrassing May84 >> verrassing Bevallingsdata 3 September 2013 Sanjor 12 September 2013 Kimberlilie 14 September 2013 Brabantsmeisje 17 September 2013 Rica + Miranti 21 September 2013 hopeandfaith 29 September 2013 shaantje 30 September 2013 Soeee
Mooi Kimberlilie! Lekker fris kleurtje ook! Heb al de hele dag een beetje een zwaar gevoel in m'n buik. Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. M'n buikje voelt gewoon even niet zo lekker. Ook spierpijn in m'n hele buik. Kan het zijn dat 'ie een groeispurtje gaat maken? Heb geen idee
Heb ik ook last van soeee zijn je banden !! vandaar dat ik ook voor de zkerheid urine moet na laten kijken beetje vanaf je heupen naar je schaambot toe ?
Ik ben 16 september uitgerekend! @ Hopeandfaith - ik heb ook laatst laten checken of ik geen blaasontsteking had maar 'gelukkig' waren het mijn banden... Heb ik nu ook weer last van. @ groeispurt - week 19 is baby (van kop tot kont) ongeveer 15,5 cm en 230 gram en met 24 weken is hij 29,5 cm en 530 gram. MEGA groeispurt dus. Ik bereid me voor om bandenpijn... @ kinderwagen - wij hebben gekozen voor de Joolz (limited edition) en twijfelen nog tussen de elephant grey en de donkerblauwe. Vandaag 20 weken echo gehad en Mini is helemaal goedgekeurd Is toch wel een enorme opluchting moet ik toegeven. De echo duurt ook lekker lang en dat vond ik dan wel weer heel erg fijn. Nu op 14 juni nog een pretecho (cadeautje aan moeder en schoonmoeder voor moederdag) en dan is het toch echt afgelopen en moeten we wachten totdat Mini er is Ik heb trouwens wel gekozen voor een pretecho zonder 3D... Ik vind die beelden eng - hihi. Associeer de beelden met het meisje van Nulde (zo'n gekleid hoofd) dus ik sla het over. Iemand anders die het niet laat maken?
ik heb een quinny buzz4 turqoise, ik vind hem heel mooi! Ook heb ik een duowagen topmark turqoise voor als ik met beide kids weg wil. ik heb alles maar bewaard omdat ik niet weet wat ik wel of niet ga gebruiken... hier een foto gevonden van een kinderwagen zoals de mijne, dit is hem dus niet
Goedenavond meiden!! Wat is er weer veel gekletst! Even kijken of het uit me hoofd lukt @kinderwagen; Wij hebben nog de wagen van de eerste.. Een Mutsy 4 Rider.. Zal straks even kijken of ik nog ergens een foto heb. Hij ziet er nu niet meer als nieuw uit namelijk hahaha. Maar is wel een super fijne wagen. We hebben voor rubberbanden gekozen omdat die niet lek kunnen gaan. En een leren handframe.. De schuimrubberen gaat best snel stuk.. @Pretecho; Wij hebben verder niks meer staan.. Misschien als ik heel ongeduldig wordt toch nog iets plannen. Emm; Wij hebben bij de vorige zwangerschap ook geen 3d gedaan. Vindt ik ook eng hihihi @Soeee; ik denk dat het groeispurt is Ik heb er ook onwijs last van.. En herken het van me vorige zwangerschap. Als je harde buiken krijgt kan het een blaasontsteking zijn.. dus wel ff in de gaten houden. @Brabantsmeisje; Wat is Rhesus positief precies? @VK; blij dat het bij iedereen weer goed was Ik moet ergens over 2 weken volgens mij weer. Zat laatst te bedenken dat ik het even op het bord moet schrijven anders vergeet ik het @Lijstje; Ben ik nou de enige begin sept uitgerekend? Of heb ik niet goed gelezen? Anders: SAAI HOOR @Hier; Vandaag vroeg me leidinggevende (mannelijke GUP) hoe me zwangerschap ging.. Hij zei niks aan me te merken Een compliment dus hahaaha. Ik kan alles dus nog mooi bijbenen.
4rider lightweight | Mutsy Wij hebben deze kinderwagen en de kleur van de foto. (ons dochter even wegdenken)
ahhh lieffffff.....onvoorstelbaar hoe klein ze waren he! Hier ookal zon grote meid! straks ligt daar aan kleintje met blauwe trui haha
Jaa ik zat ook weer even weg te zwijmelen hihihi. Hoe oud is jouw meisje? En hier straks ook Blauw hahaha.
Hihihi idd! Ff ophouden of door persen 1,5 jaar is echt zoo leuk! Ze worden zo wijs he Mijn dochtertje is vanavond zonder eten naar bed gegaan Ze wilde niet eten.. Pfff. Hoop niet dat ze ziek wordt of vannacht wakker wordt door de honger Dus ga zo maar naar boven. Alvast voorslapen