ohh nou zo met een lege maag is niks maarja als je zelf niet lekker bent teminste ik, doe ik het ook wel en slaap er wel om.. hoop voor je dat ze niet ziek wordt!! gaf ze niet aan buikpijn te hebben? succes met het voorspel/voorslapen hihi
Nee ze zei niet dat ze pijn had.. Denk gewoon ff niet lekker. Ze wilde ook geen danoontje, patat of koek hihi Net ff gecheckt en ze slaapt als een roosje. Dus ik ga nu ook snel slapen Enne voorspel??! Hahah als in sex? (Wat is sex?? heb een libido van 0,0 )
heb ff linkje voor je, daar staat het beter uitgelegd dat als ik het doe haha Rhesusfactor | erfelijkheid.nl Leuke kinderwagens hebben jullie, wij hebben een tweedehandse gekocht, een quinny freestyle XL combi. Het is een ouder model maar nog in perfecte staan en we hebben er 60 euro voor betaald. We hadden ook de oude maxi cosi erbij gekregen, maar die bekleding was niet mooi meer dus wel hebben de cabrio fix gekocht toen die afgeprijst was bij babydump.
hier ook rhesus negatief. Die spuit moet best pijnlijk zijn heb Ik gehoord. hier een quinny buzz 3 (2e hands) in het zwart. leuk om alles al te zien. Schiet nu ook wel op vind Ik. 7 mei komen onze meubeltjes binnen. Heb er zo'n zin in. Kunnen we gaan inrichten
Wij gaan aankomend weekend de babykamer in de verf zetten! Hopelijk ligt de kleine goed tijdens de echo woensdag. Ik wil nu toch wel graag de kleurtjes gaan uitzoeken! Zin in!
Ik ben ook resus negatief! Vriendin van mij is kraam en zegt dat het allemaal wel meevalt. We will see...... Hier nog geen wandelwagen, wou graag een Stokke, maar neig nu naar een Quinny.
Onse kinderwagen is ook 2ehands hoor maar 50 euro voor betaald maar je ziet het er niet vanaf wij gaan vandaag alvast 1 wandje schilderen
Wij Gaan de wand blauw maken en dan komen in het rood en wit en zilver sterren erop miss ook met glitters beetje idee van lief! En de andere wanden gewoon wit en dat aankleden met blauw en rood echt dat stoere zeg maar
hier ook 1 muur wit en 1 muur blauw, op de blauwe muur komt een boom met vogels en doe er wat mini-vogelhuisjes op... verder wordt alles aangekleed met groen en rood (en blauw). Teminste dit is mijn planning. we zien wel, voor nu hebben we het aardig druk
Klinkt allemaal super leuk! Hey Kimberlilie, zie dat jij morgen ook de 20 weken echo hebt.. spannend he. Wij hebben hem pas s'avonds zodat mijn vriend geen vrij hoefde te nemen.. Nu baal ik daar stiekem wel van want wat zal morgen een lange dag voor mij zijn pffff
Leuke ideeën voor De kamertjes meiden! Ook wij gaan 1 muur blauw verven. Metallic blauw dan met wit en zilver en blauw aankleden moet nog een beetje kijken hoe en wat.. @brabantsmeisje; de hele dag in spanning morgen maar dan zijn jullie met z'n tweeën
Succes met de echo's meiden Hier is de plannen iets gewijzigd voor de kamer de sterren worden het niet meer wel aankleden met donkerblauw en rood we hebben de muren nu wit met babyblauw
leuke ideeën allemaal zeg. als Ik eraan denk zal Ik vanavond es ff een foto plaatsen van ons kamertje. Die word. Grijs met wit. we moeten alleen nog overgordijnen hebben. Verder is ie al helemaal klaar. We hebben de rest van de bovenverdieping ook gedaan. Hihi.
Wowwwww ior!! Dat doe je snel! Lekker hoor!! Ik ben benieuwd naar je foto Ik zal vanavond ook een foto maken van de lege "before" kamer Hahaha. We willen volgend weekend gaan verven.