moet ff in paar reacties , Ik kan niet meerdere foto's plaatsen via de telefoon. En kamertje past er niet in 1 keer op. Dit is vanuit de deuropening naar links kijkend. Bekijk bijlage 320627
Mooi ior! Wij hebben gekozen voor een wat neutrale kleur (leem )op de muur en dan met accessoires er een jongenskamertje van maken.. Maar hoe weet ik nog niet
Dank jullie wel. @sanjor, we krijgen er houten meubels bij. Anders was het wel Heel licht. Hihi. En de overgordijnen wil Ik graag Donkergrijs.
Jaa!! Echt spannend vandaag, ik heb er zin in. Wij hebben de afspraak om 16:20 uur. Ook zo laat mogelijk in de middag i.v.m. werk.
Ik heb veel bij te lezen zie ik..... Ik wou mezelf op de lijst erbij zetten: uitgerekend 20 september, maar het lukt me niet op de pad :-$
Ziet er leuk uit de kamertjes!! Wij hebben gisteren de leidingen omgelegd (ik zeg wij maar ik bedoel ml natuurlijk) en hopelijk kan er aankomend weekend geisoleerd worden... Zaterdag gaan wij ook kijken voor een leuk behangetje bij de Decokay. Het is maar een klein wandje dus we hebben waarschijnlijk aan 1 rol voldoende. Dan de komende 2/3 weken verven en behangen. Daarna gaan we lekker het kamertje bestellen. Ik hoop rond mijn 30e week alles een beetje op orde te hebben. Ik ga 22 juni met een vriendin groot inkopen doen (al dat losse grut) en daarna wil ik wel lekker het bedje op kunnen maken Nogmaals succes met de echo's dames!
Geslacht Loes83 >> verwacht een Jongetje Brabantsmeisje >> verwacht een Jongetje Rica >> verwacht een Jongetje Miranti >> verwacht een Jongetje Emm82 >> verwacht een Jongetje Felicity >> verwacht een Jongetje hopeandfaith >> verwacht een Jongetje Sanjor >> verwacht een Jongetje Yasminn >> verwacht een Meisje Charise >> verwacht een Meisje Aislin >> verwacht een Meisje soeee >> verwacht een Meisje mummy28 >> verwacht een Meisje Ior>> verrassing May84 >> verrassing Bevallingsdata 3 September 2013 Sanjor 12 September 2013 Kimberlilie 14 September 2013 Brabantsmeisje 17 September 2013 Rica Miranti 20 September 2012 Loes83 21 September 2013 hopeandfaith 29 September 2013 shaantje 30 September 2013 Soeee
Geslacht Loes83 >> verwacht een Jongetje Brabantsmeisje >> verwacht een Jongetje Rica >> verwacht een Jongetje Miranti >> verwacht een Jongetje Emm82 >> verwacht een Jongetje Felicity >> verwacht een Jongetje hopeandfaith >> verwacht een Jongetje Sanjor >> verwacht een Jongetje Yasminn >> verwacht een Meisje Charise >> verwacht een Meisje Aislin >> verwacht een Meisje soeee >> verwacht een Meisje mummy28 >> verwacht een Meisje Ior>> verrassing May84 >> verrassing Bevallingsdata 3 September 2013 Sanjor 12 September 2013 Kimberlilie 14 September 2013 Brabantsmeisje 17 September 2013 Rica Miranti 20 September 2012 Loes83 21 September 2013 hopeandfaith 23 September mummy 28 29 September 2013 shaantje 30 September 2013 Soeee
heb mijn uitegrekende datum er even bij gezet. Wat zijn een aantal hier al ver met de kamertjes. hier nog helemaal niks gedaan. babykamer is al klaar maar daar slaapt dochterlief nu nog. dus wij gaan voor haar een andere kamer inrichten en aan de babykamer doen we verder niks aangezien we weer een meisje krijgen. maar dus nog helemaal nergens mee begonnen.
@Mummy, wij waren echt belachelijk vroeg en dat lag echt aan mij. Toen onze IUI slaagde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan dat garnaaltje in mijn buik en mijn dagen bestonden uit het rond surfen op marktplaats. Daar vond ik al snel DE meubels, helemaal ons ding. Kamer zelf houden we neutraal en kleden aan met kleurrijke accessoires. @Kimberlily, ja ik vind het ook echt vreselijk spannend. Ben de hele middag maar buiten bezig geweest met de honden om een beetje afleiding te hebben @Ior, vind het echt heel erg leuk behang! Jullie hebben lekker doorgewerkt. @De dames die van het weekend gaan beginnen, veel plezier met uitzoeken en klus ze.
Geslacht Loes83 >> verwacht een Jongetje Brabantsmeisje >> verwacht een Jongetje Rica >> verwacht een Jongetje Miranti >> verwacht een Jongetje Emm82 >> verwacht een Jongetje Felicity >> verwacht een Jongetje hopeandfaith >> verwacht een Jongetje Sanjor >> verwacht een Jongetje Yasminn >> verwacht een Meisje Charise >> verwacht een Meisje Aislin >> verwacht een Meisje soeee >> verwacht een Meisje mummy28 >> verwacht een Meisje Ior>> verrassing May84 >> verrassing Bevallingsdata 3 September 2013 Sanjor 12 September 2013 Kimberlilie 14 September 2013 Brabantsmeisje 17 September 2013 Rica Miranti 20 September 2012 Loes83 21 September 2013 hopeandfaith 23 September mummy 28 Felicity 29 September 2013 shaantje 30 September 2013 Soeee Succes bij de Echo's iedereen! De meubeltjes voor het 'kamertje' waren er hier met 12 weken ook al We kwamen een setje op marktplaats tegen wat we beide helemaal leuk vonden, dus die is meteen opgehaald haha. Ons kamertje wordt verder een beetje anders dan anders, wij hebben 2 kamers tot onze beschikking (wonen tijdelijk bij mijn ouders in op de bovenverdieping) dus het babykamertje staat bij ons in de slaapkamer. De muren etc. blijven ook gewoon wit aangezien het huis verkocht gaat worden nadat wij en mijn zusje uit huis zijn. Het is nu sparen en wachten op een leuk eigen huisje Maar aangezien de muren dus wit zijn hebben we meubeltjes met hout (witte spijlen, en houten panelen aan de voor en achterkant) zal binnenkort even foto maken. Mooie kinderwagens komen er ook voorbij! Wij hebben nog geen kinderwagen, wordt sowieso een 2e hands. Zijn er hier ook mensen die een samen bevallen cursus gaan doen?
Dank je wel Soeee, Onze kleine man is helemaal goed gekeurd, er zijn geen afwijkingen of vreemde dingen gevonden.. Wat zijn we blij
Ik ben vroeg dan zo te lezen hihi. Wij hebben al geverfd en de meubeltjes staan er al. Nu nog beetje op zijn plek zetten. Nog een leuke lamp en dingetjes/accessoires kopen, meubeltjes inrichten enzo.. Leuk werkje! Wij hadden ook al vroeg een kamertje goedkoop op de kop getikt, dus tja als die er eenmaal is wil je hem ook snel neerzetten! Cursus: Ik ga een cursus volgen, maar daar zijn maar 1 of 2 partneravonden. Dus de rest ga ik alleen. Lekker weertje was het vandaag he!!