Wij gaan geen puf cursus doen.. Heb ik ook niet bij me dochtertje gedaan. En daar ging het ook goed Wij gaan misschien pas eind mei beginnen met de kamer geld is een beetje op en vriendlief heeft schoenen nodig.. Grrr. Maar de kleuren hebben we wel al een beetje.
Geslacht Loes83 >> verwacht een Jongetje Brabantsmeisje >> verwacht een Jongetje Rica >> verwacht een Jongetje Miranti >> verwacht een Jongetje Emm82 >> verwacht een Jongetje Felicity >> verwacht een Jongetje hopeandfaith >> verwacht een Jongetje Sanjor >> verwacht een Jongetje Kimberlilie >> verwacht een Jongetje Yasminn >> verwacht een Meisje Charise >> verwacht een Meisje Aislin >> verwacht een Meisje soeee >> verwacht een Meisje mummy28 >> verwacht een Meisje Ior>> verrassing May84 >> verrassing Bevallingsdata 3 September 2013 Sanjor 12 September 2013 Kimberlilie 14 September 2013 Brabantsmeisje 16 September 2013 Emm82 17 September 2013 Rica Miranti 20 September 2012 Loes83 21 September 2013 hopeandfaith 23 September mummy 28 Felicity 29 September 2013 shaantje 30 September 2013 Soeee
Goedemorgen Dames, Mijn echo is ook helemaal goedgekeurd! Ik ben zo blij en opgelucht dat alles tot nu toe oke is! Ik ben in verwachting van een Jongetje Ik vind het helemaal leuk!
Gefeliciteerd met de goede echo's meiden, super! En weer een jongetje erbij, leuk! De meiden gaan het verliezen, hihi
Jeeh!! We kunnen wel een voetbalteam beginnen Ik had even gespiekt en in augustus 2013 zitten weer heel veel meiden. Ik vind het grappig te zien dat in september dan weer meer jongens zitten
Hier weer een buikfoto van mij En leuk weer een jongetje erbij! De jongens staan echt zwaar aan de leiding nu Benieuwd wat het bij ons gaat worden
Ik zie dat jij volgende maand een suikertest mag doen, ik mag volgende week vrijdag de glucose intolerantie test gaan doen *blerg* Ja zo te zien wordt september 2013 inderdaad een jongens maand