ik heb ook maar even heel snel een foto gemaakt, let niet op dat hartje daar lag wat spul voor marktplaats... mooie buik sanjor, jij bent ook hard gegaan zeg. soee ook mooi hoor
Thanks dames! Wow Rica, lief buikje Heb ook het gevoel stil te staan. Ach, we worden nog dik zat, hihi
Mooie buikjes dames!! Ik heb ook het gevoel dat ik stil sta op het moment (hangt ook een beetje van mijn outfit af) maar het komt vanzelf . Morgen ga ik lekker voor behang voor de babykamer shoppen Echt heel veel zin in. We stoppen gelijk even bij de Prenatal want ik moet echt kleren voor mijn werk hebben (het is nu iedere dag casual Friday voor mij). Fijne dag allemaal!
@rica, ja idd straks een groeispurt weer Bij mijn dochtertje had ik nu nog amper een buikje dus ben allang tevreden Hahaha. Ik had na 34 weken een enorme groeispurt. Toen ik stil thuis ging zitten @kimberlili; dat zal wel meevallen toch?! Ik ben ook niet overal slank hoor heb een aardig vetbuikje aan de vorige zwangerschap over gehouden staat ook heel mooi in proportie met de rest van mijn lichaam (NOT) hihihi @hier; ga vandaag bij een vriendinnetje logeren (haar zoontje is 5 dagen ouder dan mijn dochtertje) super gezellig dus! Heb haar heel toevallig via ZP leren kennen Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Het weer zit helaas niet meer mee. Wel lekker klus weer
@Sanjor; Je hebt er iets moois voor terug toch?! En geloof mij, je hebt een mooi figuurtje hihi Wij gaan vanavond verfshoppen en morgen gaan we lekker aan de slag! Ik kan niet wachten om me in de kleuren te storten vanavond. Ik vind het wel lastig hoor om de juiste tinten uit te kiezen! Ik weet wel welke kleuren ik wil, maar je hebt altijd 1000 tinten van 1 kleur haha! Wat een bagger weer vandaag he! Bah.
Jaa erg hè! Wij hebben hier ook een aantal staafjes liggen en zijn er bijna uit Is echt heel slecht!! Zo stom! Gisteren nog heerlijk warm en nu koud en regen Pfff. Ben maar even de was aan het doen en andere huishoudelijke klusjes...
Kimberlilie: Mooi meid, leuk nog een jongetje!! Mooie buikjes dames! We groeien allemaal hard nou he!?
Nou zo slank vind ik mijzelf ook niet, niet dik maar gewoon een lekkere houvast.. mn moeder zegt altijd, spierballen hahahaha omdat mn armen wel stevig zijn. Maar heb verder niet te klagen hoor... alleen kan mij nog herrinneren van mn dochter dat ik op het einde echt opgeblazen was, en dan ook mn gezicht echt vreselijk als ik die fotos zie! zo herken ik mijzelf echt niet he!!
Even ego : Voel me belabberd heb pijn in mn keel denk beginnende keelontsteking en heb ontzettend last van bandenpijn pff.. Net of k uit elkaar word gescheurd lig nu in bed met kruikje en paracetamol ingenomen voel me ff nie fit!!
Vreselijk veel last van, ik ben donderdag ook eerder van de kinderboerderij weggegaan want ik trok het gewoon niet meer. Ook gister ochtend veel last gehad, maar daarna is het gelukkig wat weg getrokken. Vandaag voel ik me (nog) prima, gelukkig want heb een shoppingspree gepland met mijn moeder lol. Gelukkig dat het beter gaat met je!
Ja joh pff ik wist niet dat dat zon zeer kon doen zeg :S maar goed elke kwaal is weer voor de beeb ♥
Ook ik ben ziek! Buikgriep, en hoe! Het loopt er gewoon uit als water (sorry) gelukkig ben ik vrij tot woensdag, dus kan lekker bijkomen. En hopelijk maandag en dinsdag lekker genieten van mijn vrije dagen.
@hier, (bijna) geen last van bandenpijn gelukkig. Alleen wel pijn in de rug aan het eind van de dag. Vooral als Ik die dag veel gedaan heb. Vanmorgen in bed zo'n leuk momentje gehad <3 voor we uit bed gingen, nog ff tegen vl aan liggen. Haha, kreeg ie een schop onder de kont van de baby. Haha zo leuk. We zijn vanmorgen ff naar babydump en prenatal in groningen geweest. Weer 100,- uitgegeven. Haha. En heb de wij babydoos opgehaald. Wel leuke box. ook hebben we nog nieuwe stoelen voor bij de eettafel gekocht. Levertijd is helaas 8 weken. Dus dat duurt nog ff. Hoe was jullie dag?
Hahaha, wat geweldig.. mijn vriend kan niet wachten tot hij iets voelt, elke keer als ik zeg JA, hij doet het raced ie naar me toe, maar tot op heden nog niets gevoeld. Wij zijn ook weer goed geslaagd vandaag bij prénatal en V&D haha. Heerlijk dagje geshopt. Ik heb de ophaalkaart van de blije doos nog steeds niet :/ hoop dat ie snel komt.