September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hey
    zie dat brabants meisje ook een mooie echo had Gefeliciteerd! Hier ook en ook aan dansen hihi

zelena: ja heel logisch hoor meis, hier ook stres kip, zelfs bij 2e kindje, je denkt meer aan de miskramen dan aan de goede keren, dus is heel herkenbaar.

ik weet trouwens niet of ik ga redden bij houden, zit namelijk in ander sept forum 2013 hier op ZP. alleen dacht dat hier alleen fotos was, dus osorry mocht ik afwezig zijn...you know why

xxx

2. raymoont

raymoont Actief lid

17 jan 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    hoi meiden allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap

ik ben ook in september uit geteld
    ik wens iedereen een fijne leuke zwangerschap toe

liefs

3. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hoi meiden,

Mamajo, ik zie dat jou echo ook goed was :D Jeej gefeliciteerd
    Hier "inderdaad" ook een prachtige echo! Kreeg even een brok in mijn keel haha.
    Over twee weken voor de laatste keer naar het ziekenhuis om het eerste termijn af te sluiten en dan mag ik door naar de vk.

Ik zal de echo's in mijn foto album zetten voor de liefhebbers en zal vanavond een buikfoto laten maken door vl.

xx

4. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Mamajojo en Zhilla, beiden een goede echo, fijn hoor!!

Ik mag volgende week donderdag, de 21e. Heb dan de 2e echo.
    En ik ook vind dat reuze spannend!!!! Bij de eerste echo met ruim 7 weken vonden ze het hartje nog wat traag kloppen ( Verloskundige zei dat ik me nog niet druk hoefde te maken, maar toch....)

Leuk deze topic!

Gefelciteerd allemaal!

5. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Bij deze mijn buikje 9,5 weken

6. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Weer een paar mooie echo's lees ik. Wat een super nieuws!! Gefeliciteerd en geniet ervan!! :D

Nieuwe meiden; welkom en natuurlijk ook gefeliciteerd!!

Mijn echo foto staat ook op mijn profiel. Ons kleintje ligt met zijn of haar handje voor het gezichtje, zo lief! Helemaal verliefd op ons schatje :D

Brabantsmeisje; mooi echo foto! Zoooo lief.

Miranti; dus je moet nog een paar dagen geduld hebben. Hopelijk gaan de dagen wat snel voorbij voor je. Het hartje kan in het begin ook langzaam kloppen het gaat volgens mij steeds sneller kloppen des te "ouder" het frummeltje wordt :)

7. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ff reageren hoor, ik had dit ook toen ik 6+4 ( ik dacht 7+1 ter zijn) maar daarna 2 mooie hartjes gezien, bedoel 2 echos ;) 7 en 9 weken, dus miss ben je iets minder ver maar heeft de VK daar niet op gelet. xxx

8. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Mooi buikje Brabantsmeisje en ook mooie echo!!!

9. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    @Meiski

Dankjewel, volgens mij wordt ik echt tonnetje rond haha

10. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    mooie buik idd meis. Ik ben deze week vergeten. maar mijn buik lijkt wel slapper te worden, als ik zit voel ik me gewoon vies dik, alleen als ik sta is hij wat ronder.
    doen jullie elke week of elke twee weken?

11. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    @Mamajojo,

Dit is mijn eerste keer, als ik eraan denk zal ik proberen iedere week te doen, maar ik denk eerder dat het per 2 weken gaat worden ;)

En ik heb het ook als ik zit, (was voorheen 12 kilo afgevallen) en nu zit er ineens weer zo'n bult haha. Ff doorheen bijten, over een maandje of anderhalf (denk ik) is het een echte baby buik ;)

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja idd =)

jullie ook zo last van stekende/zeurende pijn in je lies, vandaag flinkj last, is wel goed teken dat wel, maar toch:D

13. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ja ik weet inderdaad dat het hartje in het begin wat langzamer klopt en steeds sneller gaat kloppen. En misschien ben ik inderdaad iets minder ver, maar volgens mijn eigen berekeningen ben ik hooguit 2 of 3 dagen korter zwanger dan ze dachten. Maar goed, in die dagen kan een hoop zich ontwikkelen! Bijzonder eigenlijk he..

Ik hoop echt dat dit laatste weekje snel gaat :D

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Waar blijven de buikjes? hier volgende week woensdag weer!

15. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Dames!

Wat leuk allemaal zeg. Al mooie buikjes voorbij zien komen! Ik heb zelf nog geen foto's gemaakt. Coming soon!

16. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Bij mij was het eigenlijk best rustig de afgelopen dagen, maar vandaag ineens weer groei krampen en druk achter mijn schaambeen.
    Ook is de misselijkheid weer dubbel en dwars terug en zorgen de hormonsters dat ik niet eens meer normaal naar masterchef kan kijken zonder in janken uit te barsten. *sign* zakdoekjes zijn niet aan te slepen ;)

17. Felicity

Felicity Lid

18 nov 2012
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen! :)
    Ik kom wat later binnen springen, ik weet pas sinds vandaag dat ik al 8 weken en 5 dagen ben, had zelf verwacht nog maar 3/4 weken te zijn.

Dus bij deze :p

Zal mezelf even voorstellen:
    Mijn naam is Tineke, ik kom uit Friesland, mijn vriend uit Drenthe. We zijn beide nog vrij jong, ik ben net 20 en mijn vriend is bijna 22. De zwangerschap is niet gepland, maar het kindje is hartstikke welkom :)

Buikfoto komt morgen

Hier nog 1 die hem lichtelijk heeft lopen stressen tot de eerste echo.
    Het is toch een stukje onzekerheid wat je voor die tijd hebt, tenminste, dat was in mijn geval wel zo, ik voelde zo nu en dan een krampje maar had verder nergens last van.
    Terwijl mijn vriend zoiets had van: ach, overdrijf niet zo, alles zit heus wel goed. Haha, zal wel per persoon verschillen

18. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja branbantsmeisje idd week 10 he, hcg top =) ff volhouden nog meis.

Felicity gefeliciteerd, heb je echo gehad dat je al zover bent? verder dan je dacht, wel fijn zo gaat de tijd wel snel:D is volgens mij beetje man eigen om te denken dat alles wel goed zit en wij vrouwen zeuren haha

19. Felicity

Felicity Lid

18 nov 2012
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb vanmorgen echo gehad ja :) hartje klopte en alles zag er goed uit. Heerlijk om uit die onzekerheid weg te zijn.
    Haha, ja echt he.. ik vind die nuchterheid over het algemeen heerlijk, maar soms... :p

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik kom ook binnenkort een foto plaatsen.
    Maar is dit een klets topic of echt alleen buikjes plaatsen met comments?

Deel Deze Pagina