September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

komt gauw dat je vriend ook wat voelt. Wel sneu he? Je krijgt een mail voor de doos. Die moet je printen. Dus mail ff in de gaten houden. Ik kreeg hem van de week.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heel vaak bandenpijn en HOE !! ALS het bandenpijn is..diet me soms zo zeer dat ik het mij afvraag

3. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hihi super leuk! Bij mij voel ik de kleine regelmatig, maar elke keer als mijn vriend zijn hand erbij legt is hij stil.. Dus of hij speelt een spelletje of papa moet nog eventjes geduld hebben :p. Maar vind het wel fijn als hij het straks ook voelt!

Verder hier (nog) geen hevige bandenpijn. Wel bekkenpijn, maar dat had ik al een poosje. Ik heb wel de hele dag door steekjes, maar daar blijft het tot nog toe bij. Maarrr wat niet is kan nog komen ;)

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoiiiii meiden!!

Ik heb niet echt last van me banden gelukkig! Alleen soms een steekje als ik me omdraai in bed.

Vandaag de een dagje in kidszoo geweest (soort ballorig) en ben 20 keer van een 3 meter hoge glijbaan gegaan met me dochter, trampoline gesprongen en geklommen in de toestellen.
    Voel me verbazingwekkend goed! Alleen wat moe nu ;)

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @dozen; ik moet de mails ook uitprinten nog.. Dan kan ik de dozen ophalen. Heb alleen geen inkt en op me werk vergeet ik het telkens.

Mijn vriend heeft het nu 3 keer gevoeld. Maar kan soms ook lang wachten en niks voelen. Lekker eigenwijs kindje hihi ;)

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hier ziek pff... verkoudheid en keelpijn hoop dat het snel over is !!

7. Ior

Ior Niet meer actief

@hope :( dat is niks aan zeg. Hopelijk ben je snel weer fit.

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @hope; beterschap meis!!

@hier; met z'n allen uitgeslapen tot half 10!!!! Hoe lekker is dat??!
    Vandaag dus maar een lui dagje.. Boodschapjes doen en misschien einde van de dag als het zonnetje schijnt even naar de hei wandelen.

9. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Goeiemiddag allemaal,

Beterschap voor de gevloerde griepers :( Lekker onder de wol kruipen met een kop kippensoep! Dat doet wonderen.

Wij hebben vanmorgen de laatste oude tegels uit de achtertuin gehaald en a.s maandag komt de stratenmaker alles mooi maken.
    Net hebben we heerlijk met de honden gewandeld en ze lekker laten zwemmen, want onze blonde was niet loops meer.

Zo meteen naar een verjaardag toe, maar stiekem heb ik het nu al wel gehad. Blijkt toch dat ik sneller zonder energie zit dan een paar weken geleden :/

Fijne zondag!

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @brabantsmeisje; heb ik ook! Nu maar even pauze in het zonnetje in de tuin..

11. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    20 weken dansje!! :D:D:D

12. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Danst mee *yeahhh*

13. soeee

soeee Niet meer actief

Jeeeeej :) Ik vandaag m'n 18 weken dansje, hihi. Doe iedere week als we een week verder zijn een dansje :D

Vandaag lekker de Primark in Almere leeg kopen. Hopen dat ze leuke dingen hebben en dat het niet te druk is :p Jullie nog plannen voor vandaag?

14. Ior

Ior Niet meer actief

Hihi, deed Ik ook met 20 weken. Hier al bijna 22 weken. De tijd vliegt voorbij.
    Vandaag thuis lekker aan de poets. Als Ik een beetje op tijd ben vanmiddag Misschien ff met mijn hobby bezig. Ff scrappen :D
    morgen is vl ook lekker vrij. We gaan er een lekkere luie dag van maken. Hihi. Hij wil alles zien op tv

15. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    :)

Ik heb een verplichte vrije dag dus zo lekker lunchen met een vriendinnetje en om 18.15u een (zwangerschaps)massage van een uur :D:D Ik ga woensdag voor 2 dagen naar Londen voor mijn werk dus ik moet helaas vandaag en morgen ook nog een presentatie (in het Engels) uit mijn hoofd leren. Beetje jammer maar goed. Ondanks dat ik in het centrum van Amsterdam woon, voor morgen geen grote plannen. Rondje Vondelpark en dan lekker thuis. Manlief gaat wel lekker de stad in :)

16. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeeeaah! Gefeliciteerd :D

17. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog aan de arbeid tot 17:00 uur :(
    De helft zit er inmiddels bijna op haha :p

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Joepie!!!! :D

@soeee; Almere!!! Daar woon ik;) veel plezier en succes bij De primarkt!

@ior; toevallig! Scrappen is ook mijn hobby :) alleen laatste tijd erg weinig tijd voor gehad.

@hier; ben aan het werk tot 17.00 uur helaas. Ook helemaal alleen op de afdeling :( saai! Wel genoeg (lees teveel ) werk te doen.

19. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Nog een half uurtje werkende meiden! Ik heb de afgelopen 3 weken iedere week 60 uur gewerkt en was echt even toe aan deze dag. Morgen wel druk met de presentatie oefenen... Zo eerst lekker een massage :) Veel plezier morgen allemaal!

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Jaa bijna klaar!!!

Ik heb de hele dag al een schuivende baby in me buik. Helemaal geen fijn gevoel. Heel naar. Hebben jullie dat ook al?
    Ik had dat bij m'n dochtertje pas de laatste weken. Niet zo snel al..

Nou ik ga me computer uitzetten en de auto in :D

Deel Deze Pagina