September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Sanjor: Goed dat je het aangegeven hebt. Ik vond het ook echt vreselijk om gesprek aan te gaan met mijn leidinggevende. Gelukkig pakte ze het redelijk op. Ze vroeg ook wel eerst of ik niet gewoon wat later kon beginnen enzo, maar dat is in mijn werk niet handig (groepsbegeleider) ivm thuiskomst/thuis zijn van clienten enzo. Moet ze zelf ook wel weten zou je denken? Maar ze pakte het goed op en dacht met me mee en was allang blij dat ik niet helemaal uit val ;)

Nathalie35: He wat naar zeg! Hopelijk vindt hij snel iets. Kan me goed voorstellen dat dit stress oplevert. Ik moet er niet aan denken dat vriendlief thuis komt te zitten (of ik een keer)... En het is tegenwoordig niet zo gemakkelijk meer om een baan te vinden, balen..

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @nathalie; wat balen zeg!! Solliciteren is erg lastig nu.
    Hoop dat hij snel wat vindt en jij lekker 3 dagen kan gaan werken :)

@mirantie; mijn baas was helaas niet zo meedenkend :( de directeur had opeens ook geen goed woord meer te zeggen. Kon geen gedag of fijne avond vanaf. Sukkels!

3. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Neee echt? Dat is niet echt professioneel he. Jammer van ze. Nou daar moet je gewoon boven staan hoor! Ik kan me echt goed voorstellen dat dat heeeel moeilijk is (weet niet of je dat zo ervaart), maar ik heb de knop uiteindelijk ook gewoon omgezet ( ik had veel moeite mee richting mijn collega's).

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Vindt het idd wel erg lastig.. Maar moet proberen echt voor mezelf op te komen... Je zit alleen dagelijks met ze opgescheept he :(

5. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Ja het is zeker balen maar het komt wel goed, daar moeten we maar op vertrouwen toch!

Sommige bazen zijn lastpakken en denken niet met je mee. Van mijn 4 bazen heeft er 1 kinderen de rest niet, dus bij mij snappen ze het ook niet helemaal.

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Jaa gaat helemaal goed komen! En anders kopen ze me maar uit als ze me niet meer moeten ;) en ga ik weer lekker dicht bij huis werken ;) haha

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach hier net zo..blegh

8. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Lijkt wel of ze anti kinderen zijn die bazen, ze reageren allemaal hetzelfde. Ik had toen ik daar ging werken 15 jaar geleden al aangegeven ooit kinderen te willen, en nu het zover is gaan ze raar doen. Ach ja ze doen maar, kan er niet mee zitten :)

9. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Erg vervelend van jullie bazen!
    Ik heb een eigen bedrijf en zodra je vrouwen in dienst neemt weet je dat je het "risico" loopt dat ze een keer zwanger zijn. Beetje flauw om daar moeilijk over te doen.

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja vind ik wel, wil mijzelf echt geen veer in mn reet duwen maar ik ben zo flexibel als het maar kan, nooit ziek en wil altijd werken/ruilen invallen, heb bijna nooit geen nee gezegt.
    Ken menig geen die het 3 dubbele van mn verlof ziek zijn, nooit willen werken of geen slag uitvoeren...
    Ach een baas weet toch ook wel dat bijna niemand kinderloos blijft en er keer een dag aanbreekt!
    Vind het zo kinderachtig, hij mag blij zijn dat ik zelfs nu ik zwanger ben mij een slag in de ronde draai en mij niet ziekmeld e.d.
    tegenwoordig voor jou 10 anderen, het gaat allemaal wel door, ook zonder jou... maargoed je hoort steeds vaker dat bazen moeilijk doen, o.a. met een zwangerschap

11. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Min baas is ook vervelend loop nu in de ziektewet omdat ik rust moet houden van de verloskundige vanwege mijn blaasontsteking maar mijn baas loopt nu moeilijk te doen! !... ik ben per 1 juni weg omdat mijn contract niet word verlengd! ! Dys waar ze moeilijk om lopen te doen???

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat een vervelende bazen allemaal ;)

@loes; wat voor bedrijf heb je? (Als ik vragen mag..)

@hier; ik word echt serieus elke ochtend rond 5 uur al wakker. Kan dan niet meer slapen. Heeeeel irritant!

Vandaag neem ik me skippybal mee naar werk hihihi. Kijken of dat helpt om beter te zitten om harde buiken te voorkomen.
    Reed gister naar huis en zat al niet lekker in de auto.. Gespannen buik en benauwd. Krijg ik me opeens een harde buik die pijn doet :( zooo! Schrok ervan. Ben 'savonds lekker in bad gegaan en daarna ging het iets beter.

13. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hoi meiden, even een kort berichtje van mij. Ik ben al een tijdje niet langs geweest hier en door een voorval in mijn prive situatie zal ik waarschijnlijk ook niet heel veel meer schrijven. (Met mij en ukje is alles goed)
    Vond het ontzettend leuk om jullie te leren kennen en wens jullie allemaal heel veel succes en geluk en plezier de rest van jullie zwangerschap en daarna ook.

Heel veel liefs!

14. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    @Brabantsmeisje jammer te horen over je privésituatie maar dat soort dingen gaan natuurlijk voor het ZP forum. Ik wens je heel veel succes met je verder zwangerschap, en hoop dat je wel laat weten wanneer het is geboren?

15. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    @Sanor hier gisteren ook bijna heel de dag een harde buik gehad, net of die uit elkaar plofte maar nu gelukkig nog niet. Wat hebben jullie eigenlijk voor bureaustoelen, ik heb er hier 1 waar ik zonder last van me rug te krijgen heel de dag op zou kunnen zitten. Alleen als ik dan thuis kom en daar op mijn stoel ga zitten moet ik er al na een uur weer vanaf, want kan dan bijna niet meer lopen. Gisteren toch nog wel even de stofzuiger door het huis gehaald, want met 2 katten is dat wel nodig. Niet dat ze erg verharen maar hun komen op plekken waar mijn stofzuiger niet bij kan komen hahahaha

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ohh brabantmeisje dat is klote..hoop dat het met het "hele" gezinnetje wel goed gaat? jammer dat je niet meer komt schrijven maar terug komen mag altijd natuurlijk!!! Soms is het lekker even gal te spugen of steun te vinden... succes met je zwangerschap, hoop dat je er toch wel van kan genieten!

harde buiken, nee en ook geen heftige buikpijnen meer (afkloppen!!!)
    nou mag het van mij wel weer groeien, sta weer eens stil!

17. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ brabantsmeisje Spijtig te horen meid maar goed je moet aan je zelf denken jij ook een fijne zwangerschap verder!!

bijna 22 weken zwanger.jpg

dit is nu mijn Buikje :)

18. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@Brabantsmeisje: jij ook veel succes en plezier met je zwangerschap. En terug komen kan altijd, zoals hier boven al gezegd.

@Sanjor: kinderopvang, kleinschalig.

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Brabantsmeisje; wat balen meid! Hoop dat alles goed komt... Sterkte!

@Nathalie; ik heb me werkplek al speciaal in laten stellen.. En normaal heb ik geen last van me rug gelukkig :)

@rica; FOTO :D

@Hope; mooi meis!!

@Loes; Leuk!! Een eigen bedrijf lijkt me heerlijk maar ook hard werken..

@hier; vandaag de hele ochtend op me skippy bal gezeten. En moet zeggen dat me buik een stuk rustiger is!
    Dus ga het nog 5 weken proberen, dan vakantie en dan nog 2 weken werken tot me verlof :)
    En die 5 weken heb ik ook al een aantal vrije dagen gepland :D

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wanneer hebben jullie verlof? :)

Deel Deze Pagina