September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Mag ik ook in het lijstje? :)

Ik ben 25 september uitgerekend van een meisje :)
    Mijn verlof gaat officieel in op 15 augustus.. Maar zit nu in de ziektewet ivm ernstige bi :(

2. Liekj

Liekj Niet meer actief

zo, heb heel wat bij te lezen..

soe wat balen van je bekkenpijn! is zo vervelend, weet er helaas alles van.. goed afwisselen en vooral niet liggen maar zitten helpt mij goed...

ooo frikadellen! jullie brengen me op ideeën!

nathalie sterkte met je hand, erg vervelend zeg, hopelijk helpt de brace..

vandaag gesprek gehad op het werk, daar loopt het allemaal niet zo, dus met hele team bij elkaar.... ben zo blij dat ik straks verlof heb en de boel daar even de boel kan laten!

3. soeee

soeee Niet meer actief

Ja inderdaad balen. Stage ook afgezegd vandaag. Helaas, maar als lopen al zoveel pijn doet, dan gaat het wassen van die mensen ook niet, waarbij je veel moet bukken en hurken ;) Gaat nu wel wat beter.

Wel nog iets leuks, heb voor 22 juni een 3D/4D echo gepland samen met vriendlief :D Dan is 'ie er sowieso en 21 juni is onze datum, dus wel leuk om dat op die manier te vieren :)

4. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoi meiden vandaag weer goed gekeurd door vk ben aardig aan het groeien zei ze buik voelde als 23, 5 week !!

Heb vanavond ook voor het eerst mee gedaan aan zwangerschap zwemmen zooo dat was echt heerlijk :)

5. Liekj

Liekj Niet meer actief

Wat leuk soe ! Mooie datum ook voor jullie .
    Wij hebben woensdag 3d echo.

Hopeandfaith , fijn dat je weer goedgekeurd bent ;)

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Goedemorgen meiden!

@miranti; een gespannen buik kan idd heel goed een groeispurt zijn :)
    Heb ik ook gehad een tijdje geleden.

@patricia; welkom! Ik zit nu op me telefoon. Dus kan je er niet tussen zetten....

@liekj; wat balen van je werk!! Bij ons gaat het ook niet helemaal goed. Kan ik niet wachten op me verlof ;) Hahaha

@hope; fijn dat alles weer goed was bij de vk :)

@soeee; leuk cadeautje!!! Wij hebben geen echo's meer gepland staan.
    Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt behoefte aan heb...

@hier; een verschrikkelijke nacht achter de rug!! Lag er voor mijn doen laat in. Pas 23 uur. Kon niet slapen.. Vanaf 1 tot 6 half wakker en half slapend. Me dochtertje heeft veel lopen huilen. Ben 2 keer beneden geweest :( uiteindelijk tot 9 uur geslapen en nu pyjama ochtend Hahaha.

We gaan straks naar me moeder voor een familieweekend. Heb er niet zoveel zin in eigenlijk :(

@baby kleertjes; hebben jullie al veel? Ik heb gisteren even gekeken maar het kan me nog niet echt raken... Zie niks leuks.. Alleen voor als ze wat ouder zijn. Voor me dochtertje wel helemaal los gegaan.
    Heb dus nog helemaal niks!! Help!!

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ babykleertjes ja het punt is dat ik het nu zo moeilijk vind om te kopen aangezien september nog warm kan zijn maar ook koud :S dus ik weet het niet precies

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wij gaan in ieder geval rompers met lange mouw weer kopen.
    En verder nog geen idee! Ik vindt van die zachte pakjes wel heel fijn.
    Broekje en shirtje. Maar ik zie alleen maar leuke meisjes dingen Hahaha. Moet nog ff omschakelen ben ik bang.

9. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Babykleertjes, nou..... er hangt al best wat in de kast :-@
    Ik ben van de Vingino spijkerbroekjes en heb een beige chino broek gekocht met een spijkerblouse (maatje 56)
    Ik ga denk ik ook maar eens Marktplaats afzoeken.
    Hebben ook wel al wat gekregen. Denk ook niet dat je te veel moet kopen.

Wij zitten een beetje met een frustratie qua kinderkamer. Weet wel wat we willen, maar ook weer niet......

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @loes; Vingino is zooo leuk! Maar best prijzig ;) heb een super leuk shirtje voor me dochtertje liggen!
    Waar koop je de babykleding? Wil idd ook niet teveel kopen. Bij mijn dochtertje ook niet gedaan :)

11. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Een vriendin van mijn zus heeft een zoontje en is van de Vingino, Name It etc. Hij is nu 2 en nu is ze bevallen van een dochtertje. Ik mocht komen uitzoeken tussen de jongens spullen :) Sommige broekjes maar 4 a 5 keer gedragen. Mocht ze voor 5 euro per stuk overnemen.

Op Google kun je ook zoeken op Vingino Sale of opruiming. Collecties van vorig jaar gaan soms wel met 60% weg.
    Beebielove etc ook allemaal.

Ik heb zo'n moeite met gordijnen uitzoeken en een lamp etc. Voor een jongetje.... met print of zonder. Blauw, grijs.
    Wij zijn thuis met alleen maar dochters (aahh zielige vader haha) ik vind het lastig voor een jongetje.

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Thnx voor de tip! Ga na het weekend maar even neuzen.

Ik vindt het ook zo lastig allemaal voor een jongetje haha.
    We moeten nog de kleuren uitzoeken voor de kamer. We hebben wel al een richting wat we beide heel mooi vinden.

Wij hebben op alle kamers dakramen dus is er niet veel keuze aan gordijnen. We hadden al een wit verduisteringsgordijn hangen. Die laten we gewoon hangen :) en lamp... Tja... Laten we eerst maar beginnen met verven hihihi

13. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @Kleertjes: Toen ik wist dat het een meisje ging worden ben ik de dag daarop onmiddelijk de stad ingetrokken :D

Ik heb een aantal rompertjes gekocht, zowel korte als lange mouw omdat je inderdaad niet weet hoe het weer er voorstaat in september/oktober al hoop ik op een aangename temperatuur :p

Ook al een aantal leuke pyjama's. Zowel voor het begin als al voor 3 maanden. Kon het niet laten vond het zo schattig en ze zal er heus wel een keer inpassen :D

Voor de rest een aantal kleedjes en super schattige sokjes! 2 Jasjes heb ik besteld op internet en ik hoop ze volgende week te ontvangen :D

@Kamer: Hier echt een dilemma. Hebben wel een idee, maar toch weet ik het niet goed. Wil wel een meisjeskamer maar ik ben ook niet voor te veel roze ;) Het moet voornamelijk rust uitstralen zodat ons kleintje er in alle rust kan slapen :D

De kamer zelf is besteld en deze is in een neutrale "grijze" kleur. Zodat we de kamer voornamelijk kunnen aankleden met accesoires en een leuke meisjes bedovertrek etc... Weet alleen nog niet zo goed welk thema. Heb er al een aantal leuke zien passeren. Gelukkig hebben we nog even tijd en is het bed enzo al gekozen. Nu enkel de aankleding nog :D

14. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @nathalie - balen! Hopelijk helpt de brace!

@ buikjes - ik zag er weer een paar voorbij komen. MOOI!!! :D:D

@ babykleertjes - we hebben wel een en ander gekregen en ik heb wat gekocht maar nog niet veel. Ik denk dat ik nu 2 setjes in 56 heb en 2 setjes in 62. Daar blijft het ook wel bij (kijken of ik me in kan houden)...

@ kamer - wij zijn aan het afronden! Behang is er vorige week opgegaan en manlief is nu de deur aan het schilderen. Daarna moeten we alleen nog de kozijnen schoonmaken en een kier isoleren. Moet er wel bij zeggen dat de kamer 1,30m bij 3,30m is - erg klein dus... Dinsdag worden de meubeltjes geleverd (en de lamp) dus dan wilden we alles af hebben. Ook omdat mijn man woensdagochtend tot zondagavond in Monaco zit en hij wilde me niet in de zooi achterlaten. De meubels worden in elkaar gezet dus dat is een lekker idee. 15 juni ga ik met een vriendin (die al 2 kinderen heeft) alle losse dingen voor in de kamer kopen (lakentjes, dekentjes, matrasje, boxkleed, flessen, spenen etc etc.). Kan niet wachten!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kleertje, hier al zoveel! komt ook omdat ik bij mn dochter ht geslacht niet wist en eigelijk een jongen verwachte, koos vaker voor blauw als iets in de aanbieding was. Ook had ik dus veel uni kleertjes. Dus de kast is aardig gevuld.

De kamer heeft een mega sprong gemaakt, van een rommel (ja echt mega) tot een mooie babykamer, hij is nog niet af maar het grote zware werk is klaar. Nu het aankleden en details. Maar die zijn voor mijn rekenning.

hebben jullie al een naam?
    wanneer beginnen jullie met de kaartjes?
    wij komen er maar niet uit, we hebben wel een leuke naam maar toch kijken we even verder. Maar komen we er niet uit maakt deze een goede kans...

ik heb het benauwd, dit had ik bij mn dochter ook alleen veeeel later. haptonoom alles geweest maar dat is echt niks voor mij.
    Het lijkt alsof de baby mn longen fijnperst, echt geen fijn gevoel maarja kan er niks aan doen.
    In het ziekenhuis kreeg ik zuurstof, dat was wel lekker. kan wel even ome en draagbare zuurstof fles vragen ;);) hihi

16. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hier nog niet begonnen aan de babykamer, binnenkort.

Naam wel al en ook geboorte kaartje heel eind. Mijn man is grafisch vormgever en ontwerpt ons kaartje. Hoop van de week proefdruk vragen.

17. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Pff alweer 22 weekjes ver! Wat vliegt de tijd toch vooruit :$. Voor we het weten hebben we allemaal ons kleintje in onze armen :p

De naam staat hier al vast. Die hebben we al een tijdje in gedachten. Hadden voor beide geslachten een naam gekozen dus het was enkel nog wachten wat het ging worden :D. Wij gaan dus uiteindelijk voor Siënna.

De kaartjes hebben wij ook nog niets voor geregeld :). Gaan binnenkort ideetjes opdoen. Een aantal gedichtjes hebben we al wel voor eventueel op het geboortekaartje te zetten. Nu enkel nog eentje gaan kiezen :D

Voor de rest: ik voel mij momenteel tip top. Alleen als ik een uurtje aan het strijken ben dan krijg ik wel last van mijn buik en moet ik een pauze nemen. Voor de rest kan ik echt nog veel doen. Enkel optijd luisteren naar je lichaam, maar dat moeten we allemaal :p

Soms wou ik dat de tijd niet zo snel ging omdat ik echt geniet van het zwanger zijn, hou echt van die schopjes in mijn buik ;). En als ik denk dat de bevalling nadert word ik best zenuwachtig :). Maar langs de andere kant mag het snel september zijn dat we ons dochtertje eindelijk in onze armen kunnen nemen :D.

18. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Goedemorgen!

Hierbij een foto van vandaag 22w2d.
    Het gaat nu echt in grote stappen vooruit. Als het zo doorgaat dan ontplof ik nog :D

Langs de voorkant lijk ik net een walrus, maarja voor het goede doel :p

Fijne dag iedereen!

19. Liekj

Liekj Niet meer actief

mooi buikje shaantje!

hier vandaag een mega baaldag..
    ben ook niet naar het werk gegaan. hele huis gepoetst en nu op de bank, want ben natuurlijk iets te druk geweest.. en het is pas kwart over tien.. pfff....
    sorry, even klagen :)

geboortekaartje hebben we (lees: mijn man) zelf gemaakt, hij is ook grafisch vormgever, dus dat is handig en leuk.
    proefdruk vragen we binnenkort aan..

20. Liekj

Liekj Niet meer actief

en mijn buikje..
    26+1

Deel Deze Pagina