September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

mooie buikjes weer!

hier woensdag pretecho gehad. het was echt super gaaf!
    ons meisje doet het hartstikke goed!

2. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Dag dames, mooie buiken hoor.
    Ik neem straks na mijn verlof nog 3 maanden ouderschapsverlof.
    Heb er nu al zin in.
    Woon overigens in Den-Bosch

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat super liekj!!! Lekker genieten! Toch weer fijn een extra bevestiging toch??! :)

4. soeee

soeee Niet meer actief

Wat een mooie buikjes weer! Wat groeien jullie hard :)

Heb het idee stil te staan of zelfs dat m'n buik kleiner is geworden. Maar dat laatste zal vast wel niet :p Dit is 'm met 22+4. Heel charmant in m'n pyjamabroek.

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja lijkt er wel op he..in het begin ging het hard maarja je heb nog ff dus wacht maar haha

ik krijg nog steeds, oh jij bent ook niet groot he grrrrrrr terwijl ik toch echt harder ga :):)

6. Ior

Ior Niet meer actief

23052013459.jpg
    dit was vorige week met 25+1 :)
    mooie buikjes zie Ik weer voorbij komen.
    Momenteel zit Ik in de ziektewet. Ben net een blaffende zeehond. Heb van de ha medicijnen gekregen. Hiermee moet het binnen een week stukken beter zijn, anders moet Ik terugkomen.
    Tot nu toe is er helaas nog geen verbetering. :(
    Ik woon vlakbij assen. :)

7. soeee

soeee Niet meer actief

Rica: Ja heb m'n spurtje vrij vroeg gehad, dus denk dat het nu ff rustig is ofzo :) En begin nu ook wel aan m'n buikje te wennen, waardoor het me minder opvalt ofzo. Ach, over een paar weken hoor je me vast weer klagen dat ik zo dik ben, haha :D

Ior: Mooi hoor!! Wat balen dat je in de ziektewet zit nu. Hopelijk voel je je gauw beter :)

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Mooie buikjes weer dames!

Hier aan het aftellen naar mijn weekje vakantie van 10/6 tot 16/6 en dan mag het snel 26/08 zijn. Dan zijn we thuis tot 16/12... Als alles volgens schema verloopt althans :D

Werken word wel zwaarder nu. Gelukkig kan ik afwisselen met zittend en wandelend werk. Want als ik een hele dag moet zitten of staan dat gaat me niet meer zo goed af. Ben blij dat ik was afwisseling heb en het hopelijk kan uitzitten tot 26/08 :p

Pff... Heb het gevoel dat het snel september zal zijn. Soms word ik dan best zenuwachtig. Er komt zoveel op me af dan :D En er is best nog wel wat te regelen tegen de bevalling, maar ben wel benieuwd hoe ons klein schoppertje er uit gaat zien ;)

9. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hier ook een foto van mij met 24 weken.

Jullie allemaal al een wandelwagen? Wij twijfelen nog tussen de Joolz Day Earth of de Quinny Moodd.....

Bijgevoegde bestanden:

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,
    Ik breek even in. Zijn jullie al een hechte club of is er nog een plekje voor een september mama? Lijkt me leuk jullie ervaringen te lezen.

11. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Wat een mooie buikjes zie ik weer voorbij komen. Zal er van het weekend wel weer 1 maken, volgens mij ben ik ook niet echt meer gegroeid.

Ik zelf heb een xadventure kinderwagen, heeft precies de goede hoogte en kan hem ook hoger instellen voor manlief dus dat is wel fijn :D

@Jill85 denk niet dat het erg is als je erbij komt, hoe meer hoe beter :)

12. Ior

Ior Niet meer actief

@kinderwagen, die hebben we al. Een quinny buzz, via mp. :)
    @jill, wees welkom. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :)

ff vraagje aan jullie.
    Vanmorgen tegen 4 een mega hoestbui gehad wat eindigde in overgeven. :( toen nog wel even kunnen slapen tot 7.15.
    Direct weer veel moeten hoesten en opeens kreeg Ik echt megapijn in mijn rechterzij. Ik had het niet meer. Deed zo zeer. Zelf naar beneden gegaan en voor de zekerheid slot van de deur. Zo'n pijn deed het. Na ongeveer een kwartier zakte het weg. Nu is het nog steeds erg gevoelig en het voelt als spierpijn. Heel zeurderig. Nu in een warm bad gaan liggen maar nu straalt de pijn uit naar mijn onderrug. :( het voelt niet fijn.
    Weten jullie wat het kan zijn? En wat helpt ertegen?

13. soeee

soeee Niet meer actief

Jill: Kom erbij, gezellig! :)

Ior: Kan zijn dat je met hoesten een spiertje verrekt hebt, of dat er eentje bekneld is gaan zitten. Plus dat het allemaal wel wat gevoeliger is in je buik doordat alles oprekt en groeit. Dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken :) Het is wel heel vervelend. Als je je er niet fijn bij voelt even de dokter ofzo bellen?

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Denk ook dat je te hard en teveel gehoest heb en je wat verrekt heb.. zou morgen even afwachten.

ik ga fysio bellen..mn rugpijn is vreselijk sinds een week. krijg er buikpijn van. doet echt zeer!! klaagklaag

welkom jill !!

ik zou voor een joolz gaan, die staat heel goed in het lijstjr bij de consument.
    ik heb een quinny buzz4 en een topmark duo.. de buzz had ik al. fijn ding dat wel!

15. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All
    Bedankt voor welkom heten.

@Ior
    Een bekende wat leuk :). Ik ga mee met wat Soeee zegt. Maar heb ook wel eens gehoord dat je met heel erg hoesten zelfs een rib kunt kneusen/breken dus wie zal het zeggen.. Of een spiertje scheuren kan ook. Sterkte iig.

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mooie buiken weer meiden!!!

@soeee; als ik eerlijk ben lijkt het idd bij jou ff stil te staan..
    Ach straks idd weer een spurt!

@jill welkom!! Gezellig!

@ior; ik heb geen idee.. Mijn vriend heeft ook al een week veel pijn bij zijn ribben. Hij gaat straks even naar de dokter. Zou het wel even aankijken en als pijn blijft doen naar de dokter..

@rica; wat balen van je rug meis! Hier was het ook van de week heel erg. Lijkt nu wel minder. Maar heb een afspraak gemaakt bij de chiropracter donderdag.

@hier; vanochtend even de stad in geweest. Cadeautjes gekocht voor me vriend. Hij is zondag jarig maar vieren het morgen.

Wat is het lekker weer!! Heerlijk! Zo ff de kleine dame in bed gooien en dan in het zonnetje zitten.
    Vanavond gaan we als het goed is verf kopen. :)

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Kennen jullie de babybelt? is dat wat!

18. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rica
    Geen idee, wist niet eens wat het was, heb het ff opgezocht op google, steunband voor je buik. Ik heb daar geen ervaring mee.

19. Ior

Ior Niet meer actief

bedankt dames, voor de snelle reacties. Doe het lekker rustig aan. Dinsdag moet Ik weer contact opnemen met de ha als het hoesten niet beter is geworden. Dan kan Ik dit ook melden.

@rica, jep, heb em om. :) heerlijk. Heb dagelijks aan het eind van de dag een zere rug en benen en begon dan te waggelen. Ben naar prenatal gegaan en ze hebben me zo goed geholpen. Heerlijk toen ze dat ding omdeden.
    Ik zou hem niet via internet bestellen maar gewoon ff naar een winkel. Je moet direct verbetering voelen.... En ze doen je voor hoe je hem goed omdoet.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ior ga dat zo gelijk doen..weet niet hoe ik zitten of liggen of staan moet. het is onderrin mn rug en straalt uit naar tussen mn schouderbladen en buik. niet naar down under dus bi is het niet. het is echt mn rug.
    dit heb ik bij lois niet gehad..op t eindr beetje maat niet byzonder. nu wordt ik er gek van.

ga gelijk heen hihi

Deel Deze Pagina