succes. Hopelijk doet het wat voor je. Je houding veranderd direct omdat je het gewicht niet meer zo hoeft te dragen.
@ Liekj - wat fijn wat de goede pretecho!!!! Heerlijk om jullie meisje weer even te zien @ buikjes - ziet er weer goed uit! @ Ior - balen dat je je niet goed voelt! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan! @ woonplaats: Amsterdam @ wandelwagen - wij hebben hem nog niet maar gaan voor de Joolz day Earth en dan de blauwe. We twijfelden tussen de blauwe en de elephant grey en ik kon echt niet kiezen dus heb ik de keuze aan manlief gelaten... @ Jill - welkom! @ rugpijn - daar heb ik ook sinds een dikke week last van! Ik heb de afgelopen 2 dagen weer fulltime cursus gehad (gisteren echt van 9.15u tot 20.30u - daarna pas eten) en dat zitten ging me niet echt meer goed af merk ik. @ Rica - hoop echt dat je rug snel beter voelt! Wij hebben de kinderkamer (MEGA klein) afgelopen dinsdag geleverd gekregen! We hadden al veel gedaan (moeten andere dingen in huis doen en manlief wilde eerst zorgen dat de kinderkamer af was) en hij is nu af! We moeten nog wel wat dingen kopen, maar het grootste deel staat. We wonen midden in Amsterdam en hebben niet veel ruimte, maar een nieuw huis vonden we eng om nu te kopen. We denken dat we hier willen blijven, maar misschien willen we wel de stad uit en dichter naar onze ouders toe. We blijven dus maar even hier zitten totdat Mini er is... Ik heb even foto's bijgevoegd van het kamertje (--> Pijpenla )
@rica; en is het gelukt meis? Ben benieuwd! @emm; geweldig kamertje!! Die van ons is ook niet zo groot. We hebben net verf gehaald en gaan volgend weekend verven Tenminste ik.. Me vriend moet 2 dagen rusten. Bedrust. Hij krijgt woensdag in z'n knieën een injectie met medicijnen tegen z'n reuma. En als klapper op de vuurpijl heeft hij een ontstoken of gesteurde borstspier. Pfff iedereen is hier kreupel en lamlendig Hahaha.
Sanjor Ik leef mee met je vriend, heb ook reuma. Dus ook al ken ik hem niet, sterkte! Jij succes met verven
Thnx meis!! Het is een tijdje weg geweest maar nu weer in alle hevigheid terug heel vervelend. Hoe kom jij je zwangerschap door met reuma? Heb je er veel last van? Thnx!! Verven vindt ik gelukkig niet zo erg
Sanjor Normaal gebruikte ik veel pijnstilling. Drie keer daags tramadol 100 mg. Maar dat mag natuurlijk niet in de zwangerschap dus dat was letterlijk afkicken en doorbijten. Nu gebruik ik soms een paracetamol maar ja dat doet natuurlijk bijna niets. Ik heb nu steunkousen dat helpt bij mij goed tegen de zwelling. Verder moet ik gewoon volhouden alles voor een kleine. Niet altijd makkelijk maar ik ben al zoooo blij dat ik geen rug en bekkenklachten heb. Daarnaast ga ik zwemmen met regelmaat om de boel soepel te houden want rust roest bij mij. Spreekwoordelijk. Ik werk ook in de zorg dus ben wat dat betreft een vechter en doe het werk dat ik het leukst vind. Ik kan me later nog altijd omscholen. Natuurlijk weet ik dat ik niet tot op late leeftijd verpleegkundige zal blijven. Helaas. Ps ik ben zo vroeg online omdat ik momenteel de nachtdienst draai. Nog 3 te gaan maar ik vind het heerlijk want dat is lichamelijk het minst zwaar. En mijn reuma gaat inderdaad ook met vlagen van erg naar bijna geen klachten. Heel verschillend. Momenteel gaat het eigenlijk super. Ik mag niet klagen
Leuk kamertje wij hebben ook niet zon grote kamer !! Hier gaat goed vandaag alweer 24 weken zwanger gaat hard!!
@jill; wat heftig meis! Ik had idd gehoord dat je geen medicijnen mag gebruiken. Gelukkig dat het tot nu toe wel goed gaat. Krijg je nog extra begeleiding tijdens de zwangerschap? Mijn vriend rust juist best veel op de bank.. Zo min mogelijk trappen lopen enz enz. Echt respect dat je in de zorg werkt hoor!! @hier; gisteren teveel gedaan waardoor ik in de avond echt overal pijn had in me hele lichaam. Vandaag ook weer druk huis schoonmaken en opruimen en voorbereiden van eten en hapjes voor de verjaardag vanmiddag van me vriend. Ben benieuwd hoe ik er aan toe ben einde van de dag Hahaha De verkleuren zijn trouwens echt helemaal super geworden! (In blik dan Hahaha) we willen zo'n muursticker gaan opplakken maar onze muur is niet helemaal glad. Zitten wat korrels op. Iemand ervaring of dat gaat toevallig?
mooi kamertje! Jeetje wat vervelend van je man sanjor! en voor jou ook jill! kinderwagen.. wij hebben een quinny buzz. verder gaat het hier goed, vandaag rustdagje
Sanjor Nee ik heb geen extra begeleiding daarvoor, maar natuurlijk weet mijn verloskundige het. Ik moet alleen opletten met werk en rust verdelen e.d. Ik kan wel op mijn werk een "maatje" krijgen houd in dat ze iemand extra inzetten die zeg maar de zware dingen van mij over kan nemen. Tot nu toe nog niet nodig. Maar net wat ik zei het gaat verrassend goed. Leuk dat je blij bent met de verfkleuren! Succes met je drukke dag. Let goed op jezelf hoor. En gefeliciteerd met de verjaardag van vriendlief. Muursticker op muur met korrels wil niet! Ervaring mee haha. Maar het kan ook erg mooi op een canvas. Dat was mijn oplossing voor mijn nijntje muursticker maar dan praat je over 80 cm dus ik weet niet hoe groot of wat die van jou moet worden. Liekj Er valt echt wel mee te leven hoor Gelukkig maar!
@ jill, wel fijn dat je een maatje kan aanvragen Lijkt me een rustgevend gevoel. Wij willen zo'n boom. Dus op Canvas lukt niet. Dan maar een echte muurschildering . Ben gesloopt!! Visite is weg en lig in me bed. Echt alles doet weer zeer. Ben zoiets echt niet van mezelf gewend. Zo moeilijk om dan een paar stappen terug te doen....
Sanjor Wel gaaf z'n boom. Zag ik laatst nog bij iemand op foto andere club. Erg leuk. Ga je hem zelf schilderen of laten schilderen? Ja je bent normaal ook gewend dat het allemaal makkelijk gaat nou lekker uitrusten vandaag hoop ik. Vanmiddag na slapen ga ik ff mijn buikje op de foto zetten. 26 weken al weer wat gaat het snel.
Rica: Wat rot van je rug zeg! Heb je daar vaker last van? Anders even met je verloskundige bespreken of fysio misschien wat kan doen? Ior: Het klinkt inderdaad alsof je een spiertje ofzo verrekt hebt.. Gaat het al wat beter? Emm82: Mooi kamertje hoor!! Jill85: Wat ontzettend lastig, reuma en zwangerschap. Fijn dat je wel op iemand terug kan vallen als je die nodig hebt. Wel doen hoor!
mooi kamertje!! en sanjor.. t is idd lastig om een stapje terug te moeten doen, merk het hier ook, ik wil zo veeeeel maar er kan zo weinig in 1 x frustrerend.. vandaag maar eens lekker genieten van de zon, en een fototje van vandaag
gas terug nemen valt niet mee inderdaad. mooie foto mamavandrie ben de laatste week weer extreem vermoeid, herkent iemand dat?
@jill, nee laat hem schilderen. Alleen nog iemand vinden! Ik kan dat echt niet uit de hand schilderen en mooie foto meis! @mama van drie; mooie foto! @hier; net thuis. Familiedag gehad in het zuiden. Heb meegelopen met een tocht van 6 km!!! Viel me alles mee. Maar ben bang voor komende dagen Hahaha Was wel lekker weer! Hopen dat het voorlopig lekker blijft!
@mama van drie; idd frusterend he!!! En de kleine peuter snapt er ook niet veel van op sommige momenten! Hahaha