September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Wij hebben besloten om het niet te doen, nu ik zover ben en het hartje heb zien kloppen en echt al een klein mensje heb gezien zou ik het toch never te nooit niet af kunnen breken.

Ik vertrouw op mijn lichaam en op "de natuur" en mocht het dan toch niet 100% gezond zijn dan heeft het gewoon zo moeten zijn.

Mijn angst is vooral dat het mijn zwangerschap zou verzwaren, dat het genieten minder zou zijn omdat je dan met hele andere dingen bezig bent.
    Ook schrok ik dat het 1 op 300 mis gaat bij een punctie, ik vind dat best wel hoog.

Maar goed, dit is ons gevoel en ons besluit en ik kan best begrijpen waarom je de test wel zou doen.

2. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    aanvulling: grappig trouwens dat echt heel veel vrouwen op de 14e een echo hebben gehad haha..
    Hier was het ook echt een verrijking van de dag. :D

3. wendyken1982

17 jun 2012
    30
    0
    0
    hey, mijn gyneacoloog neemt elke maand echo en krijg dan ook telkens fotootjes mee naar huis, heb derde nu maandag gehad, 25 maand de vierde. dus hier is het elke maand, maar ja ik woon in begië kweet nt of het in nederland anders gaat ofzo..

normaal volgende week uitslag bloedtest voor downsyndroom, eens die testen bekend zijn ga ik het van de daken schreeuwen denk ik haha

4. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik heb a.s dinsdag mijn laatste afspraak bij de gyn. hun doen inderdaad vaker een echo maken.
    Maar omdat alles verder goed is ga ik door naar de vk.
    Ik denk dat ik gewoon een pretecho laat maken met 16 weken, dan de 20 weken echo, dan nog een 3d pret echo rond de 27 weken en dan heb ik er nog een met 35 weken geloof ik.
    Zo blijf je toch een beetje gerustgesteld hihi.

Ik begin nu alweer zenuwachtig te worden omdat mijn kwaaltjes echt weg gezakt zijn. Ben helemaal niet meer misselijk en heb heel af en toe eens een groei krampje. pfff ben blij als ik volgende week weer even het hartje gezien heb ;)

5. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Hi meiden,

Ik probeer zoveel mogelijk elke dag wat te lezen, helaas kan ik niet op iedereen persoonlijk reageren.

@combinatietest: ook hier hebben we besloten om het niet te doen. Reden is hetzelfde als wat brabantsmeisje heeft geschreven.

@echo: ik kan echt niet meer wachten, ben heel erg ongeduldig. Nu heb ik gisteren een angelsound besteld om naar het hartje te luisteren. Deze wordt vandaag afgeleverd. Hebben meer meiden hier ervaring mee?

@baarmoeder: vanaf gisteren kan ik mijn baarmoeder echt duidelijk voelen! Echt grappig. Lijkt net of er een rubberenbal in mijn buik zit.

@kilo's: nu 2kg lichter..

6. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    hey dames

hier vanochtend mijn echo gehad en ben 3 dagen terug gezet!
    Ben nu 9+5 en 20 sept uitgerekend!
    Wel was mijn vleesboom gegroeid dus effe doorgeven aan het zh 5 maart!
    hier 2 foto's 1 van mijn buik en 1 van de echo's

Bijgevoegde bestanden:

• echo 9+5.jpg
      echo 9+5.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      32
    • 9+3.jpg
      9+3.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      27
  7. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    WOW hammelientje, wat een ontzettende baby buik heb je al. Prachtig <3

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hier de mijne van 10 weekjes

Bijgevoegde bestanden:

9. missS85

missS85 Actief lid

21 jan 2013
    126
    0
    0
    @Hammelientje: jeetje wat een buik heb je al! mooi!
    @rica: woow jij ook al zoon mooie buik!

nou, ik hoef iig nog geen foto te plaatsen.. haha bij is is nog steeds niet zoveel te zien!

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vandaag naar de HB geweest ze dachten dat ik al 20 weken zwanger was haha

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Fotoooo haha

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Maar als ik andere buiken zie val ik nog wel mee haha, alhoewel het er in het echt groter uitziet. Ook waggel ik dankzij bekkenpijn dus vandaar denk ik haha

13. Veerle87

Veerle87 Lid

29 jan 2013
    96
    0
    0
    Office Management
    Maastricht
    Zelf hebben wij geen combitest laten doen... mocht de kans groter zijn dan hadden wij waarschijnlijk toch geen vervolg onderzoek laten doen... Wel is er genoeg bloed afgenomen en daar kunnen ze ook uit opmaken of er iets mis is... De 20 weken echo is eigenlijk een "APK keuring" waar ze ook veel op kunnen zien.

Wat betreft onze VK... iedere maand een gesprek en meteen een echo... 7 Maart ga ik voor de 3de keer.. dus wel grappig als je alle fotos naast elkaar legt dan zie je het ook echt groeien.

Mijn buik zie je nog heel weinig aan..mini bolling van een zwangerschap maar niet dat je denkt van wow die is zwanger. Heb gisteren mijn zwangerschapsbroek gepast en het voelt zo raar... de band om de buik zit zo los dat ik zeker nog een paar weken moet wachten.

Verder heb ik mijn eetbuien al gehad.. 2 weken last van gehad en eraan toe gegeven nu nergens meer zin in... moet mezelf soms aanzetten om het avondeten te eten. Het liefste zou ik dit gewoon overslaan. Niet dat ik misselijk ben ofzo maar gewoon geen zin om te eten.

14. May84

May84 Lid

15 jan 2013
    25
    0
    0
    Wauw wat een mooie buikjes.. Hier (helaas) nog niks te bespeuren.. Hopelijk met een paar weekjes ook wat te showen..

15. Felicity

Felicity Lid

18 nov 2012
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
  16. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Nou Felicity je hebt al meer buik dan ik hoor, prachtig!
    En allemaal mooie buiken hoor dames. Bij mij nog niets te zien en het is mijn 3e kind!!

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Gisteren op de HB bij Miss Etam goed kunnen slagen :) Positiebroek en zwangerschaps legging gekocht en een jasje en truitje heerlijk! Veel beter als die normale broeken!

18. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    felicity mooi hoor!

Ik hoop op de HB beurs zondag leuke zwangerschapsshirts te vinden betaalbaar met leuke teksten, maar hoor van vele dag laaste dag alles op is :x

19. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Jaaaaa hier nog niet1 die in september is uitgerekend 10 september :D

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Hier nog wel 1 bedoel je ;)

fleursylvano haha leuk als ze dat zeggen, je kan het idd al goed zien.

mamajo ja maar dan is het wel het rustigt en dat is mij ook wel wat waard... En dan kun je veel afdingen want vaak willen ze niet alles weer meenemen...zeker tegen het einde kun je mooie kortingen krijgen :)

Deel Deze Pagina