September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weer op controle geweest. Vorige keer was ik 2 kilo afgevallen en nu weer 1,5 kilo pfff... Nou ik moet dus goed op mijn voeding letten maar dat deed ik al. Eet als een dijkwerker! Belangrijk was rust op zijn tijd en goed blijven eten meer kan ik er niet aan doen. Dus nog steeds 0 kg aangekomen. Met kleine alles goed. Groeiecho goed. Hartslag baby goed, mijn bloeddruk 135/70 goed, Hb 8,8 dus ook super! Morgen uitslag van suikertest ben benieuwd..

2. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hebben jullie ook wel eens last van de onderbuik? Drukkend, zeurend gevoel? Heb ik afgelopen week af en toe en nu dus weer.
    Bij blaasontsteking zeggen ze dat ik rond deze weken dan ook veel aandrang zou moeten hebben, dat heb ik dus niet.
    Zit geloof ik niet bij mijn blaas.
    Het voelt alsof de kleine mijn onderbuik bont en blauw schopt haha, maar wel écht zeurende pijn. Vooral 's ochtends. Ik slaap ook nog steeds op mijn buik. Misschien dat dat het is?!
    Iemand?

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

wat fijn jill, nu duimen voor de suikertest

miranti en Loes, ik woon inderdaad in omgeving nijmegen, +/- 10 minuutjes ervandaan.

miranti, goed je rust proberen te pakken..

Loes, zeurende pijn heb ik ook wel eens, maar meestal niet lang.

4. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Mijn urine word nagekeken. Straks bellen voor de uitslag.

Ik ook ongeveer 15 minuutjes van Nijmegen. In Brabant. Jij ook Liekj Brabant zie ik....

5. Liekj

Liekj Niet meer actief

nou hopelijk is het niks ernstigs Loes!

ja inderdaad :)

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Loes bij mij is dat een teken van blaasontsteking!!
    heb het nu voor de 3e keer helaas :(

7. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik ook weer blaasontsteking!
    Word nu op kweek gezet en moet morgen terug bellen over verdere behandeling (antibiotica zal het wel weer worden)

Voor mijn zwangerschap nooit blaasontsteking gehad.

8. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ellende meiden.. Blaasontstekingen lijkt me ook niks! Hier gelukkig geen blaasontstekingen maar wel het jeweetwel probleem beneden. Bah! En dat had ik dus nooit voor mijn zwangerschap. En zo veranderen we allemaal of je wil of niet hahaha! Power to the lady's. Wij moeten het er allemaal voor doen en die mannen hebben het in mijn ogen toch maar makkelijk!

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hè loes dat is balen !

Hopeandfaith voor jou ook!

Vandaag een luie dag, ben moe ..

Waar gaan jullie bevallen ?

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dat wordt een verrassing, ik kan kiezen tussen 2 ziekenhuizen, maar met de spits gaan wij voor de snelste en rustigste route.
    Maar gezien het bij mn dochter zo snel ging en ik verrekte van de pijn heb ik geen zin om zon reis te maken als ik al zo ver heen ben. Dus als het rustig op gang komt gaan wij zeker op tijd weg, met of zonder toestemming van de vk!!!!!!

Voorkeur gaat uit naar het ziekenhuis, als die heisa thuis nee dankje, mn buren hoeven niet mee te genieten en ik ben nogal schoon en hou niet van drukte en vreemde mensen in mn huis en kasten, zou mij dus erg zenuwachtig/geirriteerd maken. Dus kwa gevoel zeg ik ziekenhuis maar hou de optie thuis bevallen open als nood.
    Ik weet dat ik bij lois nogal luid en duidelijk aanwezig was hahaha, ik heb zelf voor de sirene's onderweg naar het ziekenhuis gezorgd haha.

blaasontsteking, bah !!!! dat het maar snel over is en weg bliijft!!

11. Liekj

Liekj Niet meer actief

Oké, ik vind het echt lastig om te beslissen , ik ga voor thuis , maar stel dat ik die dag toch naar het ziekenhuis wil dan kan dat ook gewoon ..
    Merk dat ik er erg over twijfel/nadenk.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja idd, als jij denk ik wil pijnbestrijding of voel me hier niet lekker ga je gewoon. zet dan wel van te voren even je koffertje klaar met kleertjes e.d.

13. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Wat naar van die blaasontstekingen! Hier ook al blaasontsteking gehad en dat deed zeer joh! Pfff.. Zat op zondag bij huisartsenpost want ging niet goed! ;)

Hier gekozen voor ziekenhuisbevalling. Dit omdat het zeker 20 minuten rijden is naar het ziekenhuis, dus mocht het onverhoopt nog nodig zijn vind ik dat best ver weg.. En het geeft mij een veiliger gevoel. Ookal weet ik dat thuis ook veilig is. Maar toch...

14. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Ik heb ook voor het ziekenhuis gekozen. Weet niet waarom maar ben liever daar dan thuis op dat moment.

Wat rot van de blaasontsteking dames, gelukkig zelf niet gehad terwijl ik er normaal erg vatbaar voor ben. Wel het gevoel dat me buik van binnen blauw zo gaat de kleine af en toe tekeer.

15. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ blaasontstekingen - balen! Hopelijk is het snel over...

@ thuis/ziekenhuis - ik ga in het ziekenhuis bevallen. Ik woon in de Amsterdamse binnenstad op 2 hoog. Wanneer het niet goed gaat moet ik door de brandweer uit mijn huis gehaald worden - daar bedank ik voor. Ook is het huis uit 1906 en gehorig en ik wil niet dat de buren mee kunnen genieten ;). Ik moet een stop 3 opgeven voor ziekenhuizen maar heb inmiddels een top 5. Ik ga voor de dichtsbijzijnde want dan kan mijn man, indien nodig, makkelijk op en neer naar huis. Toch weet ik dat je het maar moet afwachten op het moment zelf waar er plek is.

@ rustiger aan doen - gesprek met mijn baas gehad en ga vanaf nu om 17.00u naar huis. Vandaag zelfs om 16.00u gegaan omdat mijn baas me naar huis stuurde. Die harde buiken zijn niet goed en ik moet gewoon oppassen. Mijn baas heeft zelf 4 kinderen en weet hoe het is dus ik ben blij dat hij streng is tegen mij. Nog 5 weken tot mijn verlof....

16. Liekj

Liekj Niet meer actief

Dat is inderdaad lastig als je 2 hoog woont, mocht je toch naar ziekenhuis moeten.
    Goed dat je baas zo goed op je past em!

17. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hier ook ziekenhuis (paar straten verder op) kan zelfs fietsen, maar daar zal ik dan vast geen behoefte aan hebben haha.

2 hoog wonen.... dan had ik ook voor ziekenhuis gekozen ja haha. Bevallen al een klus opzich, laat staan dat de brandweer er nog bij moet komen.

18. Liekj

Liekj Niet meer actief

Dat is wel heel erg makkelijk loes !
    Maar fietsen zal je vast geen trek in hebben dan ;)

19. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Haha zit je daar puffend op de fiets :p

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Achterop he...en dan vooral veel stoepen en af haha
    Zijn er nog buiken te showen? Hier weinig verandering.
    Ik mis soee hier de laatste tijd?

Deel Deze Pagina