Haha nog lekkerder! En veel drempeltjes ook natuurlijk! Hier geen foto meer gemaakt. Doe ik met 30weken weer denk ik.
Hier een buik foto, weer een week verder. 30 weken, toch spannend de laatste weken gaan nu echt in! Buik niet echt veranderd. Was ook afgevallen ipv aangekomen.. Bekijk bijlage 335129
Hier ook een buikfoto. Ook afgevallen; 1 kg, maar ging vanochtend op de weegschaal staan en geloof dat de kilo er weer zo goed als bij is Ben afgelopen 6 weken niet meer aangekomen. Las dat het volgende week weer mooi weer word en dat het dan ook zo blijft HEERLIJK!
Loes Mooi buikje heb je past goed bij je postuur! ik sta nu ook stil qua gewicht al tijdje nu dus iets minder nog dan voorheen. Komt wel weer, in de laatste weken gaat het hard aldus mijn verloskundige. Van mij mag het mooie weer komen hoor! Liefst niet te heet maar gewoon lekker!
Oh echt? Word het mooi weer? Ik Hoop het. deze week nog 2 daagjes werken en dan ben Ik vrij!! Zo blij om. Eerst 2 weekjes alleen vakantie. Dan wil Ik de uitzet compleet maken en alles wassen en strijken. Dan begint mijn verlof en is vl ook 3 weken vrij. Willen we echt nog ff van genieten. Als het lekker weer is nog een paar dagen naar mijn schoonouders op de camping. Heerlijk. mooie buikjes hebben jullie zeg!! Hebben jullie ook last van de ribben? Ik soms. Nu ook weer. En ga dan maar weer in bad. Dan lig je languit en onder water gewichtloos, dan Heb Ik minder last.
Ik weet niet zo goed of het mijn ribben zijn..... heb soms wel een heel vreemd vervelend gevoel in de buik. Zeurderig gevoel, maar ik herken het niet van bandenpijn, of het moet een nieuwe soort zijn haha. Hoop voor je dat de pijn aan de ribben beter word. Lijkt me niet echt fijn!
mooie buikjes weer dames! ik ga morgen weer een foto maken.. 31 weken dan alweer..de tijd vliegt! oo dat is fijn, mooi weer! laat maar komen.. last van mijn ribben, ik heb weleens dat de kleine er tegenaan drukt, maar echt last gelukkig niet.. wel fijn dat een bad helpt!
Haaiiiii meiden!!! Ben er weer! Heerlijk vakantie gehad en wil weer terug!!! We hadden lekker weer.. rond de 25 graden. Super! Normaal mag het wel warmer voor mij maar nu ff niet @bevalling; ik ga weer in het ziekenhuis bevallen.. Vorige keer niet helemaal goed gegaan en is een medische bevalling geworden. Nu MOET ik dus van me vriend En vindt het zelf ook helemaal niet erg. @foto's; mooi!! Ik las net dat iemand nog op zn buik sliep (weet ff niet meer wie sorry..) maar dat lukt mij echt niet meer.. Op me rug hou ik 5 min vol en op me zij is ook totaal niks.. Er blijven weinig andere opties over hihi. Slaap nu vaak half zittend voor het maagzuur.. Hierbij een foto van 30 weken van mij..
Ik heb trouwens ook last van me ribben... Maar pas als er van binnenuit via me ribben naar buiten wordt gemanoeuvreerd
Sanjor ik slaap nog op mijn buik Ik slaap heerlijk Leuke foto! Helemaal uitgerust? Nu weer aan het werk deze week of nog even vrij?
Sorry hihihi. Maar meis hoe kan je zo liggen??! Ik wordt nu al gedwongen om niet op me rug en zij te liggen hihihi. Krijg dan regelmatig schoppen en porren net zolang meneertje weer meer ruimte in me buik heeft Ben lekker uitgerust. Alhoewel ik wel veel gedaan heb. Denk dat ik pas in me verlof helemaal tot rust kan komen. Mag woensdag weer gaan werken en dan over 3 weken vanaf nu verlof!! Aftellen dus
Ik denk dat ik het vooral in mijn slaap doe. Tot nu toe gaat het goed. Je mag dus nu echt aftellen tot je verlof, heerlijk! Lekker genieten.
Mooie foto Sanjor! Lekker zeg nog 3 weken. Ik werk door tot en met 36 weken. Dus voor mij nog 6 te gaan! Dan lekker verlof en na mijn verlof vakantie van 3 weken dus lekker lang vrij. Buik slapen lukt hier ook echt niet meer! Deed het soms wel eens gelukkig geen vaste buikslaper. Meestal lig ik op mij zij. Rug houd ik ook niet lang meer vol.
Helaas was ik wel een buikslaper Het draaien in bed gaat ook steeds moeilijker. Vannacht deed het echt pijn om van de ene zij naar de andere zij te draaien. Thnx liekj! Het is hier wel drama weer hoor! Gisteren niet gelukkig. Maar durf nu nog niet naar buiten te kijken. Hahaha
Jill; ik zou eerst ook tot 36 weken werken maar heb het teruggedraaid naar 34 weken. Toen in verband met harde buiken tijdens het zitten de hele dag.. Nu ben ik er eigenlijk ook wel blij mee Ik hou trouwens weer lekker veel vocht vast.. Voel me net een aangespoelde walrus whahaha. Me gezicht is ook een stuk ronder dan het werkelijk altijd is. Hebben jullie daar al last van?
ja, dat slapen is hier ook een ramp! ik hou wel wat vocht vast, inderdaad veel ronder hoofd haha, voel me echt zo'n dikkertje
welcome back sanjor. mooie foto. Ik was ook een echte buikslaper. Kijk er ook naar uit dat dat weer kan. last van ribben komt hier echt door houding. vooral zitten... Dan zit alles een beetje in elkaar gedrukt zeg maar. Ach, nog maar een paar weekjes