September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Thnx ior!!
    Ik herken het wel als je zit dat dan alles ingedrukt bij elkaar zit.
    Meestal zit ik daarom ook beetje naar achteren onderuit gezakt met een kussen in me rug :)

@liekj; mooi!!! Morgen wil ik ook weer een buikfoto maken met 31 weken.

Vandaag naar de vk.. Ze belde om te vragen of we ook later konden komen. Anders was ik het helemaal vergeten Hahaha.

Vriendje heeft net de kozijnen geschuurd. Morgen gaan we dan eindelijk de muren verven :D en van het weekend kan ik dan de kozijnen gaan schilderen.

2. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Weer super mooie buikjes meiden!

Hier begint het slapen ook wat moeizamer te gaan. Ben gelukkig een zijslaper, dus hier kan ik lekker mee doorgaan :D. Al word elke manier van slapen niet echt comfortabeler ;). Heb een borstvoedingskussen dat ik nu gebruik om een beetje deftig te kunnen slapen. Maar vannacht ook echt een rotnacht gehad! Elke centimeter dat ik wou bewegen deed zo veel pijn. Echt scherpe pijnen, door mijn banden pff :(. Heb dus niet veel geslapen.

En ik begrijp wat jullie bedoelen met het zitten. Heb er ook last van. Alles word net tegen mijn ribben geduwd, niet echt een heerlijk gevoel en als de kleine dan nog begint te duwen en stampen. Geweldig ;)

Nog een weekje of 8 en ik heb ook vakantie. Daar kijken we allemaal zo naar uit heb ik het gevoel :D

3. Ior

Ior Niet meer actief

@sanjor, dat ga Ik eens proberen. Als dat werkt moet Ik gewoon wat meer op de bank zitten. Haha. Zit meestal aan de eettafel.

@shaantje, doet dat pijn he? Die banden. Heb er ook last van. Vooral als je overdag wat meer gedaan hebt.

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @ior; het omhoog komen is dan wel een ander verhaal Hahaha.

Bij de vk geweest en alles was goed. Bloeddruk, ijzer en buikgroei.
    De baby ligt al met kopje omlaag (hopen dat het zo blijft) en al iets ingedaald.
    Eindelijk ook een normale en juiste conclusie van de harde buiken; door de eerste zwangerschap is me baarmoeder gevoeliger en dat geeft meer harde buiken.

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Mooie foto Sanjor en Liekj!

Hier geen last van ribben nog gelukkig. En vocht vasthouden ook nog niet. Ik krijg wel wat meer druk in benen en voeten, maar ze zijn nog niet dikker ofzo. Maar het mooie en warme weer komt eraan, dus ik zal vast niet over geslagen worden! :)

Ik ben ook echt een buikslaper, maar dat is nu niet zo prettig meer. Gaat ook meer pijn doen. Ik word nog wel eens op mijn buik wakker, dat dan weer wel. Gisteren lag ik op mijn rechterzij en die kleine zat echt in mijn buikwand te schoppen of te slaan waar ik op lag en dat voelde niet zo fijn haha :p

We kunnen allemaal lekker aftellen naar verlof! Hier nog 5 weekjes te gaan. Ik ga dus met 34 weken en ik kan niet wachten :)

Sanjor: Ik heb volgens de verloskundige waarschijnlijk ook een gevoelige baarmoeder en daardoor sneller harde buiken.. Vervelend, maar gelukkig niet erg dus.

Fijne avond meiden!

6. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto Liekj!

Ik zou niet weten hoe een harde buik voelt.. Nog niet gehad denk ik.

Vocht ja!! Ik had al steunkousen een tijdje dus.. Maar hoe onsierlijk ook het help wel. Draag ze met name met werken.

Draaien in bed gaat ook steeds wat lastiger ja, dan heb ik ook wel eens een steek hier en daar. Ik heb vooral een kleine die dus nog steeds altijd maar aan de rechterkant ligt, en soms hele bulten veroorzaakt. Dat gaat nu wel beetje lastig voelen. Dus als het straks gaat indalen lijkt me dat ook wel weer fijn.

Sanjor
    Ik moet ook nog zien hoor of ik het ga redden t/m 36 weken. Maar ik wil het wel graag, dan ben ik echt trots op mezelf haha, klinkt stom he! Maar vind het gewoon super gaan ondanks dus ook reuma en ik doe alles nog. Ik heb nu juist minder klachten dan voor de zwangerschap

7. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Gelukkig geen buikslaper dus daar geen last van, het enige waar ik last van heb is dat ik wel verdomd vroeg wakker ben tegenwoordig. Maar ja kan ik alvast oefenen.

Ook geen last van mijn ribben, maar denk dat dat ook niet lang meer gaat duren. Wel last van me stuitje als ik te lang op een stoel zit, dan verkas ik wel weer naar de bank.

Bandenpijn heb ik nog niet zoveel gehad, geloof maar 2 keer dus dat valt wel mee. Heb nu wel last met lopen dat de kleine constant op mijn blaas druk, dus met iedere stap denk ik dat ik moet plassen ook al ben ik al 3 keer geweest. Moet zeggen ze beweegt wel erg veel, gisteren had ik zoiets van ja doe nu maar wat rustiger voordat ik weer beurs voel van binnen :D

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik slaap volgens mij half op mn zij en half op mn buik..heb mn voedingskussen tussen mn benen.

Ik heb vandaag goed nieuws gekregen dus kan nu weer genieten van mn zwangerschap. Ik heb de afgelopen maand in de stress gezeten en dan kon ik duidelijk merken aan mn buik....harde buiken en beetje ge-irri maar gelukkig kan ik nu er weer tegenaan.

waar heb je die jumpsuit vandaan?
    ik wil er ook 1, maar niet te duur voor die paar weken nog maar. Ik wil alleen ook zo'n printje of iets wat er op lijkt.
    Ik zag iemand die hem bij de miss etam weghad met zebra print en roosjes maar ik kan die nergens vinden.

iemand leuke positie jumpsuit gezien ergens??

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Rica, Ik heb de jumpsuit vorig jaar gekocht bij de wonder woman.. Is dus geen positiemode.. Past nog net moet ik zeggen;)
    Wat vervelend dat je afgelopen maand in de stress hebt gezeten :( Hoop dat alles nu wel weer goed gaat meis.. Dikke digi knuff!

@Jill; ik snap het wel dat je dan trots bent ;) Gewoon verstand op nul en gaan met die banaan :p Wel super fijn dat je minder last hebt van je reuma!!
    Mijn vriend heeft voor de vakantie uit beide knieën vocht laten weghalen en heeft nu ook amper last.. Ze gaan het nog wel onderzoeken over 2 weken.. Dus ben benieuwd..

Een harde buik is beetje moeilijk uit te leggen.. Maar duurt maar een paar min en zakt dan weer langzaam weg.. Je baarmoeder wordt helemaal hard als een bal..

@Nathalie; ik heb dat ook met lopen.. Als de kleine maar iets op me blaas drukt dan krijg ik al het gevoel dat ik moet plassen en een harde buik erbij.. Best irritant :p

Ik heb net een fotoboek gemaakt en besteld.. Ben benieuwd.. Nu helemaal gaar van de computer dus ga lekker me bed in :)
    Truste allemaal!!! XX

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oh Rica, Ik zag een maand geleden bij de prenatal een jumpsuit.. Maar die was zwart....

11. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@ jumpsuit; marktplaats?

12. Liekj

Liekj Niet meer actief

in heb bij prenatal ook wit zwarte jumpsuits gezien, maar dat is al tijdje terug...

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Whoehoe!! Me buisje is uit me oor! Zat er al minimaal 15 jaar in hihihi. De dokter was zeer verbaasd:p

Vriendje is al aan het schilderen :) helaas pakt de kleur niet in 1 keer dus moeten we er nog een keertje overheen...
    Maar het begin is er!!

14. Liekj

Liekj Niet meer actief

zat het buisje vast?

lekker weer ook om te klussen! wat voor kleur wordt het?

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja hij zat helemaal ingekapseld. Hahaha.

We verven de muren babyblauw.. En dan de kozijnen met donkere tinten blauw. Lekker jongensachtig dus :D
    Lisa haar kamer is ook helemaal roze ;) haha

16. Liekj

Liekj Niet meer actief

leuk!
    een echte jongenskamer.

fijn ook dat het buisje er uit is haha, en dat na al die jaren ;)

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja na al die jaren whahaha.

Vandaag wezen shoppen en dit gekocht voor ons kleine mannetje.
    (Heb eindelijk de smaak te pakken!)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,1 KB
      Weergaven:
      12
  18. Liekj

Liekj Niet meer actief

Aaah nijntje ! Zo leuk! Fijn dat shoppen

Eerste pakje wordt hier een pakje van nijntje :)

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik denk dat ik voor Nijntje ga! De foto rechtsonder :)
    Lekker zacht en makkelijk aan te doen.

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hier de buikfoto van vandaag. 31 weken precies :D

Deel Deze Pagina