Ja leuk pakje ! Mooie buik ook sanjor ! Mijn man had gisteren een foto gemaakt toen ik de nieuwe krabpaal aan het opzetten was, die stuurde hij me door, schrok ervan zo'n grote buik, voor mijn gevoel is ie er echt uit het niets ineens zo aanwezig... hebben jullie dat gevoel ook weleens ?
haha ja idd, krijg nu wel opmerkingen dat hij goter is al bij mn dochter..vind ik wel leuk hoor. Ook echt naar voren. vandaag bij de vk zei ik dat mn buik te klein was voor de inhoude, benauwd en kan mn veters amper strikken haha. Maar ze zei dat hij de hele zijkanten ook in beslag nam, hij wordt groter als mn dochter! gelukkig maar, dat was een fijn inimini mensje , echt dr vader..nu mag hij wel wat vetjes van mijn kant hebben haha. Mn bm lag wel aardig hoog. hij lag met de benen omlaag maar dat wist ik, ik krijg trappen in mn blaas en kont lijkt wel hahaha. Bij mn dochter was ze met 32 weken gedraaid en gebleven dus we zien wel. Ik mocht over 2 weken weer dus ik zei oh zo snel, nou liever 3 weken vroeg ze? ik zei nou ja mag wel want ik heb niks byzonders eigelijk...ja klinkt gek maar ik heb het zo druk dat het bijna niet in mn agenda past whahaha...ach bekend terrein denk ik maar. we zaten bij de vk en daar wast ie!! DE naam, nog niet eerder gehoord en hij lachte mij toe!! net als bij loïs!! Jaaa dit wordt hem, YES!! hebben jullie al een naam? mooie buik sanjor, heel mooi idd naar voren, hier ook. hebben jullie een vergelijking met de andere zwangerschap? jumpsuit, ja lijkt mij heerlijk zitten maar vind die printjes zo leuk! ik ga op zoek... gaan we nog buddys worden voor als de bevalling begint??
Leuk dat de naam zo spontaan kwam rica ! Wij hebben ook al een naam voor ons meisje.. Buddies ? (Hoe moet dat? Ben niet zo thuis in die dingen geloof ik ) Ik heb ook 3 weken tussen de afspraken , niet zo veel te melden .. mag 17 juli weer en dan 31 juli liggingsecho !
Ik heb ook geen vergelijkings materiaal, moet het doen met het commentaar van mijn zus zij heeft 3 dochters!
@ Sanjor - fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! Jouw 30 weken foto is echt om jaloers op te worden Mooie buik hoor! @ Liekj - mooie buik! @ Nathalie - mooie buik! @ Naam - wij zijn er ook uit @ harde buiken - ik werk vanaf vandaag nog maar 75% . Harde buiken en een kleine baby zorgen ervoor dat de verloskundige mij vorige week al terug heeft geroepen en vandaag zei de arbo-arts (uit zichzelf) dat hij het een beter idee vond wanneer ik dus minder ging werken. De hele zwangerschap 60 uur in de week werken, in de weekenden aan het werk en constante stress eisen zijn tol... Nog 4,5 week en dan verlof! Mijn buikfoto van deze week ...
Potverdorie!! Heel verhaal getypt alles weg!!!! GRRRR!! Maar goed; @naam; hebben wij nog steeds niet. Vriend kwam met max. Maar nu vindt hij dat een honden naam Hahaha. @nathalie; mooie buik! @emm; thnx jij hebt toch ook een super mooie buik!! Goed van je dat je een stap terug hebt gedaan! Ik vond al dat je zoveel werkte! Wel respect dat je het zolang hebt volgehouden. Nu aan jezelf en de beeb denken meis!! @rica; fijn dat alles weer goed was bij de vk! Ik hoef er ook niet zoveel naar toe sta toch binnen 5 min buiten. En zoals je zegt is het voor mij ook bekend terrein. Over 3 weken hebben ze een half uur gepland!! Om de bevalling te bespreken.. Nou ik weet het al @buddy's; bedoel je vrienden op Zp? Of afspreken? dat laatste doe ik nog steeds met de Zp groep van Lisa haar geboorte. Echt heel leuk! @hier; morgen weer werken. Heb net een collega gesproken dat ik me moet voorbereiden. Veel werk! Me vervanger komt morgen ook voor het eerst dus die mag ik direct gaan inwerken. En als ramp gaat mijn naaste collega gewoon volgende week 2 weken op vakantie!! Mag ik werk verrichten voor 2, een persoon inwerken en me werk afronden. Pffff. Help!! Me mail zal wel ontploft zijn ben ik bang.
Ik ben vanochtend bij de vk geweest. Met de 20 weken echo zeiden ze al dat het een klein mannetje was. Alles was wel goed en gezond, maar het was/is niet zo`n hele grote. vandaag bij de vk hebben ze mijn buik gemeten en de cm geven aan dat ik 27/28 weken zwanger zou zijn. Anderhalve week verschil dus ongeveer. We krijgen volgende week vrijdag een groei echo. Niks om mij zorgen om te maken zei ze, maar dan kunnen ze even kijken. En dan zeg ik heel stoer (en op dat moment voelt dat ook zo) ooohhhh, prima hoor! Maar nu maak ik mij toch een beetje zorgen..... Mijn zus heeft mij al gerustgesteld; vriendin van haar is vorig jaar bevallen en dat zou een hele grote worden. Is zelfs van te voren al gezegd dat na zoveel tijd persen ze over zouden gaan naar een keizersnee omdat hij zo groot was. Maar hij is gewoon geboren en was geloof ik 7 pond, niets aan de hand dus.
Loes Hier ook groeiecho's maar het is en blijft altijd maar een schatting. Lees zo vaak dat ze ernaast zitten. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat het gewoon een lekker beebje is! Dames Mooie buiken zag ik voorbij komen! Mijne maakt echt weer ff een groeispurt denk ik. Strak huidgevoel en beetje buikpijn, gewicht gaat iets omhoog dus als ik 31 weken ben maak ik weer een foto!
@loes; ik had bij Lisa ook een groeiecho. Ze dachten ook dat ze aan de kleine kant was. Bij de echo dachten ze idd te zien dat ze op sommige dingen achterliep. Maar bij de geboorte was ze boven gemiddeld dus meis maak je asjeblieft geen zorgen! Denk en pas goed op jezelf dan komt het helemaal goed! @jill; ik ben heel benieuwd naar je buik! @hier; na 2 dagen werken weer ben ik helemaal gesloopt! Ligt elke avond al om half 10 op bed!!
Loes, toch vervelend om te horen.. ook al zegt het niet altijd iets. let goed op jezelf! sanjor, dat zal inderdaad wel weer even wennen zijn!
Ik heb met 28 weken een groeiecho gehad en dit was prima. Kindje liep op een enkele dag na gelijk aan de duur van de zwangerschap. Wat een mooie buiken zie ik voorbij komen. Bij mij denken ze dat ik elk moment kan bevallen,dus ik durf de mijne niet te showen Buik begint nu echt in de weg te zitten. Met name met bukken. Moeten jullie nog lang werken. Ik hoef nog maar 2 dagen en heb dan, schrik niet, 7 maanden verlof. Zo lekker!
ik zou je buik wel graag willen zien littlejoy! het is vast een hele mooie! hier in de ziektewet, dus werk niet meer.. heb verlof tm december, had nog al mijn vakantie dagen
Ik wil je buik ook wel zien hoor! Ik kan ook amper nog bukken. Doet gewoon echt zeer. En sokken aandoen gaat ook nog amper Ik hoef nog maar 2 weken te werken. Ben lekker aan het aftellen.
Hihi mijn man denkt dat ik de hele week dezelfde sokken aan heb, omdat er zo weinig in de was zitten.... maar omdat ik veel thuis ben trek ik vaak geen sokken aan, stuk makkelijker, gewoon blote voeten
hier is het feest begonnen! Ik ben vrij. Jeej. 2 weken vakantie en dan begint verlof. Moet halverwege november weer beginnen. heerlijk.