Vandaag babyshower gehad ! Kei leuk, heb een buikschildering gekregen Verder was het inderdaad ontzettend warm.. Vanmorgen echt heel erg misselijk, wel 5x alles er weer uit gegooid .. toen toch maar medicatie ingenomen, daarna ging het gelukkig wat beter.. Vind het wel akelig als ik met dit weer geen vocht binnen kan houden, blij dat er toch wat in is gebleven..
Liekj wat leuk een babyshower. Ik heb vandaag in het zonnetje gezeten aan een plas hier in de buurt. Lekker verkleurt. Ik heb gelukkig niet zo'n last van de warmte (afkloppen) Heb wel moeite met warm eten, probeer het wel, maar liever lekker een boterham of kwark/yoghurt. Krijg buikpijn/maagpijn van warm eten. Heb ik al een paar weken en word er niet beter van met dit weer.
Hier vandaag toch best wel last gehad van de warmte... Zolang er een briesje was ging het allemaal nog, maar van zodra de wind ging liggen kreeg ik het echt benauwd. Ons meisje ligt dan ook helemaal tegen mijn ribben, dus mijn longen zijn ook in verdrukking Sanjor: Extra veel plassen moet ik gelukkig ook nog niet echt, ook al drink ik echt dubbel zo veel! Liekj: wat leuk van de babyshower! En gelukkig dat je toch wat hebt kunnen binnen houden. Echt wel belangrijk met dit weer! Hier vandaag 30 weken! Whoep Whoep De laatste 10 zijn ingegaan!! Wat gaat de tijd toch snel
@mich; ik snap dat je er de balen in hebt! Een schop onder zijn kont zou ik zeggen ik probeer ook zoveel mogelijk naar buiten te gaan. Wil Lisa niet de hele tijd binnen houden. @nathalie; fijn dat je je snel weer beter voelde. @liekj; wat super gaaf een baby shower!! Zou ik ook echt wel willen hihihi. Maar dat gaat er vast niet van komen. @loes; ik zou er niet aan moeten denken om lekker in de zon te zitten Hahaha. Wees blij dat je niet zoveel last hebt van de warmte. Ik hoop ook echt zo dat ik vanavond kan slapen. Hangt helemaal van vriendlief af of hij snurkt. Heb afgelopen 2 nachten in de nieuwe baby kamer gelegen. Midden in de nacht matras lopen versjouwen en bedje op gemaakt. Vanavond maar gewoon weer de bank. Moet toch vroeg op. Net een kwarktaart gemaakt en een appel cake staat in de oven voor morgen. Laatste halve dag Morgen ook met vriendlief naar de reumatoloog en komen ze in de middag het dakraam vervangen. Ben benieuwd.
@shaantje; ik had normaal juist dat ik echt om de haverklap moest plassen. Me vriend zei dat ik misschien vocht ging vast houden. Hoop het niet!!! Gefeliciteerd met de 30 weken
@littlejoy Ik ben toen mijn zoontje geboren werd terug naar school gegaan. Secretaresse doe ik nu. Hihi. Nog 1 jaar en dan heb ik niveau 3. Het is nog de vraag of ik dan nog een jaar wil doen. Maar moet eerlijk zeggen het is emotioneel heel zwaar voor me. Liekj wat leuk een babyshower! Had ik bij de eerste ook gekregen maar bij de tweede doen ze dat allemaal niet meer. Is minder belangrijk schijnbaar! Bleh. Wel denk ik dat mijn buik nog beschilderd word door mijn achterbuurvrouw die is daar heel goed in! 1 augustus hebben we een shoot! dus dat is ook wel gaaf! @ Sanjor, haha inderdaad een schop onder zijn kont! Ben ook niet vriendelijk geweest vandaag haha hormoontjes! Maar volgens mij moet jij die van jou ook een shop onder zijn kont geven! Je gaat toch niet voor hem op de bank of andere kamer liggen omdat hij snurkt?? ik zou zeggen tegen hem dat hij daar zelf maar moet gaan liggen! hihihi Voor de rest vandaag binnen gebleven de gehele dag. Wellicht ga ik morgen zwemmen. maar ik haat het om rond te lopen in mijn badpak.. dus ik doe gewoon een jurkje aan Na de bevalling flink lijnen hihihi Trouwens, zijn er meer dames die al weten of ze een keizersnede krijgen?? Bij mij is de datum al bekend! Een heel vreemd gevoel maar ik kijk er wel naar uit. De eerste bevalling was erg traumatisch en hoewel ik toch heel erg opzie tegen het herstel, ben ik blij dat ALS het allemaal gaat zoals het hoort ik deze keer het eerste huiltje/de geboorte en direct huid op huid contact krijg!
Mich18 wat bijzonder dat jij de datum al weet! Spannend, maar ook erg leuk en vooral fijn voor jou aangezien jou eerste bevalling niet zo goed verlopen is. Ik hoop stiekem dat hij bij ons wel wat eerder komt :-$ met 36/37 weken. Niet omdat ik het zat ben, maar ik ben ontzettend benieuwd! Wie weet denk ik rond die tijd wel, blijf nog maar een paar weekjes zitten haha. Ben benieuwd, over paar weekjes zullen de eerste zich wel al melden. Vandaag half dagje werken en daarna denk ik weer zwemmen. Hier is vandaag Daags na de Tour, een wielren parcours en feesten, maar dat weet ik nog niet of ik daar heen ga.
mich: studeren met een kind is zeker pittig. Zat er soms ook helemaal doorheen. Maar mocht mezelf na 2,5 jaar ploeteren eindelijk psychiatrisch verpleegkundige noemen. Het was het wel waard. Zeker omdat ik nu deze functie bekleedt die mij toch meer perspectieven biedt in de toekomst. Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik heb zowaar een aantal uur geslapen. Voel me wel wat beter. Ik ga straks zwemmen met mijn dochter en vanavond naar de verloskundige. Ga wel even slaap gebrek ter sprake brengen. Ze willen nog weleens slaapmedicatie voorschrijven maar dat vind ik alleen Okay als mijn baby er geen last van ondervindt.
Shaantje Ik ook benauwd door die kleine. Ligt lekker hoog ook bij mijn ribben pfff Slapen Hier gelukkig goed maar ja ik was dan ook gevloerd na mijn late diensten.. Vannacht nacht draaien, denk dat dat beter is dan welke dienst dan ook op een dag als vandaag. Dag doorkomen.. Geeeeeen idee ik zit op de bank en de druppeltjes staan al op mijn hoofd. Blokje om met de hond is mij al te veel vandaag. Hond heeft het ook super warm arm beestje, telkens van plek verwisselen. Beetje gek ben ik wel! Heb net mijn collega's verpleegkunidgen een doos ijsjes gebracht haha! Wat waren ze blij ermee. Liekj Leuk he babyshower. Had ik vorig weekend gehad (14 juli) Leuk dat je een buikschildering hebt gekregen Loes Zo denk ik nou ook haha. Wil zo graag die kleine in mijn armen houden . Als me verlof begint met 36 weken mag het van mij snel komen! Ik ben ook benieuwd wat het word dat is bij mij nog steeds een verrassing
Erg leuk babyshower. Van mij mag ons meisje nog wel even blijven zitten. Ik denk dat ik mijn buik toch wel ga missen, als deze er niet meer is.. Ik heb net even in de tuin gezeten met mijn voeten in een badje met water het was ech t veel te warm ,nu maar weer binnen op de bank. Mich : spannend zeg dat je de datum al weet.
Hallo!!!! Mijn eerste plons in het zwembad zit erop! Nu lekker in de schaduw drogen en het ritueel een aantal keer herhalen hihihi. @mich; ja mijn vriend mag idd ook een schop onder z'n kont hahahaha. Vanacht beter geslapen. Had nu alleen last van de warmte maar ben in me eigen bedje gebleven. @loes; ik heb het tegenover gestelde; ik hoop dat ik toch wel minimaal de 39 weken haal... Vindt een wat dikkere en volle beeb wat prettiger dan zo'n kleintje @little; vanavond mag ik ook naar de vk! Bespreken hoe en wat met de bevalling @jill; je bent gek! Hahaha. Maar wel super lief van je!! Zullen ze vast waarderen met dit weer. Nu dan eindelijk officieel verlof! Met stress weggegaan van werk (hoop dingen nog af moeten maken in weinig tijd) maar kan nu de rust wel iets vinden.
Sanjor Aaaah nog een dag tot je 34 weken foto ben benieuwd. Haha ja doos was zo leeg iedereen heeft gesmuld! Ik sta ook bekend op mijn werk om gekke acties dus sjah pas bij me houd het beetje gezellig op de soms zo zware dagen. Wat wil de VK dan van je weten? over je bevalling e.d.?
Jill; wat een goed geheugen heb jij! Whahaha. Ik was de foto alweer vergeten maar zal me morgen mooi aankleden hoor @liekj; ja joh! Alleen voeten helpt niet Ik neem ook maar weer een duik zo! Ze willen bespreken wat mijn voorkeuren zijn omtrent de bevalling; pijnstillers, thuis of ziekenhuis enz. Ben niet zo moeilijk en zie het eigenlijk wel. Maar ga zeker naar het ziekenhuis toe
Liekj Mooie buik!! Sanjor Waarom ligt je voorkeur bij het ziekenhuis?? Ik twijfel bij alles haha.. Ik mag ook naar het ziekenhuis maar dan moet je toch thuis beginnen, geen idee of ik dan nog naar het ziekenhuis ga.
Je begint idd eerst thuis. En als je rond de 5 cm hebt mag je volgens mij naar het ziekenhuis. Bij Lisa is het uiteindelijk spannend geworden omdat ik haar er niet zelf uit kreeg en haar hartje omlaag ging. Dus met knip en pomp gehaald. Als je op zo'n moment thuis bent moet je nog naar het ziekenhuis en dat lijkt me geen pretje. En wilde in eerste instantie ook pijnstillers daarom ben ik daar beland hihihi. Trok het niet meer