September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

Zo, hier valt de regen echt met bakken uit de lucht! Heerlijk :D

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Echt??!!! Hier is het nog super benauwd en stralend blauw :( ik ben echt zoooooooo jaloers! Nog 30 graden hiero. Pffff

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hier rommelt het wat... maar hoop dat het zo eruit valt hoor! HOU HET NIET MEER!

4. Liekj

Liekj Niet meer actief

Mijn buitenthermometer geeft nu 21 graden aan.. binnen is het nog steeds 28, dat dan weer wel..

Ik zal de regen jouw kant uit sturen ;)

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik hou het ook niet meerrrrrrr!!!! Whaaaaa!
    En dan de gedachten dat het bij liekj 21 graden buiten is! Serieus echt niet eerlijk! Hahaha

6. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1746 Jill85, 23 jul 2013
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
    Zeker niet eerlijk haha! Hier ook kurkdroog!

Ik heb me toch partij dikke voeten en enkels gewoon pijnlijk.. :(
    Niks aan te doen helaas. Ik heb wel steunkousen maar die kan ik niet aan met dit weer dan word ik gillend gek. Gelukkig kan mijn voeteneind elektrisch omhoog, dan worden ze weer wat slanker!

Wij hebben vandaag ook makkelijk gegeten. Turks brood met knoflook dipje een gebakken kipschnitzel en komkommer.
    Bekijk bijlage 339326

Sanjor
    Sokjes heb ik ook gekocht in beige/wit. Omdat ik niet weet wat het word :)

Mich18
    Leuk dat de echo nu wel gelukt is!

Liekj
    Mooi wiegje hoor! Wij hebben dat niet, ergens vind ik dat ook wel weer jammer. Had graag een familiewiegje gewild maar niemand heeft dat bij ons.

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

jill, dat lijkt me inderdaad geen pretje.

ik heb de bambino sokjes ook, ook in beige wit.

is het bij jullie al wat koeler?

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Jill; dat ziet er niet fijn uit! Hopelijk trekt het vandaag iets weg.

Liekj; het is hier wel wat koeler. Maar alsnog 25 graden in huis. Heb alles weer open staan. Hoop dat het iets helpt.

Gisteren vergeten om een buikfoto te maken. Probeer er vandaag aan te denken :)

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Nou dames.. ik ben ziek opbed.. hou niks binnen.. buikgriep denk ik..:(

10. Liekj

Liekj Niet meer actief

mich, balen zeg!! heel veel beterschap! hopelijk is het bij jou ook wat minder benauwd in huis?

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mich; beterschap meis!!!! Hoop dat het snel over is.

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mich
    Beterschap meid! Probeer wel goed te blijven drinken ook al gooi je het er zo weer uit.

Sanjor
    Ja daar zit ik nou heel de tijd op te wachten haha! Schiet is op ;)

Heeeeeerlijk is het vandaag he! Wat een verschil. Ik was er super vroeg uit en mijn was is al klaar, strijk klaar en bedden verschoond heerlijk. Alles staat hier ook open en de temp in huis zakt lekker. Nu al van 27 naar 24 :) Wat ben ik blij. Mijn voeten zijn na nacht omhoog ook weer wat slanker erg blij om! Voel me weer een beetje mens bij deze temp!

Vanavond laat 21:00 controle bij de verloskundige denk dat alles nog hetzelfde is gebleven.

13. Liekj

Liekj Niet meer actief

wat fijn jill! goed bezig ook. :D
    komt door de wat lagere temperatuur, krijg hier ook weer zin om wat te doen. ga zo maar eens stofzuigen en dweilen!

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik ben ook al aan het opruimen en schoonmaken geslagen. Morgen wordt het weer heet en benauwd...

Alleen bij elke beweging krijg ik al een harde buik en kost me echt veel energie. Hebben jullie dat ook?

@jill ga hem straks maken ;)

15. Liekj

Liekj Niet meer actief

sanjor, hier geen harde buik gelukkig. maar ben nu toch even gaan zitten voordat ik mezelf weer overvraag!
    wat lastig dat je snel harde buiken krijgt, lijkt me geen pretje

16. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Mich: Fijn dat jullie mannetje nu mooi op de echo staat!
    Beterschap meid!

Liekj: Mooi wiegje! Lief hoor

Sanjor: Hier ook veel last van harde buiken bij inspanning. Gisteren moest ik echt vragen of mijn vriend het even wou overnemen toen ik aan het stofzuigen was :( Duurt het bij jou ook even voordat het weer helemaal ontspannen is?

Jill: Wat balen van je dikke voeten. Hier gelukkig (nog) geen last van..

Zijn die bambino sokjes zo fijn ja? Toevallig heb ik er een setje van liggen namelijk haha :)

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    De vk zei dat mijn baarmoeder gevoeliger is omdat ik al zwanger ben geweest... Prettig is anders.. Maar ja.

Heb ook weer even een pauze genomen ;)
    Vindt het soms wel moeilijk. Wil zoveel doen maar lukt gewoon niet... Heel frustrerend.

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Miranti; als ik niet ga zitten dan blijft het idd wel ff hangen.
    Soms ook pijnlijk helaas.

Ik vindt die bambino sokjes echt super! Had ze bij Lisa ook. Waren de enige die een beetje bleven zitten. Straks als ze wat meer gaan bewegen op de grond is het helemaal ideaal!

19. Liekj

Liekj Niet meer actief

heel frustrerend, ik zou graag de deuren willen soppen, de koelkast, keuken, ramen wassen, stofzuigen, dweilen, trap poetsen, boodschappen doen... etc. helaas kan ik maar beperkt aantal dingen doen.. vervelend!!

ff andere vraag: kruikenzak, wordt die gebruikt? ik lees wisselende verhalen, over hydrofiel luiers ipv kruikenzakken. dat ze die niet gebruiken?

20. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ja lastig is dat he.. Bij mij zijn ze dus ook regelmatig pijnlijk. Ik moet ook echt stoppen dan net als jou..

Okee, nou dat is heel mooi. Hopelijk blijven ze bij ons manneke ook goed zitten dan =)

Deel Deze Pagina