Heey Meiden, Vandaag bij de vk geweest en ik heb het hartje voor de eerste keer gehoord. Wat speciaal <3 Morgen de 12 weken echo en dan gaan we meteen een weekendje weg. Heeeeeeel veel zin in. Hoe is het met jullie?
Wij zijn vandaag ook weer naar de gyn geweest en alles was goed met de kleine. Hij had nog even voor mij een snelle echo gedaan, omdat ik vannacht verging van de pijn in mijn buik en krampen. Ik was zo bang dat het niet goed zou zijn. Maar onze kleine doet het nog super en zat zelfs op zijn/haar duimpje te zuigen.
@blonky Ai, snap dat je daar ff van geschrokken bent. Wat fijn dat je nog even een echo gekregen hebt. Ik ben zo benieuwd morgen, ik ben vandaag bij de vk al gerustgesteld omdat ik het hartje heb kunnen horen gelukkig maar ben wel heel benieuwd naar de echo
Ik mag mij hier ook nog net melden! gister eerste echo gehad en ben 30 september uitgerekend dus is net net haha moet mijn banner alleen aanpassen ben 3 dagen terug gezet
Ook ik mag mij hier melden! Ben uitgerekend voor 29 september. De eerste echo was super en hebben het hartje kunnen horen! Wat een zalig geluid Mijn buikje is vooral 's avonds moeilijk te verbergen, foto volgt nog!!
Welkom nieuwe meiden! Gefeliciteerd met de goed echo's en de zwangerschap Hier net de 12 weken echo gehad, alles zag er helemaal in orde uit. Hartje klopte goed, beebje sprong en danste, 2 armpjes en 2 beentjes haha.. Het was fantastisch. Nu begint het lange wachten tot de pretecho "zucht"
Dag meiden, Ik kom hier ook meekletsen als dat mag! En vooral foto's showen natuurlijk. Vandaag mijn eerste echo gehad en van van 10+3 terug gezet naar 10 weken Wat er nu te zien is aan m'n buik komt nog door m'n darmen denk ik, maar toch zie ik zeker al wel verschil. Heb van mezelf een redelijk normaal postuur, maar je ziet nu wel echt een buikje (darmenbuikje noem ik het nog, hihi). Hierbij mijn 10 weken bijdrage
Stomme vraag: Maar kan het zijn dat ik de baby al gevoeld heb vanochtend? Normaal heb ik veel lucht in de buik en luchtbelletjes herken ik uit duizenden, maar dit was echt ter hoogte van mijn baarmoeder en het voelde net anders, wel net zo zacht. Ik durft het bijna met 100% zekerheid te zeggen dat dat het was, maar ik vind het zo vroeg. Moet wel zeggen dat ik helemaal stil lag, mijn hand op de buik en normaal bij lucht voel ik het dan in mijn hand en nu niet. Een soort plopje/kieteling van binnen.?.?
mooi hoor soeee! hier mijne.... beetje wzig maar ben geen prof als het gaat om foto's hier heb ik weide kleren maar ik vind mij dan echt zon olifant
Hoi ik mag me hier ook melden Ben nu 13wk en 4d en al aardig aan het groeien. Heel af en toe voel ik ons kleine guppie bewegen, was vergeten hoe bijzonder dat is.
Blijft zeker bijzonder! Heel af en toe ook al het gevoel de kleine te voelen. Mijn dochter bij 16 weken gevoeld. Dus, dacht dat het nu zo vroeg was! Maar de verloskundige zei dat het wel eerder kan dan bij de eerste! Lekker genieten dus!