Mich18 Dat word dan mouwen en pijpen oprollen bij mij als er een kleine uit komt! En inderdaad moet er dan geshopt worden Maar dat zullen de oma's maar al te graag doen denk ik!
mich: haha ja dan sturen we de omas maar naar de winkel inderdaad! volgens onze moeders hebben man en ik allebei geen 50 aangehad.. Maarja, je vergeet ook snel dingen.. en mijn man kwam 2 weken te laat, dan zijn babies flinker meestal..
Haha jill, maar dat is helemaal niet zo schattig hoor!! Ons zoontje was echt een kabouter in die kleren als ik dat nu terug zie.. Hoop stiekem echt dat de kleine ook echt wel maatje 50 aan kan hoor grootspreker hier haha.. Nou heb vandaag een nieuwe maxicosi besteld! Had er al eentje.. maar heb een complete nieuwe bugaboo donkey gekocht en dan vond ik de maxicosi niet mooi genoeg! SHAME ON ME:O
@ Mich - beterschap! @ dikke enkels - balen!! Ik heb vandaag voor het eerst wat dikkere voeten maar het helpt niet dat ik sinds maandag last van een jichtaanval heb (waar ik geen pijnstelling voor mag nemen ) @ Liekj - mooie wieg en mooie 34 weken foto!! @ Kruikenzak - nog niet van gehoord dat het niet nodig zou zijn maar ik heb er dan ook al 2 liggen @ Sanjor - mooie buik! @ kleding - wij hebben maar 4 broekjes en 3 shirtjes in 50/56 en 5 rompers. Ik heb al begrepen dat dit te weinig is Ook hier niks in maat 50 gekocht maar ga toch maar 1 goed setje kopen. Mocht hij klein zijn dan wil ik wel dat hij in een knap outfitje naar huis gaat. Hij is nog aan de kleinere kant dus ik hou er rekening mee dat dit zo blijft. Lengte van de ouders zegt dus niks want ik ben 1.78m en manlief 2.02m...
Dank jullie wel!!! Draag idd erg naar voren. Van achteren zie je niks... @jill; ik ben totaal niet zuinig met billendoekjes. Maar het ligt eraan of ze heeft gepoept. Dan ben je wel meer kwijt. Soms hier een aantal poepluiers op een dag. Denk dat ik er gemiddeld 1,5week mee doe als ze alle dagen thuis is. Heb de doekjes van de kruidvat en die zijn erg fijn. Pampers zijn ook super. Alleen koop ik altijd aanbiedingen hoor Zwitsal vindt ik minder... @setjes; ik heb volgens mij 3 setjes van maat 50.. En 5 van 56?? Lisa woog 3837 (uit me hoofd) en was 50 cm. Maar heeft toch wel een maand of 1,5 in maat 50 gezeten. En de ene maat 50 is de andere ook niet... Rompertjes moet ik nog kopen. Heb nog maar 2 in maat 50 en 1 in 56. Allemaal lange mouw trouwens.
Mooie foto mich!!!!! En een nieuwe kinderwagen??! En maxi cosi!! Heerlijk! Zou ik stiekem ook wel willen. Maar we hadden een dure dus doen het er nog een keer mee
Wat hebben jullie toch prachtige buikjes dames. Hebben jullie ook last van jullie hormonen? Of Valt het allemaal mee?
Hihi dankjeen ja sanjor.. nieuwe kinderwagen.. we hadden eerst de enkele bygaboo en nu dus de duo aangezien onze oudste dan nog geen 17 maanden is hihi moet er wel bij zeggen dat we zijn gesponsord haha
littlejoy: hier valt het heel erg mee gelukkig! af en toe een uitbarsting haha, maar is op een hand te tellen.. heb jij er wel veel last van?
@mich; snap het idd wel.. Onze dochter kan gewoon lopen en anders gaan we een meerijdplankje aanschaffen. Ze is dan al bijna 3 jaar.. @littlejoy; hormonen zijn hier ook sterk aanwezig af en toe hoor. M'n vriend heeft 3 dagen thuis gezeten met bed of bankrust. Dus de hele tijd drinken en eten halen voor hem. Ben heel blij dat hij morgen weer lekker gaat werken en ik de tijd voor mezelf heb hihihi.
Ik zat vandaag te denken.. Over 3 weken mag hij gewoon al komen! Bizar!!! Heb afgelopen 2 nachten voor het slapen gaan opeens een heel benauwd en zenuwachtig gevoel of het wel gaat lukken met 2 kids straks en niet te vergeten de bevalling. Krijg weer helemaal flashbacks. Brr. Ben een bangeschijterd whahahaha
Ja zo nu en dan last van hormon maar ik wijt dat ook wel aan slaapgebrek. Al weken slaap ik 3/4 uur per nacht. Dus logisch dat mijn lontje korter is. Maar ik baal ervan. Ben soms echt onredelijk. Gelukkig heb ik ziekte besef hahahaha Spanned hè, Sanjor, over 3 weken mag je bevallen. Ik heb een hele pittige 1ste bevalling gehad en daarom heb ik nu een cursus: hypno birthing gevolgd. Dat heeft bij mij heel veel angst afgenomen en heb er zelfs vertrouwen in. Hebben jullie nog een cursus gevolgd?
@litteljoy; nee geen cursus gedaan. Maar als ik had geweten dat je daar ook een cursus voor had kunnen doen had ik er misschien over nagedacht. Niet dat het zo super heftig was. Maar ging niet geheel vlekkeloos
Zo terug van controle en mijn mond valt open.. Ik had een andere verloskundige en die vertelt mij dat ik al die tijd al voorloop op de groei en dat ik daarom groeiecho's e.d. krijg. Dat hebben die andere 2 nooit gezegd (werken er met 3 verloskundigen) Die zeiden vanwege mijn overgewicht. Nou beebje is dus volgens de groei al op 35 weken! Groeit wel mooi in hij/zijn eigen curve. Ze vertelde dat ik bij de volgende groeiecho waarschijnlijk te horen zal krijgen dat ze mij niet door laten lopen tot 41weken en dan bespreken hoe of wat (inleiden e.d.) maar dat ze dat hoogst waarschijnlijk 2 weken naar voren schuiven. Dus dat ze daar al over denken als ik tegen de 39 weken ga lopen. Ik vind dit allemaal niet erg ben ook niet ongerust oid maar ik vind het gewoon raar! Waarom is dat niet eerder verteld? Wat vinden jullie?
Ik ben zelf verpleegkundige en vind het soms schrikbarend hoe weinig info artsen, dokters of verloskundigen aan de patiënt geven. Soms verwachten deze mensen dat je zelf info vraagt. Snap dat je verbaasd bent. Alleen ik heb bijv begin van zwangerschap te horen gekregen dat ik in het glucose protocol zit vanwege verhoogde BMI. Dat zet mij zelf aan het denken wat voor gevolgen er nog meer kunnen zijn. Heb jij dat bijv jezelf nooit afgevraagd waarom je extra echo's krijgt?
Jill; wat apart!! Had je nou al eerder een groeiecho gehad? Misschien toch nog een keer navragen bij de vk waarom het nooit eerder is benoemd?
Littlejoy Ik ben ook verpleegkundige en dus heel veel dingen zoek ik ook zelf uit e.d. Glucose test heb ik ook gehad met als reden bmi en sjah dat vind ik gewoon logisch dat dat dan moet. Ter controle. De gevolgen e.d. is mij allemaal wel bekend. Maar als ze je niet zeggen dat je groeiecho's krijgt omdat je voorloopt in de groei dan weet je dat toch ook niet. Mij is alleen vertelt groeiecho's vanwege mijn bmi, voor mij logische verklaring. Weinig info verstrekken door artsen e.d. vind ik ook heel kwalijk inderdaad! Sanjor Ja ik ga ook zeker aan die andere vragen waarom ze dat niet vertelt hebben. Of waarom hun collega dat wel zegt. Vind het gewoon vaag. Ze horen over dat soort dingen op dezelfde lijn te zitten.
Misschien tip, als je weer een groei echo krijgt, zelf vragen hoeveel ze weegt ongeveer. Ik ben iemand die zelf veel vraagt. Maarre, leuk jij ook verpleegkundige. Wat voor werk doe je precies? Je glucose verder goed? De mijne was prima. Qua groei was ze met 28 weken ook prima. Nu weet ik het niet. Wel heb ik grote buik vroeg afgelopen maandag of deze niet te groot is. Volgens de verloskundige is die prima. Vind je het spannend dat ze je gaan inleiden?