September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Het model is zowat hetzelfde ik heb alleen een andere kleur :D. Heb hem bijna 80 euro betaalt, wat ik toch wel voldoende vind voor een tas haha :p

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @shaantje; waar heb je je tas gekocht dan? €80 is idd veel voor een tas.. Wil zelf echt max €50 uitgegeven.

@liekj; ik hoop het ook!! We zetten gewoon door Hahaha.

Hoe is jullie nacht geweest? Hier kut.. Telkens wakker met ongelooflijke pijn in me ribben, maagzuur en kramp in me benen.

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

hier wel oké geslapen, vaak wakker om te plassen en om op mijn andere zij te gaan liggen... dit keer geen kramp gehad.
    wel gisteravond buikpijn, dat was minder prettig.

die kramp is zo vervelend!! maagzuur ook.. en pijn in mijn ribben heb ik nog niet gehad snachts (snel afkloppen!)

4. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Sanjor, hoe herkenbaar.
    Ik heb altijd een vast ritueeltje voordat ik ga slapen.
    Magnesium tabletten, rennies en een glas melk.
    En dan nog is het vaak feest. Ik slaap zo slecht, het lijkt bijna een gewoonte 😉.

Vandaag plannen?
    Ik probeer het rustig aan te doen maar weet niet of dat gaat lukken. Er komen vanavond nl 3 eters en wil dan altijd mijn huis in orde hebben. Herkennen jullie vast wel.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @littlejoy; haha een hele medicijnkast :p ik neem niks van te voren. Pas als het gaat opspelen. Wordt er toch wakker. Al is het niet om naar de wc te gaan.

@liekj; buikpijn is ook minder idd! Iets met de zwangerschap of je darmen?

@mich; hoe is het meis? Las een verontrustend berichtje in het algemene gedeelte??

Wij gaan straks oorbellen laten schieten en vanmiddag komt een vriendin me ophalen ga ik lekker bij haar eten. Daarna een filmpje hier kijken :D en tijdens de film lekker een de voetjes verzorgen door een voetenmasker :D

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ken dat zeker littlejoy! Ik wil dan ook alles netjes en schoon hebben Hahaha.

7. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor leuke reacties op mijn nijntje. Hij komt aan de muur van babykamer.

Hier super geslapen net pas wakker!

Plannen: uitrusten tot volgende avonddienst vanavond!

8. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanjor
    Voetenmasker top idee! :D

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

denk gewoon mijn darmen, daar heb ik ook regelmatig last van..

mich: inderdaad, hoe gaat het met je??

leuk jill aan de muur op de babykamer, nijntje is zo leuk!

littlejoy, ja dat poetsen hè ;) niet te hard werken..

hier: geen plannen, misschien dat ik straks even bij mijn moeder op bezoek ga.. zal haar zo eens bellen!

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heb volgens mij een hele goeie gevonden bij de Tuinen.
    Zijn sokjes die je 3 kwartier aan moet doen en dan gaan je voeten de 1ste 2 weken daarop vervellen. Alle eelt en dode huid gaat weg :D
    Ben heel benieuwd.

11. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Liekj & Sanjor ja ik maak me nogal druk:(
    Denk voor niks hoor.. maar heb zulke rare urine! En dat heb ik bij de eerste helemaal niet gehad!
    Maar denk dat ik het vandaag nog laat controleren.. zou me wel te druk maken hihihi..
    Voor de rest gaat het wel goed.. gisteravond de stad nog in geweest en een broek + 2 truitjes gescoord voor vriendlief.. Hij was de enige die nog niks had voor de fotoshoot die we a.s donderdag hebben! Heb er kei veel zin in:D Want daarna kan ik EINDELIJK de geboortekaartjes gaan regelen!

Ohja, gister een super lief knuffeltje + badcape binnen gekregen & de maxicosi! Ben er heel blij mee! En raad iedereen zo'n knuffeltje met naam aan! ik vond hem zooooooooo lief!! Moest er bijna van huilen HAHA..

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Trouwens, ik heb ineens heel erg de drang om te willen trouwen...
    Ik weet niet waarom.. maar ik voel me nu niet echt 'een' met het gezin.. een andere achternaam enzo.. is dit heel gek?:$ We hebben er financieel echt niet de mogelijkheid voor om GROOTS te trouwen.. maar zelfs gratis trouwen zou ik nog leuk vinden nu..........:O
    En dan bijvoorbeeld wel mooie ringen? Kon het gisteren niet laten en ben even een juwelier ingerend gewoon effe voor het idee naar de ringen kijken HAHA

13. Liekj

Liekj Niet meer actief

gewoon even naar laten kijken mich, als je je zorgen maakt! beter een keer te veel dan te weinig!

het is dat wij al getrouwd zijn, maar anders zou ik dat gevoel vast ook hebben! ik begrijp je gevoel.. vraag jij je vriend gewoon ;)

waar heb je het knuffeltje besteld?

14. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Nja, ik woon in België en heb hem in een babywinkel gekocht. Misschien dat daar het verschil ook wel een beetje ligt ;). Maar vind hem super mooi en handig, dusja we gaan niet klagen :D

15. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Tutpoppetjes met naam  - CreaMira Textiel | Bedrukken | Borduren hier heb ik hem besteld.. En ja, mijn vriend wil trouwen.. heeft me toen al eigenlijk wel gevraagd zonder ring ofzo.. en ook niet op de knieën.. hij zegt het heel vaak dat hij met me wil trouwen.. en toen vroeg hij van ja ik moet je wat vragen...,, eigenlijk uhh jaa uhh jaa :$:$:$ wil ik met je trouwen.. waar ik bot op antwoordde van: was dat het enige wat je moest vragen? HAHA Kon er niks aandoen hahaha..
    Maar hij wil liever wel groots.. maar dat kan pas over 10 jaar ofzo..

16. Liekj

Liekj Niet meer actief

je kan ook nu klein trouwen en over 10 jaar een knalfeest met jurk etc. :D

wat leuk dat hij je gevraagd heeft! hihi ik was ook zo lomp, dacht dat ie een grapje maakte haha, maar was dan ook nog vrij jong toen hij het vroeg :D inmiddels bijna 4 jaar getrouwd

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @mich; idd even je urine laten nakijken meis.
    Dan weet je het zeker!

Wij zijn ook nog niet getrouwd. Maar heb er nog geen behoefte aan hahah. We zijn wel al 9 jaar samen :)

@shaantje; ik heb hem ook in een babywinkel gezien. Maar waarschijnlijk verschillen de prijzen gewoon per land ;) belangrijkste is dat je er blij mee bent en dat hij praktisch is!

Lisa heeft haar oorbelletjes!!! Super schattig. Ze heeft niet gehuild en totaal geen kik gelaten. Was helemaal verbaasd ;) dacht echt dat het drama werd. Mijn hormonen gingen natuurlijk wel even opspelen. Vond het weer en grote stap hihihi. Ze is echt niet meer klein en wordt zo wijs! Waar blijft de tijd. Pfff.

18. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    hihi wat leuk sanjor oorbelletjes!!
    Ja ik wacht het even af.. heb nu niet meer die urine gehad namelijk!
    Net het hele huis gepoetst:O JAK ben helemaal bezweet! haha

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mich; vandaag is het wel ideaal poetsweer! Niet zo heel warm gelukkig.

Maar alsnog heeft het hier niet geregend!!! Grrrrrr. (Ja 2 druppels waar de planten en ik niks aan hebben)
    Eind volgende week wordt het weer zo heet...

20. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@ trouwen. Wij zijn getrouwd, maar ik gebruik bijna nog altijd mijn eigen achternaam haha. Bij echo`s etc voor de baby gebruik ik wel onze gezamenlijke naam :) Ik bekijk gewoon wanneer het het beste uitkomt welke naam ik gebruik hahahaha!

Hier heeft het straks even flink geregend, maar inmiddels ook alweer zon gehad, dus die lekkere koele lucht is alweer weg!

Ik zal straks eens een foto maken van onze babykamer als ik er aan denk. Alleen nog de gordijnen en alles uitwassen.

Ik twijfel zo of ik alles heb, qua kleertjes. Ik heb 2 setjes in maat 44 (werd aangeraden aangezien onze man niet zo groot is; geschat op 45 cm en 2900 gram max met 40 weken) 2 fijne broekjes in maat 50 en 3 shirtjes met korte mouw in maat 50 en maar 1 in lange mouw!
    Heb dus net maar een broekje besteld en een shirtje met lange mouw in maat 50.
    Iemand in mijn omgeving raadde mij aan om maar 2 rompertjes te kopen in maat 50/56 omdat je er vaak genoeg krijgt.
    Ik was daar toch niet zo gerust op en heb er nu 5 en dan nog 4 in maat 44.
    Ik heb nog wel meer kleertjes in maat 56, maar dat zijn van die vingino en noppies spijker broekjes etc, mijn moeder zegt steeds: Loes, daar maak je een baby niet blij mee in de box; een spijkerbroek met een blouse. (maar ik vind het zo schattig!!!!!)

@ Sanjor; ging alles goed met de oorbelletjes schieten? Geen gekrijs haha?

Deel Deze Pagina