September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Haha loes ik ga vanavond eens kijken wat ik allemaal heb hihi maar je moeder heeft gelijk... ik zei ook toen tegen mijn moeder van jaaaaa moet ik toch zelf weten wat ik koop haha maar ze had gelijk.. vond een spijkerbroek met blouse zelfs zielig bij zo'n kleintje. . Heb nu meer zachte pakjes gekocht hihi

2. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Mich: Hopelijk valt het mee en is het niks!

Hier niet getrouwd. Ook nog geen samenlevingscontract. We willen dit jaar geregistreerd partnerschap aangaan samen. Maar ik merk inderdaad ook dat de behoefte me te verbinden groter wordt, heel gek haha.

Loes: Ik twijfel ook zo over de kleertjes. Wij hebben nu 2 setjes in maat 50 en 2 zachte broekjes. En in 56 ook 3 setjes dacht ik. Volgens mij is dat niet genoeg, terwijl op de kraamlijst staat 4 setjes maat 50/56..
    Ik haal nog wel 2 setjes ofzo erbij denk ik.
    Toevallig heb ik paar dagen terug een spijkerbroekje gekocht in maat 56, maar de binnenkant is van dat zachte stof. Dus dat is wel fijn!

Hier heeft het rond middaguur heel flink geregend. Maar na 3 kwartier ofzo was het droog en het heeft ook niet meer geregend.

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik heb even nagekeken..
    ik heb best veel... dus te weinig heb ik niet..
    Maat 50 heb ik 5 losse truitjes van en 4 setjes.
    Maat 50/56 heb ik 4 broekjes en 2 truitjes van
    Maat 56 4 broekjes en 4 truitjes.
    Ik heb 3 jasjes in maat 50
    3 jasjes/vestjes in maatje 56
    En nog zo'n 25 rompers 50/56 :p ik weet totaal niet hoe ik aan zoveel rompers kom maarja haha..

Dan heb ik ook nog een hoop kledingstukken van maatje 50/56 die ik minder mooi vind (gebruikt bij de eerste) en die heb ik achterin de kast gestopt.. zijn ook een stuk of 15.. dus te kort nee haha of ik het allemaal nog leuk vind is een tweede hahaha

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Trouwens... uhhh jaa uhhhh... zijn jullie eigenlijk nog intiem met jullie partner?? :(

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hahaha, uhmm Neeee.... Hier helaas niet.. Vreselijk jammer vind ik het, maar het doet zeer enzo en verlies snel bloed. Voel me er niet op mijn gemak bij en kan ook totaal niet ontspannen! Vind het wel lullig voor mijn vriend.

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @loes; ik zou wel meer rompers aanschaffen. Kleertjes heb je zo bijgehaald.

Ik heb ook nog een aantal dingen liggen van Lisa wat neutraal was. Heb wel wat nieuw spul gekocht. Alleen rompers wel allemaal nieuw. Had van zeeman rompers voor Lisa en die bevielen niet super goed.

@intiem; al een hele tijd niet meer. Ik heb nooit die bekende drang gehad Hahaha. Helaas. Maar "verwen" me vriend nog wel eens. Anders vindt ik het ook zo zielig. Maar zelf geen behoefte aan. ;)

Morgen naar de babydump!!!!

Oh en ze hebben hier een feest. Muziek staat keihard aan. :( ook allemaal Surinamers (heb er niks tegen hoor). Maar die zijn vaak luidruchtig. Gelukkig slaapt Lisa er doorheen. Nu ik straks nog.

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Echt!! Dat kut feestje wordt alleen maar luider! Ik kan mezelf niet horen denken met raam open in de slaapkamer.
    Ben ik staat de politie te bellen!! Pfff

8. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ik ben half dood na werkavond.. wat heb ik gezweet bah! Ik reageer later vandaag op jullie berichten haha ;) (zie tijd)

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahahaha reageer jij maar later.
    Het was ook een rare dag qua temperatuur...

Heb net het raam wagenwijd open gezet. Had het zo heet!!!
    Feestje is nog steeds aan de gang. Maar muziek is eindelijk uit.
    Ga zo maar een poging doen om te slapen.

10. Liekj

Liekj Niet meer actief

intiem: niet echt meer.. we vinden het allebei beetje raar.. blij als we weer normaal intiem kunnen zijn..

rompers heb ik vooral in 56 maar mijn moeder zei meteen al dat ze die zo bij wil halen als het nodig is.. lieve schat is het!

sanjor: dat is toevallig onze buren hadden ook een feestje gisteravond.. oordoppen in en toch best aardig geslapen. jij ook hoop ik..

11. Liekj

Liekj Niet meer actief

ps: hoe staat het met jullie babykamers?? (nieuwsgierig!! foto!!)
    ;)

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Uhm, ja mijn vriend wil niet meer!:eek:
    Vind het helemaal niet leuk.. dan moet het zo lang niet meer:O
    ik vind het voor mezelf niet erg.. maar meer voor hem.. want ben altijd bang dat hij het dan ergens 'anders' gaat zoeken:p
    En als hij alleen maar wil nemen en niks wil geven vind ik ook niks HAHA. Nou babykamertje is zover af alleen de klamboe moet (nog steeds) worden opgehangen.. maar is maar een schroefje erin en klaar haha.. ik stuur even foto's!

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Dit is hem! Ben er helemaal trots op! Voor ons tweede mannetje helemaal anders gemaakt!
    Ik zal zometeen ook voor ons eerste mannetje de kamer showen dan zien jullie het verschil!

Ohh er komt ook nog de naam boven de commode! :)

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Nog een fototje:)

15. Liekj

Liekj Niet meer actief

wat een mooi kamertje mich!! echt een jongenskamer!

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    dit was het kamertje van mijn eerste manneke! op de rechtermuur stond toen een muursticker trouwens.. met slaapkindje slaap..
    Ben er nu veel blijer mee! MAAR hij heeft nu ook een veel leukere kamer!!
    Die plaats ik ook even hihi

17. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Dit is zijn junior kamertje... (er staat nu een ledikant) Want hij is nog te klein voor een normaal bedje!

18. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    En zijn speelgoedkist.. De schilderijtjes heb ik zelf gemaakt.. en de speelgoed kist staat naast de kast onder de schilderijtjes.. dan heb ik aan de andere hoek een tafeltje met stoeltjes staan:D hihi

Zo en nu genoeg foto's geplaatst voor de hele maand! hahaha

19. Liekj

Liekj Niet meer actief

heel erg leuk mich!!

20. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Intiem: Haha hier wil manlief niet meer, al vrij snel niet meer. Die heeft echt het idee in zijn hoofd dat er een kind tussen ligt haha! Maar zelf ook niet echt te behoefte.. met dit plakweer al helemaal niet.

Sanjor
    Lekker geshopt?? Ben benieuwd! Ik had je wel tegen kunnen komen als je in Almere bij de babydump was!? Ik ben niet daar geweest maar wel ff in Prenatal Almere.

Mich
    Leuke kamertjes allemaal! Heel erg mooi met dat donkerblauw! Onze is ook af Nijntje hangt aan de muur sinds vandaag. Ik zal ff nieuwe foto's maken.

Weer
    Wel lekker die regenbui! Maar het gekke is ik blijf gewoon zweterig/plakkerig.. Bah!

Deel Deze Pagina