@liekj; heb amper geslapen. Om half 4 tot 6 uur begon het rot keffertje van de overburen te blaffen Pfff. Dus weer raam dicht en heel heet... @mich; super mooie kamer!! Ik vindt de nieuwste de leukste @jill; heb alleen een badcape gekocht Hahaha. En de doos ophaald bij de babydump. Helemaal top! Prenatal ben ik niet geweest eigenlijk echt zo apart dat we elkaar zo tegen het lijf kunnen lopen he We hebben net de klamboe, lamp en plankjes opgehangen. Nu alleen wachten tot de deur er is en die er ook in. Moet nog lakens hebben voor het bed en alles wassen. Dan maak ik ook foto's. Oh wil met de naam op de muur hebben en de letters dan bekleden. Maar moet dat nog even uitvinden Heeft iemand trouwens een idee hoe ik een gekreukte klamboe weer kreukvrij krijg?
Jill; ik blijf ook ontzettend plakkerig. Vies he! Heb ook super vermoeide benen. Kan geen stap zeggen of ik moet naar adem happen. Misschien ook door het benauwde weer.. Want de koelte na de regenbui was van korte duur helaas.
Wat een leuke kamertjes. Super. Intiem: al een hele poos niet meer. Best jammer maar komt wel weer goed. Vandaag en morgen ben ik alleen. Manlief en dochter zijn weekendje kamperen. Helemaal leuk. Ik hoop eindelijk eens goed te slapen. Zo nodig!
Ohhhh wat lekker littlejoy! Ik ben stiekem een beetje jaloers hihihi. Ben nu alleen met m'n dochtertje. Vriend is Ajax kijken in de arena
Mazzelkont! Maar ik mag niet zeuren. Hij heeft alle voetbalzenders van de tv laten halen en gaat bijna nooit naar een wedstrijd meer. Ik was het zo zat! Elk weekend alleen maar voetbal en door de week buitenlands voetbal. Arm vriendje Hahaha
Hier ook een!! Ook avondje alleen dus. Ik heb hem alleen nog niet zover gekregen dat de sportzenders eraf gaan.... hier ook voetbalwedstrijden en de buitenlandse en zag tot mijn grote schrik dat aankomende maandag ook weer voetbalinternational begint!! Arme jongen in mijn buik..... is nu al voor hem bepaalt voor welke voetbalclub hij word haha
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf dus die is vaak heel druk. Dat is soms ook een nadeel. Afgelopen jaar een jaar lang verbouwd en nog niet klaar dus jullie hoeven niet jaloers te zijn 😉. Zijn jullie weleens weg geweest voor een weekend zonder je partner of zonder je kids? Ik vaak zat en wil in ieder geval eens per jaar samen met mijn partner een weekend weg zonder kinderen. Voorlopig even niet. Pas geleden zijn we nog een nachtje in een welness hotel geweest. Was erg fijn.
Arme loes! Hihihi. Ben echt zoooo blij dat ik die zenders niet meer heb! @littlejoy; dat is idd ook minder. Lijkt me wel zwaar af en toe hoor. Lisa gaat regelmatig uit logeren. Heerlijk. Kan ik ook echt van genieten. Ik ben ook een keer samen met m'n moeder en zusje naar praag geweest. Dat was ook echt super fijn. Maar samen met vriendlief nog niet echt weggeweest. Willen we over een paar maanden wel doen. @hier; die stomme k*t UPC deed het weer eens niet. Moest ik een software update doen enz enz. Nu beeld maar geen geluid. GEZELLIG!!!! dus neem nu een heerlijk voetenbadje, ga zo me nagels lakken en dan een boek lezen. Oh en vroeg naar bed lijkt me ook wel een goed plan. Morgen gaan we een dagje naar Artis
Wow respect, nog een dagje naar de dierentuin. Ik vind winkelen al een opgave. Vandaag even naar intratuin geweest, nou dan ben ik snel klaar.
Eigenlijk ik ook.. Maar heb echt behoefte aan een andere omgeving. We gaan gewoon lekker rustig aan doen. Picknick Kleed mee. Ze hebben daar veel bankjes en lekkere grasveldjes waar we kunnen rusten Lisa vindt het geweldig. Dus als ze lol heeft en lief is dan vindt ik het allang best
Jazeker. Ben de afgelopen weken vaak met mijn dochter wezen zwemmen. Super leuk. Maar nam wel een stoel mee en aangezien zij een zwem diploma heeft is het voor mij wel wat makkelijker. Kind plezier, moeder ook. Veel plezier!
Tijd gaat snel he! Ze is vast zelfstandig nu. Lijkt me ook heerlijk... Ik zit midden in de peuterpubertijd.
Jazeker. Het is al een grote meid en heeft onwijs veel zin om straks met haar zusje te knuffelen. Ze gaat mee naar controles en leeft enorm mee. Ik merk wel dat ik het spannend vind , vanwege het grote leeftijdsverschil. Maar, dat komt wel goed. Blijf aandacht houden voor mijn oudste en ga straks ook regelmatig Joy dagen inlassen. Gewoon 1 op 1.
Wat leuk!!! Komt vast goed met het leeftijdsverschil Ik ben ook wel gespannen. Meer omdat Lisa het niet helemaal snapt en best jaloers kan zijn De 1 op 1 dagen zijn een goed idee! Ga ik hier ook proberen
Wij gaan ook een aantal keer per jaar weekendje weg. Samen of apart. Mijn man gaat aankomende donderdag weer met zijn vrienden en komt 5 augustus weer terug. Onze jongen gaat ook al vanaf december logeren als ik weer begin met werken. Begin iedere ochtend op tijd en mijn man is al vroeg weg en dan gaat hij op maandag avond al naar mijn ouders toe en blijft daar slapen en gaan we hem dinsdag weer ophalen. Dus vanaf december gaat hij een dag in de week logeren haha. Mijn man heeft de laatste twee weken van augustus nog vakantie. Hoop dat we dan nog lekker samen paar daagjes weg kunnen. Al hoewel mijn man niet meer ver weg wil. 2 dagen zee ofzo en we willen nog naar het dolfinarium samen. Denk dat we die 2 weken zo`n dingen gaan doen. ALS ik geen nesteldrang krijg en lijstjes ga maken Littlejoy: leuke leeftijd lijkt mij, 7 jaar. "zelfstandig" en hun eigen ding willen doen, maar stiekem gewoon nog een kind. Leuke leeftijd lijkt mij. Nog een beetje opruimen beneden en dan plof ik denk ik op de bank met een meloen.
Ohh nog een vraag. Wij hebben een triptrap stoel met newborn set, maar zie soms voorbij komen dat mensen van die leuke hoezen zelf gemaakt hebben voor in de newborn stoel (later voor gewoon de stoel) en dat zie ik ook wel eens voor de maxi cosi autostoel. Nou ben ik zelf niet zo naai-erig weet iemand een website? iemand die dat zelf maakt ofzo? waar je bij kunt bestellen. Ik weet dat je die hoezen ook gewoon zo kunt kopen, maar ik vind het wel leuk als iemand die zelf maakt. Weer iets anders dan in de winkels.
Loes Hoezen geen tips voor websites helaas! Sanjor Zo lekker dagje artis knap hoor. Veel plezier en ik duim voor mooi maar niet te warm weer voor jullie! Ja wij kunnen elkaar echt zo tegenkomen haha Niet dat ik dat erg zou vinden hoor lol. Klamboe.. gewoon strijken op een lage stand? Is het stof of echt dat muskietennet achtige? Weekendjes weg Zouden we zo willen maar komt er meestal niet zo van haha! Wij moeten dat ook maar eens gewoon gaan plannen. Zonder kleine en met kleine. Beide heeft zijn leuke kanten natuurlijk Vandaag gedaan Heb vandaag de tuin gedaan nadat het een tijdje droog was geweest. Alle onkruid eruit en alles geharkt en onkruid tussen tegels verwijderd haha! Mooie tuin weer. Manlief heeft de berging opgeruimd. Heb boodschappen gedaan. We zijn nog wezen wandelen met de hond. Dus best productief dagje nog. Wel lekkere varkenspootjes weer hier pfff en pijnlijk. Maar ja vannacht weer voeten omhoog! Morgen heb ik heerlijk dagje voor mijzelf want manlief gaat naar Truckstar samen met de buurman.