September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

hier ook geen tips Loes..

jill: lastig dat vocht vasthouden, is het nu weer weg?

sanjor: veel plezier!! (hoe ging het gaatjes schieten)

vandaag zo'n gipskit gekocht, mijn schoonzus komt dinsdag mijn buik gipsen. Ben benieuwd! collega is kunstenares en zij wil me helpen om de buik daarna te mozaïeken..

2. Liekj

Liekj Niet meer actief

weekendje weg,.doen wij af en toe, ik werk ook weekenden en mijn,man treed regelmatig op in weekenden, dus vaak gaan wij niet.. we proberen wel 1x per jaar samen ff weg te gaan.. lukt best aardig.

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wij gaan 7 en 8 augustus 2 nachtjes weg... we zijn nog aan het denken of we dit met de kleine gaan doen of niet..

Nou dames,
    Voel me niet erg lekker.. Heb verminderende eetlust ben s'nachts altijd misselijk en overdag eigenlijk ook. En nu het gevoel dat ik vocht vasthou.. toen heb ik gebeld naar de Huisartsenpost omdat zij mijn urine 13 juli hebben nagekeken.. (ik heb daar een antibiotica voor gehad tot de 20ste) de 20ste ben ik in het ziekenhuis geweest omdat ik een propje bloed verloren had.. 2x op de verloskamers geweest toen. Ik gezegd dat ik nog steeds gekke urine had maar ze vonden het niet nodig om na te kijken... nu dus het idee gehad om te bellen om te vragen wat er TOEN precies in de urine zat.. en daar zat dus ook wat bloed bij.. maar diezelfde urine heb ik afgelopen donderdag nog gehad.. dus lijkt me gek dat ik dan nog die blaasontsteking had........... Nu weet ik dus niet wat ik moet doen.. gewoon wachten tot morgen? voel me zo'n klagert steeds maar heb er gewoon een GEK gevoel over.. ook is mijn buik naar mijn gevoel steeds KEI hard.

4. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    mich: heb hetzelfde gehad als jij paar weken terug. 3 keer achter elkaar blaasontsteking. Werd er gek van. Heb kuren gehad en uiteindelijk na 3 weken ging het over. Maar was net zoals jij, niet lekker, misselijk, braken, harde buiken. Nu is dit over maar houd het nog steeds goed in de gaten.
    Ik zou gewoon vandaag nog de ha post bellen en vragen of ze je urine willen nakijken. Dat zijn ze verplicht bij zwangeren vrouwen. Wel zeggen wat je klachten zijn.
    Als je nl te lang met dit doorloopt, kan het vroegtijdige weeen opwekken en/ of nierbekontsteking.

Gewoon bellen dus! Sterkte meis

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ja, de huisartsenpost wil dit ook nakijken.. maar mijn gyn heeft gezegd... de volgende keer laat je HIER de urine nakijken.. En wil gewoon niet alweer naar de verloskamers bellen.. :p

6. Liekj

Liekj Niet meer actief

gewoon doen mich, lijkt me niet fijn om mee rond te blijven lopen!
    geloof me, er zijn vast vrouwen die veel vaker bellen ;)

7. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Snap ik meis, maar ik hoor aan je berichtjes dat je je druk maakt dus onderneem vandaag nog actie. Ermee door blijven lopen is niet handig.

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Wauw, wat heb ik véél bij te lezen :D.

Ga even een snel postje plaatsen en moet er dan weer vandoor! De dagen zijn véél te kort om alles gedaan te krijgen ;).

@intiem: Hebben jullie geluk dat jullie mannen niet meer willen. Als het aan die van mij lag, had ik nog elke dag prijs :p. Ik denk dat we het gemiddeld 1x in de week doen. Kwestie van de boot in het midden te houden :D

@mich: echt een super mooi kamertje seg! Bij ons moet de aankleding nog gebeuren. Gelukkig is dat zo gebeurd :p

Hier gisteren en vandaag wat meer last van de buik. Mijn bolle buik begint nu soms toch wel door te wegen ;). Gelukkig heb ik voor de rest nog niet te veel te klagen. Hier heeft manlief een lui dagje!! Ik ben om 10u opgestaan (super lang kunnen slapen ZALIG :D), maar ml ligt nog steeds te stinken in bed, het is bijna half 12 ;). Ben ik maar naar de bakker gegaan, al wat gestreken en nu aan het rusten in de zetel. Het strijken moet nu echt met tussenpauzes, anders echt heel veel last van rug en onderbuik :(.

Allé, ga een beetje verder doen... Om 14u moeten we weer naar een feestje, dus dan kan ik hier weer niets meer uitsteken.

Fijne dag iedereen!

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mich
    Als dat al gezegd is tegen je. Dat je dan daarheen moest om te laten controleren kan je dat toch ook aangeven. Gewoon doen! Anders zit jij straks met de problemen en dan draaien ze het om, waarom bent u niet eerder gekomen? Zo kan je het ook zien he :) Strekte iig!

Liekj
    Voeten zijn minder gezwollen maar zeker niet over. Maar ja gelukkig stukje koeler vandaag. Hier had het echt enorm gestormd vannacht. Druk in de weer geweest, mijn hondje was zo bang en mijn man lag te snurken en ik moest telkens plassen pfff dus nu lekker gaar. Lig voor pampus op de bank. Manlief is toch weg!

Shaantje
    Ook lekker rustig aan doen dan he! Anders worden je klachten vanzelf wel erger.. Neem een voorbeeld aan je man haha! Die is straks weer opgeladen dan mag hij wat doen! Succes.

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. Liekj

Liekj Niet meer actief

inderdaad beter weer vandaag, stuk koeler!
    mooie buik jill!!

12. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Goedemorgen..... uhh middag :) kom net mijn bed uit en zit buiten met een nectarine en kop koffie :) heerlijk weertje vandaag zeg. Word een relaxte zondag denk ik.

Mooie buik heb je Jill.

Het schiet al aardig op hè dames..... nog even en dan mogen de eerste al bevallen.

13. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Meiden ik lees wel mee, maar zelf typen gaat haast niet. Heb zo last van mijn handen door de carpaaltunnel dat ik morgen eerst naar de dokter ga om te kijken of ik een bepaalde pijnstilling mag. Kan nu bijna niets meer zelf, ook de kleine dingen aan mijn handen doen pijn. Reageer later wel weer als de pijn minder is.

14. Liekj

Liekj Niet meer actief

nathalie: wat rot zeg! hopelijk kunnen ze iets doen om de pijn wat te verlichten...

15. Liekj

Liekj Niet meer actief

zijn jullie ook zo moe af en toe? heb vannacht best goed geslapen, maar ben echt hartstikke moe! zou nog uren kunnen slapen .. pff..

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Liekj, ja ik ben ook steeds moe.. ben even gaan slapen een uurtje.. toen werd kleintje weer wakker hihi..
    heb nog niet gebeld. doe ik morgen wel..:)

17. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
  18. Liekj

Liekj Niet meer actief

ik was het niet hihi. Loes geloof ik, maar die is hier vast ook erg blij mee ;)

19. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Jaaaa, thanks!

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihi foutje!! :) hopelijk heb je er iets aan! Ik ga bij haar boxpakjes bestellen hihi

Deel Deze Pagina