September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

leuk wat ze maakt! alleen jammer dat ik geen facebook heb, dus niet veel kan zien ;)

2. Liekj

Liekj Niet meer actief

ps: gaan we nog een buddy ding doen?

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden!!

Weer lekker gekletst :D
    Vandaag naar Artis geweest en was echt super.
    Heb het goed vol gehouden van 11.00 tot 16.00 uur in het park:)

@Nathalie; wat balen meis! Reageren komt wel.. Eerst zorgen dat je pijn weg is en dat je wat kan doen.. Sterkte ermee..

@Mich; klinkt niet goed meis. Als je twijfelt gewoon bellen hoor!
    Snap wel dat je niet teveel wilt bellen.. Maar meis je bent al een keer zwanger geweest en bevallen en je kent je lichaam het beste. Dus als het niet lekker zit gewoon bellen!!

@Buddy-ding; Ja vroeg ik me ook af! Rica zou het opzetten maar heb haar al een tijdje hier niet meer gezien.. Dus Rica where are you :p

We hebben net de voetenzak besteld van Wallaboo :D Ben zooo benieuwd hoe hij eruit ziet in het echt! Heb er erg goede verhalen over gehoord.
    Zelf zat ik ook naar de luiertas van Wallaboo te kijken. Maar lees weinig recenties erover.. Dus durf hem niet zo goed te bestellen. Iemand hier toevallig ervaring ermee? Of wie weet in welke winkel ik hem kan bekijken?

Morgen wil ik alvast wat kleertjes gaan wassen..
    ook wil ik op de markt stof gaan kopen om letters mee te bekleden, een hoes te maken voor het verschoningskussen en misschien een dekbedje.. (als mij dat lukt whahaha)

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Liekj; Gaatjes schieten ging super goed bij Lisa :D geen kik gelaten. Was zo verbaasd. Ze wilde het dus heel graag :) Het schoonmaken en draaien van de oorbellen is daarin tegen wel wat moeilijker soms ;)

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Mich; Ik vindt die sterrenstof in jullie babykamer echt super gaaf! Mag ik vragen waar jullie die vandaan hebben?

6. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Dag dames, de vraag of ik moe ben kan ik bevestigen.
    Was straks op een verjaardagsfeestje van mijn vader en viel bijna in slaap. Had ook behoorlijke krampen in mijn buik. Leken wel voorweeen.
    Na een kop koffie kreeg ik weer wat meer energie .

Sanjor: wat fijn dat je zo hebt genoten in de dierentuin.
    Nathalie: wat onwijs k.... dat je zo'n last hebt.
    Ik hoop dat het snel verbeterd.

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

wat goed sanjor! van lisa en dat je het zo lang hebt volgehouden vandaag!.
    heb geen ervaring met wallaboo, kan je helaas niet.helpen..

littlejoy, ik kan vandaag ook wel overal slapen, heb me gedoucht en ben weer op de bank gekropen.. mijn man is optreden vandaag, ik heb het rijk alleen.. wel fijn als ik zo moe ben :)

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik was gisteren zo moe... Dus heb die dagen helaas ook.
    Denk dat het er wel bij hoort allemaal! Maar leuk is anders :)

9. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Liekj, ik slaap alleen erg slecht dus dat is irritat.
    Droom wel van een 8 uur durende nacht.
    Maar,komt vanzelf.

Hoe doen jullie het straks met de kraam visite?
    Wij geven 2/3 kraamfeestjes.
    Bij onze 1ste 5 maanden bezig geweest met kraamvisite. Nu geen zin in. Zeker omdat mijn partner een eigen bedrijf heeft . Dus die is al super druk.

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wij laten ze gewoon langskomen op afspraak ;)
    Bij ons waren het er niet heel veel bij Lisa. Verwacht nu eigenlijk veel minder... Hoor dat vaak bij een tweede.

11. Liekj

Liekj Niet meer actief

hier ook gewoon op afspraak, man is 3 weken vrij na de.bevalling, dus dat is heel fijn en mijn moeder wil wel helpen als er visite komt, dus dat is ook fijn..

12. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Wij hebben een grote
    Familie en vriendenkring. De directe familie en beste vrienden komen uiteraard apart.

13. Liekj

Liekj Niet meer actief

hier wel grote vriendenkring, maar veel wonen er ook een eind weg, dus die zien we toch al minder, dus is dit wel een leuke gelegenheid elkaar weer te zien :)

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Littlejoy Wij houden een kraamfeest.
    Denk een weekend dus 2 dagen.. een paar uurtjes..
    Ik wil dat niet meer dat kraambezoek.
    zeker na mijn ks niet! @ Sanjor, morgen ga ik bellen! Wat fijn dat je het leuk hebt gehad vandaag! Plaats maar als je hem binnen hebt een foto van de voetenzak ik ken het merk ook niet namelijk:D

15. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @Kraamfeest: Wij geven ook een feest. Wij houden ook graag de grote drukte uit ons huis. :D Ze moeten ons meisje maar komen bewonderen op het feest :p

@moe: Al slaap ik naar "zwangere" normen nog redelijk goed. Ik ben door de dag heen toch altijd moe. Als je me in de zetel zet moet ik altijd wel een dutje doen ;). Nadien voel ik me stukken beter. Begin te merken dat de kleine weer meer energie begint te nemen.

Nog 4 weekjes werken! Het aftellen is nu echt begonnen!! Al worden de laatste 3 nog héél heftig, dan ga ik mijn verlof ook echt nodig hebben ;). Ik ben winkel assistent en de leidinggevende is de laatste 3 weken op vakantie. Met gevolg dat die laatste 3 weken volledig op mijn schouders terecht komen. Word al moe als ik eraan denk :p. Hopelijk voel ik mij nog fit genoeg om die weken door te komen en dan RUST!! :D

16. Liekj

Liekj Niet meer actief

woehoe!! 35 weken! :D

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Goedemorgen!!! Yeahhhh liekj!!! Ik morgen :D gaat zo snel!
    Wie mag er eerst??? :p

@mich; hoe voel je je? Heb je nog gebeld?

@shaantje; phoe! Dat lijken me 3 hele zware weken. Niet heel lekker gepland of wel? Ik had de laatste 2,5 week ook een collega op vakantie en een nieuw iemand die ik moest inwerken. Was echt gesloopt.

Today is wasdag van de babykleding!!

Hebben jullie al een vluchtkoffertje?

18. Liekj

Liekj Niet meer actief

ondanks dat ik thuis ga proberen te bevallen, staat mijn vluchtkoffer klaar!

jaaa sanjor! spannend!! kijken hoe lang het duurt en inderdaad wie er eerst mag ;)

shaantje: succes op je werk, deze laatste weekjes.

hier geen plannen voor vandaag.. dalijk maar eens ontbijten en dan zien we wel wat de dag ons brengt.. heb de babykleding al gewassen, dus dat hoeft niet meer ;)

19. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ja, vandaag gebeld kan pas morgen terecht!
    Nu moet ik ook nog met de auto naar de garage want er brand een niet al te goed lampje! STORING! BLEEEEH heb die auto nog niet eens zo lang en helemaal niet veel mee gereden ivm openbaar vervoer waar ik tijdens mijn school gratis gebruik van kan maken.
    Maar wil wel vandaag even naar de stad eigenlijk.
    Want ik wil loopschoentjes halen voor mijn kleine manneke! Nu de sale er nog is!!

Ben benieuwd naar de namen van jullie baby's en natuurlijk ook de bevalling!! Thja, ik weet zowat wanneer ik ga bevallen.. tenzij het eerder is... hmmm nog een ruime 6 weekjes! hihi

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik moet me vluchtkoffertje nog inpakken :)
    Eerst maar eens alles wassen.

Heb net de klamboe helemaal nat gemaakt in de hoop dat de kreukels er dan een beetje uittrekken. Anders moet ik wat anders gaan verzinnen.

Net ook de maxi cosi en wandelwagen inzet van zolder gehaald.
    Die ook maar direct even wassen :)

Verder wil ik niet zo super veel doen. Beetje rust...

Deel Deze Pagina