Dames, ik ben zo vrij geweest bovenstaande lijst aan te passen en er in te zetten dat er met 25 leden een stop op komt. Zijn jullie het er mee eens?
Aah super... Allleeeeeen, de layout weg. Tipje; de lijst quoten. Dan de quote dingetjes (helemaal vooraan en helemaal achteraan) weghalen en dan aanpassen. Is het dezelfde opmaak en stijl Thx voor het aanpassen
zo leuk, fijn clubje hier! super ook het aanpassen van de lijst. ik doe alles vanaf mijn samsung, dus daar ga ik me niet aan wagen.. op datum misschien wel wat makkelijker?
dat is inderdaad al een mooi buikje met 8 weken! bij mij is nu nog weinig te zien.. heel klein beetje maar
ja !! Maar nu nog niet haha Bij de eerste buikje met 14 weken Bij de 2e met 9 weken al ! Hoop bij de 3e toch ook minimaal bij de 9e week
Klinkt wel goed ! Bol buikje komt omdat je baarmoeder dingen herkent van de vorige keer en zijn positie dus al inneemt heb ik me laten vertellen door de gyn
@ aantal leden ik vind 25 ook genoeg ik kan als er heel veel leden zijn niet iedereen bijhouden en onthouden en op reageren daar ik nog 2 kinderen heb die bijna 4 en 2,5 zijn dus een klein hecht groepje zie ik meer zitten @ namen wij hebben altijd 2 namen gehad 1 voor een jongen en voor een meid de eerste werd een jongen maar halve wege de zwangerschap voelde het alsof die naam niet bij hem paste en hebben voor een andere naam gekozen De 2 werd een meid maar hadden wel zoiets als dit een jongetje krijgt hij de naam die we eigenlijk voor de eerste hadden Nu hebben dus die jongensnaam nog voor de 3e en voor een meid zijn ook al over uit ! Haha
Aah ik vind het ook wel leuk hoor haha Alleen 9 weken is wel vlot Ik zit nu op de iPhone vanavond is manlief werken dan zal ik eens foto's laten zien van mijn vorige zwangerschap
Ok, wij hebben elke maandagavond voor ons de rest van de week is hij trainen savonds dus vanaf morgen tot vrijdag de hele avond beschikbaar
Mijn Man is verpleegkundige en doet alleen de medische handelingen als wondverzorging begeleiding bij dood en morfine en infusen enzo dus hij heeft veel onregelmatigheid Ochtend middag avond nacht of dagdienst dus nie echt een vaste avond samen maar juist door de onregelmatigheid zijn we vaak samen :d
Hee meiden!! Vandaag zijn we voor het eerst voor een baby kamer en wagen wezen kijken. Beetje ideetjes op doen. Nu voelt het toch steeds echter!! Een gesloten topic ben ik ook helemaal voor. Het wordt idd toch steeds persoonlijker. En het lijkt me erg leuk om foto's van de buikjes te posten . Ik zelf wil heel graag het geslacht weten, alleen vriend lief niet. Al denk ik dat hij nog wel bijdraaid haha. Toen we vanmiddag bezig waren met een beetje rond kijken voor een wagen wou ik maar dat ons kindje al in die wagen lag. Ik ben nu al helemaaaal verliefd onze kleine!!!!
hallo dames, mag ik me ook bij dit clubje voegen? ik ben 24 zwanger van 1e kindje en uitgerekend op 15 september 2013. het voelt voor mij ook nog onwerkelijk heb alleen erg last van mijn borsten en vermoeidheid verder niks gelukkig. toen wij erachter kwamen dat ik zwanger was heb ik het mijn ouders meteen verteleld, aangezien ik ook hun steun wil als het fout gaat. mijn broertje en mijn vriend zijn broer weten het ook verder nog niemand. woensdag avond komt er iemand van moeder voor moeders en vrijdag ga ik even langs de verloskundige want ik vind het zo raar om dat via internet te doen.. liefs Rachelle
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb ook veel last van vermoeidheid. Btw wij gaan 6 augustus trouwen!!!
Hoi ladies.. ik sprak ook mee op het ander forum, maar het is daar ook heel druk. Vandaag ben ik echt de hele dag misselijk geweest, en moet ik constant plassen.. Hahaha Klgekko 27 jaar 1e kind 7sept uitgerekend