Het kan ook aan mijn telefoon liggen, haha.. dat ding heeft al vanaf het begin kuren... Zal eens zoeken na de app..
Oow.dat benauwd, pff... Klinkt heel bekend.. En.het moe moe moe ook.. Was gister bij me zus, oppassen, toen ze thuis kwam zei ze nog net niet meteen, Gho wat zie hij der verrot uit.. rooie ogen, dikke wallen.. heb je wel geslapen?? Ben.je zwanger? Haha... Ik denk ook dat we een meissie krijgen, weet het zeker.. haha.. Ml denkt dat we weer een.binkie krijgen.. haha..
Hier hetzelfde. Mijn man zegt ook een kereltje. Ja ben niet moe van de zwangerschap haha, krijg je als je maar een paar uurtjes slaap hebt he?? Snap het alleen niet. Eerst sliep hij met gemak tot 8.30 en nu al weeeeken tot 6.00 (op 3 dagen uitzondering na).
Meiden, Mag ik mij ook bij jullie aansluiten? Het andere topic van bevallingslijst is zo vol, kan ik allemaal niet bijlezen hoor Ik ben 10 september uiterekend en heb 30 januari mijn eerste echo! Mijn buikje is nog weinig te zien.. maar heb wel een foto gemaakt met 4 weken om straks te vergelijken. 's Avonds trouwens wel wat opgeblazen! Oh qua jongetje/meisje, Mijn ouders, schoonouders, vriendin denken allemaal een jongetje. Zelf ook een jongetjesgevoel, maar meisje zou ik ook wel heeeel erg leuk vinden
Oja, is er een android app?? Ga ik eens even zoeken. De site werkt niet zo handig op de telefoon vind ik, misschien de app wel. Babybell: Pijnlijke borsten en benauwd, heel vervelend! Maar eh, pijnlijke borsten een meid? Geen last van gehad bij de zwangerschap van mijn dochter Dotjes: Welkom en gefeliciteerd!
dotjes welkom! en gefeliciteerd! zou het niet zo kunnen zijn dat mannen stiekem hopen op een jongetje? grapje.. denk dat het niet uit maakt haha. lastig hè, die boobs, vooral snachts!
Ik heb enorme zere borsten, maar dat heb ik altijd al na mijn eisprong, dus volgens mij hoeft dat niets te zeggen? En mijn man wilt heel graag een meisje, haha! en ik ook, maar iedereen denkt dat het een knulletje wordt, nou we zien het wel. Mijn man is zo'n grote, stoere, brede, blabla-machoman, die graag een meisje wilt . Heerlijk!
sayen, ja die is er inderdaad, ik gebruik nog gewoon de site, kan nooit zo goed wennen aan iets nieuws
Hmmm, app gedownload, maar vind het niet fijner werken dan de site, dus app weer verwijderd. Bellybell: Dan betekend het in jouw geval misschien wel dat het een meisje wordt. Dat hoor ik wel vaker, veel verschil in kwaaltjes bij zwangerschap van een jongen of meisje. Maar die kwaaltjes zijn bij iedereen anders denk ik. Ik ben nu vaker en erger misselijk dan bij mijn dochter, krijg ik nu misschien wel een jongen. Dat zou mijn man heel leuk vinden, maar meisje is net zo welkom hoor!
Dag meiden, Hier dus de lang verwachte uitslag... 4 dagen geleden was mijn HCG 260... Nu 4 dagen verder met 5 weekjes is het gestegen naar 874... Volgens de ha nog niet super maar de stijging is wat telt... Khad ze wel wat enthousiaster verwacht maar blijven duimen morgen moet ik alweer laten prikken van de ha dus duimen nog niet omlaag doen! En THxx voor alle steun meiden!!!
Even snel van m'n telefoon; Doo maar een stijging is toch goed?! Kan toch misschien zijn dat bij jou HCG niet zo heel snel stijgt? Dat lees je hier wel vaker. Fijn dat je morgen weer mag prikken! Ik neem aan dat als het gewoon blijft stijgen dat dat dan goed is? Mijn duimen draaien nog hoor!
Gestegen = goed nieuws! Niet te druk maken meis... Maar wat een achterlijke dokter de hele tijd zo vaag te doen... Sorry! Je waarden passen toch prima bij het schema wat hier laatst is gepost?
Dank je meid!! Ja idd doet erg vaag over dit... Ik heb 2 dokters gebeld de ene zegt hmm kweet het niet zo zit niet super gestegen en de ander zegt volgens mij zit je goed hoor... Ja daar krijg ik het dus van he... Ik weet echt niet wat te denken morgen moet ik dus opnieuw prikken voor een echo die ik aanstaande vrijdag al heb Snap het niet zo... Anyway... Ben al blij dat het gestegenis en niet blijven dwarrelen op 300 ofzo dank je voor te duimen meiden!!! Ik hoop dat dit echt ons beebje mag worden!!
Ik denk dat artsen niet te enthousiast doen voor het geval het toch niet goef is. Mijn gyn deed ook niet echt enthousiast hoor... Daarom vrijdag de echo om een bbz uut te sluiten
Thnx meis.. Jij ook hè? Ik vind het zo spannend.. Hoop dat het gewoon in mijn baarmoeder is genesteld.
Hee meiden!! Ik heb nog geeeeen idee wat het gaat worden. Zelf hoop ik stiekem op een meisje. Ik ben zelf ook lekker van het tutten haha. Ik heb net de verloskundige gebeld. 31 januari 11:30 mijn eerste intake!! Ze gaat proberen te kijken of je het hartje al hoort kloppen. De week erna de eerste echo Nog geen datum voor.