Ladies!! Pff, dat was me het hectische dagje weer. Lijstje; zullen we gewoon zelf het lijstje aanpassen? Anders moet ik elke avond als ik thuiskom eerst een half uur door gaan spitten wat erop kan en weer teruglezen alle pagina's... Onderaan staat hoe het moet, kan iedereen denk ik wel voor elkaar krijgen. Merk wel dat er een paar dames instaan die zich wel hebben aangemeld, maar niet/amper schrijven. Wat willen jullie hiermee? Als we straks overgaan naar een besloten forum, lijkt het me wel het fijnste met allemaal even enthousiaste meiden te kletsen. En doel daar echt niet mee op elke dag. Maar wel gewoon geregeld, anders leer je elkaar natuurlijk niet kennen. Er wordt dadelijk ook meer info besproken denk ik op het prive-forum, dan vind ik het wel prettig om te weten met wie ik te maken heb Oh, nog niet alle info is van iedereen beschikbaar. Buik; nou... Weet niet wat voor een teken dit is, maar voel hele gekke plopjes. Echt net of een luchtbelletje knapt in mijn buik. Voor de rest erg 'strakke' en opgezette buik. Heel gek. Misselijk vandaag niet, pijnlijke borsten wel vandaag dus de hormonen doen hun werk. Jullie kletsen nu al ZOOOOVEEEEEL en kan het amper bijhouden hahaha. Ik ga nu eens even rustig bijlezen en dan lekker de bank op. Heb het gehad voor vandaag. Alvast welterusten voor straks
Plopjes/luchtbelletjes voel ik ook, volgens mij zijn dat nu gewoon je darmen. Lijkt me nog wat vroeg om de kleine te voelen. Maar dat voelt in het begin ook als plopjes vond ik. Als degenen die al een tijdje niet gereageerd hebben het lezen kunnen ze zich toch even melden of ze in de lijst willen blijven. Bij geen reactie lijkt me dat ze ook niet meer meelezen en kunnen ze er uit, toch? Mensen die helemaal niet meer reageren hoeven wat mij betreft niet mee naar het prive forum.
Hallo allemaal!! Mag ik mij hier ook aanmelden? Ik heb gisteren positief getest en ben 15-09-2013 uitgerekend! Lijkt me leuk om al onze ervaringen te delen! Liefs, mediq
Ja het zijn andere belletjes als bij de eerste met een week of 16/18... Toen was het echt de beweging van de kleine. Maar dit erwtje zal ik nog niet voelen hahaha. Maar wel vreemd gevoel. Ben ik helemaal met je eens...
Gefeliciteerd! Je kunt jezelf op de lijst zetten als je hier wilt kletsen, hoe het moet staat onderaan in het lijstje
Ik het echt Zie je wel heel licht verschil maar ik wil toch wel graag dat hij morgen een stuk donkerder is haha Ik kan er overheen gelezen hebben hoor maar wanneer moet jij weer bloed prikken ?
Erg hè ! Ik heb hetzelfde wou dat de tijd wat sneller ging Normaal heb ik ook een echo bij 6 weken maar dit keer hebben ze niet eerder Tijd nu " pas " bij 8 weken
Wat betreft de leden Ik vind ook meiden die Niet mee kletsen ook niet op de lijst hoeven maar goed het is wel lastig bepalen want wat vanaf wanneer kletst iemand te weinig mee ? Zo staan er bijv meiden op de lijst die ik nog niet heb zien reageren Knuffelbien Paige 85 Dotjes Deesje1984 Sammyftsiera Dit zijn de meiden die ik niet zie mee kletsen " sorry meiden als jullie wel meelezen/meepraten of als jullie het wel van plan zijn maar nu gewoon te druk
♥ September 2013 Mama's ♥ Bekijk bijlage 297448 Momenteel 18 toekomstige september mama's. We willen bij 25 mama's een stop inbouwen, dit om het lekker persoonlijk te kunnen houden (en het bij te kunnen houden ) Niks persoonlijks, anders wordt het té druk. ♥ De mama's en uitgerekende datum ♥ Bellybell: 01-09-2013 26 jaar, 2e kindje Liekj: 02-09-2013 24 jaar, 1e kindje Paige85: 02-09-2013 ?? jaar, ?? kindje Inge88: 05-09-2013 24 jaar, 2de kindje Joosje: 06-09-2013 23 jaar, 1e kindje Deesje1984: 07-09-2013 ?? jaar, 2e kindje Sayen: 07-09-2013 37 jaar, 2de kindje Klgekko: 07-09-2013 27 jaar 1e kindje Dooo88: 09-09-2013 24 jaar, 1e kindje KnuffelBien: 10-09-2013 23 jaar, ?? kindje Dotjes: 10-09-2013 ?? jaar, ?? kindje SammyftSierra:15-09-2013 24 jaar, 1e kindje Cjjm2012: 17-09-2013 28 jaar, 2e kindje Hippo89: 17-09-2013 23 jaar, 3de kindje Rica: 17-09-2013 26 jaar, 2de kindje Gucci1978: 17-09-2013 ?? jaar, ?? kindje ing49824: 24-09-2013 ?? jaar, ?? kindje Gylaine: ??-09-2013 29 jaar, 1e kindje ♥ Afspraken, controle & echo's ♥ Dooo88 11-01-2013 intake + echo Bellybell 14-01-2013 1e echo zh Liekj 15-01-2013 intake, 08-02-2013 echo Gylaine 16-01-2013 1e echo (8 weken) Cjjm2012 23-01-2013 eerste afspraak bij de gyn Inge88 29-01-2013 1e echo + intake Sayen 29-01-2013 1e echo + intake Joosje 31-01-2013 intake + echo Hippo89 04-02-2013 9.40 uur eerste echo zh Het lijstje aanpassen kun je doen door op quote te drukken, dan de quote zinnetjes (helemaal aan het begin en helemaal aan het einde) weg te halen. Zo blijft de opmaak en lettertype hetzelfde.
Dat ik in het begin ook meis... En Als ik dan 2 dagen tussen liet zag je echt veel verschil... Zie mijn album... Ik moet morgenavond weer om 19 u dus ik weet het donderdagmorgen weer... Ik hoop maar dat alles goed komt!
ik ben ff met die lijst aan de haal geweest, hoop dat je het niet erg vind, als je het niks vind vergeet hem dan maar. Ik had ff niks te doen. Misschien is de wolk to much???? Vind het kwa opstelling wat netter... de lijst was al goed hoor, dus begrijp me niet verkeerd wil geen boze gezichten maar vond dit wel lekker vrolijk
Jaaaa!!! Ging dat maar!!! Kijk zo uit na mijn verjaardag dit jaar dat is 15 feb en dan zijn we net rond de 10 à 12 weken ... Als alles goed mag gaan gaan we het iedereen dan vertellen!!!
Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd! als jullie een gevoel hebben wbt het geslacht kunnen jullie dat ook op het lijstje een aantal pagina's terug zetten. Rica: haha ja idd! Was het maar al tijd voor de echo! Ik kan ook niet wachten, vind het erg spannend. Tijd kruipt dan hè al gaat het voor mijn gevoel wel sneller dan bij mijn dochter. Daar had ik sowieso de echo pas met 10 weken. Hippo: ik vind de test wel donkerder! Niet duidelijk maar wel donkerder. Morgen wordt ie vast nog donkerder meid! Hier btw ook ploppende en bubbelende darmen. Die zijn flink aan het verhuizen! Klgekko: haha begint dat gezeik nu al dat wordt nog wat als je straks 37 weken bent oh wat vond ik dat verschrikkelijk, de hele dag door alleen maar plassen. En dan 's nachts.... :x 300x eruit voor de wc. Ik kon daar beter gaan slapen Liekj: hoop dat her medicijn helpt! Ben je de hele dag door misselijk? Dames die nog niet mee gekletst hebben, dat komt denk ik omdat er nu al best flink gekletst wordt! Denk dat ze nog niet de tijd hebben gehad om te reageren haha laten we het gewoon een paar daagjes aan kijken en dan kunnen we naar een besloten clubje verhuizen! Weet niet of we op een of andere makkelijke manier kunnen weten wanneer er geen september mama's zich meer aan kunnen melden omdat het dan voor hen al oktober wordt... Haha snappen jullie het...?
hippo ja ff in de gaten houden wie niet meer komen, zo is er wel ruimte voor een nieuwe mama...Het moet ook niet uitsterven toch? Maar zo gaat het vaak...er melden zich heel veel en uiteinlijk haakt ruim eem kwart af. Tijd zal het leren. Misschien moeten we bij 25 even kijken wie nog reageert of online is geweest en die anders eruit halen in overleg natuurlijk
Haha rica! Crea Bea ik vind hem prachtig zo en vooral de wolk, die doet het hem Nee hoor, prima, vind het wel leuk zo'n gezellige lijst. Vind hem nu ook makkelijk leesbaar!
dat is leuk doo!! heb je allemaal vliegen in 1 klap!! ik heb nu ook nog niks gezegt zelfs niet tegen mn moeder en die vertel ik vaak alle nieuwtjes wel!! ze weten wel dat ik zwanger wil worden dus ze zullen niet zo verrast zijn als in begin maar toch. inge en nu?? Hier streven ze naar 8 a 9 weken maar standaard is 10 weken... bij mn dochter kreeg ik hem bij 8+1 weken al!!