Is het een heel nieuw forum dan ? Het liefst blijf ik hier kletsen wie blijven er nu hier dan ? Wie gaat er naar een nieuw forum en wie gaat naar eerste helft of tweede helft ? Begin een beetje in de war te raken haha
Haha ik blijf Rica Zal het andere laten sluiten! Snap er zo geen snars meer van, zit hier helemaal te stressen haha. Lijkt me ook niet de bedoeling
Dames! Haha! Degene die nog blijven blijven gewoon en dan is er vanaf NU een ledenstop, goed?? Ik sluit mijn andere club
Ik snap niet wat het probleem is... We zijn nu met 30? meiden. Daarvan gaan er 12 naar een besloten clubje. Er blijven er 18 over.. Die kunnen toch gewoon hier blijven kletsen? Er zijn er die liever besloten kletsen en er zijn er die liever hier kletsen. Ieder zijn eigen ding... Maar snap het openen van nog meer topics niet Het zal wel aan mij liggen hahah. In ieder geval, wie mee wil kletsen op het besloten forum, PB me. Wie me een berichtje heeft gestuurd en tóch hier wilt blijven, laat het ook even weten aub. Een hele fijne zwangerschap voor iedereen. En het was gezellig hier
ja niet splitsen, er zijn er genoeg weg zo dacht ik zo. We gaan de lijst even aanpassen oke? degene die ik eruit heb gehaald terwijl diegene gewoon wil blijven kan zichzelf er gewoon in zetten. Ik begin gewoon met een voorbeeld dus sorry als je er opeens uit bent. hippo mijn gedachtegang laat ik maar even rusten...denk zoveel haha maar leuk, wij gaan puffen de 17e!! inge jij ook haha
Jep, oke, ik heb mn andere club laten sluiten. Haha adem in adem uit. We blijven hier gezellig door kletsen (voor diegene die op een open forum willen blijven dan)
Heb op het driehoekje geklikt van; melding maken (of iets in die richting) en getypt: Topic titel aanpassen naar : September 2013 mama's *LEDENSTOP* Hoop dat het zo goed is
♥ September 2013 Mama's ♥ Bekijk bijlage 297448 Wij houden een ledenstop bij 20 mama's dit vanwege enorme drukte. ♥ De mama's en uitgerekende datum ♥ Liekj: 02-09-2013 24 jaar, 1e kindje Inge88: 05-09-2013 24 jaar, 2de kindje Klgekko: 07-09-2013 27 jaar 1e kindje Jennifer2106: 08-09-2012 1e kindje Dooo88: 09-09-2013 24 jaar, 1e kindje SammyftSierra:15-09-2013 24 jaar, 1e kindje Smitje: 16-09-2013 31 jaar 1e kindje Hippo89: 17-09-2013 23 jaar, 3de kindje Rica: 17-09-2013 26 jaar, 2de kindje ♥ Afspraken, controle & echo's ♥ Dooo88 11-01-2013 intake + echo Liekj 15-01-2013 intake, 08-02-2013 echo Inge88 29-01-2013 1e echo + intake Hippo89 04-02-2013 9.40 uur eerste echo zh Het lijstje aanpassen kun je doen door op quote te drukken, dan de quote zinnetjes (helemaal aan het begin en helemaal aan het einde) weg te halen. Zo blijft de opmaak en lettertype hetzelfde. dames zet jezelf er even weer bij in als je wilt blijven, als je niet weet hoe het moet doe ik het wel!
Inge, weet jij hoe een topic sluit? Dan sluit ik het tweede helft topic. Ik blijf dan graag hier kletsen!
ja echt sorry hahaha Maar het gaat allemaal zo snel, vane en besloten forum naar een ander topic en paniek in 't kippehok hahaha zal ik je er weer bijzetten !!! vergeef je mij ?
Op dat driehoekje rechtsbovenin! Dan kun je een verzoekje typen dat je het onderwerp gesloten wilt hebben
Ik denk dat liekj hier ook wel zou willen blijven of niet ?? Misschien haar voor de zekerheid vast op de lijst zetten