Nee geen krampen..! Maar dames praat ook even gezellig over jullie zwangerschappen! Ik verpest zo de hele sfeer. Waar beginnen de buikjes al te groeien??
Verpesten?? Nee hoor meis..... Ook hierover moeten wij kunnen praten! Ik heb geen buikje om te showen ! ( alleen boobs ) haha
ja we zijn ook geschrokken. leven mee en balen mee! dus wel veel bloedverlies? ik ben zo broerd ...kan wel kotsen maarja hoort erbij.
Ik wil dat hier niet meer horen he ING!!! De meiden hebben gelijk hier moeten we ove praten en mee balen!! Hier ook nog geen buikje alleen savonds darmenbuikje... En verder voel ik niets dus zal ik mij maar gelukkig prijzen tov sommige andere die zich zo slecht voelen
Verpesten helemaal niet we zijn er toch ook om elkaar te steunen. Ik ga heel hard mijn duimen draaien Hier al wel een buik nog niet veel baby maar mijn lichaam reageert er heel erg op maar ja ook niet gek na 5 Kids
inge wil je dat niet zegegn meis... je verpest niks. We leven mee met goed nieuws, We genieten mee met mooie dingen, Maar... We leven ook mee met mindere momenten, We balen ook mee met kut momenten. Daar word ook gewoon over gepraat... dat hoeft niet weg geduwd te worden... Dikke knuffel...
@gucci, das al een mooi buikie meis.. Maar dan word dit jullie 6de ukkie... Wat leuk zo'n groot gezin.... <3
Wauw meiden ... Mooie buiken !! Inge je verpest niets hoor meid deze meiden zijn de enige aan wie we het echt kwijt kunnen ( buiten man en evtuele familie die weten om ) En et is Zo fijn om het kwijt te kunnen en hart te luchten blijf het dus ook vooral doen ! Doe ik ook. Dikke knuf meid
@inge. Je verpest echt niks hoor. Daarzijn we ook voor meis. We steunen elkaar door dik en dun. Jemig meiden wat een buikjes al. jullie lijken wel veel verder.
@jennifer, bij me zoontje kon ik er met 8 weken al niet meer om heen. Toen was het al duidelijk.. hihi..
@jennifer, dat doen wij ook niet.. wij zijn daar heel open in. Na 23-1 als de echo goed is, gaat het wereld wijd... En bij me zoontje wist ook iedereen het rond 8 weken.. wij hebben daar nooit een geheim van gemaakt.. ook niet dat we bezig waren voor een 2de.. iedereen wist dat allang.. hihi
@cjjm. Wat goed dat jullie er zo open over zijn. Ik ben ook vrij makkelijk. Mijn moeder heeft echt zoiets van wachten tot 12 weken met vertellen maar heb het al aan een aantal vriendinnen verteld. Kan gewoon m'n mond niet houden. Gisteren vroeg m'n buurvrouw aan me wanneer er een buurjongen of meisje komt. Ze weet dat ik een kinderwens heb. Ik begon te lachen en ze wist meteen hoe laat het was. Hihi. Wel leuk dat je snel een buikje hebt. Dan is het toch wat echter volgens mij. Lijkt me heerlijk een bolle babybuik
Meiden, mooie buikjes! Wij hebben vanavond een eerste foto gemaakt voor deze serie: 9 maanden zwanger Going Out There