September 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bellybell, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik loop altijd bij de gyn en heb vanochtend gebeld om de echo van 4 feb te vervroegen om te kijken hoe en wat maar ze zegt dat het niet nodig is het is gewoon een miskraam en alleen echo als binnen een week het ( heftige ) bloeden nog niet over is geen echo voor mij dus

Hoe is het met jou ? Wel fijn dat je wel een echo krijgt !!

2. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Aah nee hippo... Dat meen je niet.. :'(
    Vind het zo erg voor je meid.. heel veel sterkte.

@inge, fijn dat je vandaag terecht kan bij de vk.
    Heb je nog steeds veel bloed verlies?

@dooo, volgens mij hoort het er bij, het niet slapen..
    Hier precies het zelfde, al moet ik eerlijk toe geven dat ik de afgelopen 2 nachten erg goed heb geslapen..

@meiden die al een kindje hebben, hebben jullie dat ook dat jullie wat minder kunnen hebben van.de kids??

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

o nee hippo.. heel veel sterkte!

Inge, succes vandaag...

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Sterkte meis. Toch wel fijn cat. Je vandaag al kan komen.

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat balen zeg dat je geen echo krijgt. Geeft toch een bevestiging van hoe of wat. Sterkte lieve Hippo. Had zo gehoopt dat het toch goed zou komen.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Dankjewel meiden !

Ik wou eigenlijk mijn rijlessen afbellen vandaag omdat ik me gewoon kut voel maar ik denk dat ik toch maar ga voor de afleiding

7. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Idd Hippo, je kunt beter afleiding hebben. Ik ben gisteren ook bewust even op pad gegaan omdat ik me anders alleen maar ellendiger voelde. En ben vandaag ook gewoon gaan werken. Nu even thuis om me op te frissen en dan zo richting de VK.

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Succes bij de echo lieverd !

9. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Jeetje Hippo :( zo kut!!! Vind het echt erg!! Sterkte meid!!

ING veel succes meid!! Duimen hier!!!

Nog ff een klein vraagje... Heeft nog iemand soms veeeeel wit verlies bij het afvegen??

10. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Succes zo meteen bij de echo meis.. knuff..

11. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Ik heb altijd wel afschijding, maar nu is dat meer, bij me vorige zws had ik dat ook..
    dus zou je er niet al te druk om maken meis..

12. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    MvM komt om 13 uur..
    Ben benieuwd.. Moest een plasje aan de kant zetten..
    Maar een stomme vraag miss, moet ik die in de koeling bewaren, of mag het ook gewoon op kamer thempratuur?

13. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0

Ooh ok was gewoon een algemeen vraagje :) valt me wel op dat het vooral in de avond en in de ochtend is... Hoe gaat het trouwens met jou meid?

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @dooo. Ik heb ook veel afscheiding. Schrik me iedere x rot. Meteen naar de wc maar is gelukkig wit.

@cjjm. Leuk dat mvm komt. Ben ook benieuwd of het plasje koud moet staan. Ze komen hier donderdag namelijk. Laat je ff weten hoe het was

15. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Wat erg hippo... :(
    Sterkte...

Ik heb vandaag een soort opgeblazen gevoel..
    Ook lage rugpijn.. Pff

16. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Succes meis

17. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Jen: ja dat heb ik dus ook precies zo een vloed opeens....

Klgekko: schijnt normaal te zijn die lage rugpijn :) en opgeblazen heb ik ook wel maar ook vooral savonds

18. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee meiden

Het vruchtje was al weg. Er is niets meer te zien behalve verdikte baarmoederwand en bloed. De VK dacht dat ik nog t/m dit weekend zou bloeden en dat het dan klaar zou zijn.

Het is voor mij een opluchting dat het vruchtje al weg is. Dan kan ik het nu ook een plekje geven en weer met goede moed verder gaan. Hoop nu dat mijn cyclus weer goed op gang komt.

Ik ga dit kletsgroepje verlaten, niet omdat ik het zo ongezellig vond met jullie helemaal niet juist maar omdat het een beetje te confronterend is voor me. Ik ga dan iedere keer denken, oh ik zou nu ook zoveel weken zijn, en oh dan zou ik ook mijn echo hebben etc. Ik kan daar nu beter afstand van nemen en me weer verplaatsen naar het 'zwanger worden' gedeelte.. Helaas..

Ik wens jullie allemaal een super zwangerschap toe en ik kom hier zeker af en toe nog even spieken en inbreken als dat mag.

Sorry meiden... :(

19. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0

Pff ING krijg de tranen in men ogen als ik dit lees!!!

Heel veel sterkte meid en je moet zeker doen waar jij je goed bij voelt!! Ik hoop dat jullie dit een plaatsje kunnen geven en weer snel een positieve test in handen hebben!!

Ti's echt zoo oneerlijk!!! Je was echt een leuke septemberma'm!!

Dikke knuffel en heeeel erg veel sterkte gewenst!!!

20. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Doo: Echt lief, krijg zoveel steun van jullie! Had ook echt zo graag een september mama willen worden.. Vond dit groepje ook echt heel leuk.. Zou er ook graag blijven kletsen maar ik weet gewoon dat dat voor mezelf te confronterend is..

Thanks meiden voor die geweldige steun! Echt een dikke knuffel voor jullie! Mocht ik weer een positieve test in handen krijgen dan laat ik het jullie meteen weten..

Deel Deze Pagina