jha klopt, maar de schade die een chihuahua aan richt is net een heel klein beetje kleiner.. hihi.. ik kan daar ook niet tegen, dat iedere hond maar over 1 kam geschoren word.. de hond word niet vals geboren het is de persoon die aan het andere uit einde van die lijn staat.. als het anders om was geweest, had je de krant gehaald, en met een beetje pech had je der in kunnen laten slapen.. hier liepen ze altijd met een grote boog om ons heen als we met haar aan het wandelen waren haha..
Helemaal mee eens cjjm. De hond wordt niet vals geboren de mensen maken ze zo. Haha. Mensen die zijn soms zo bang voor niks. Toen wij hier kwamen wonen liep ook iedereen de andere kant op. Nu zijn ze helemaal verliefd op dr. Ze zeggen ook. Ze is de liefste hond hier in de buurt
wat gezellig dat jullie allemaal een harige vriend hebben ( of bijna allemaal) hier twee katten, ben benieuwd hoe zij reageren.. de oudste is mijn kat, zij is heel lief tegen mij, maar minder naar vreemden, de jongste is meer de kat van mijn man, hij is wat dominanter... ik heb vandaag trouwens intake gehad bij vk... aardige vrouw.. pas met elf weken eerste echo, dus nog even geduld..
pff, zo laat pas je eerste echo Liekj.. :O Das wel jammer zeg.. ik hoop de 23ste meteen een echo te krijgen.. Wil wel even weten hoe of wat..
Meestal voelen katten het heel goed aan als je zwanger bent. Wat laat met 11 wkn eerste echo. Geduld is een schone zaak. Voel je je verder goed of veel kwaaltjes.
Wauwwwww die is echt al groot. Weet je zeker dat je pas 5 weken bent. Super mooi buikje. Wil ik ook. Hihi.
wowwww wat een buikjes al zeg!! Ik vind de mijne in de avond ook zo mega, ik ben echt niet super strak maar zo is het ook niet hahaha en 's ochtends is hij stukken minder dus tja... hier ook 2 haarballen!! 1 "vechthond" en een klein mixje... ik noem ze even zo want die van mij zijn nogal uniek in hun soort en ben bang voor herkenning!! De grote was ik echt bang voor dat hij mn dochter niet zou accepteren en zat echt nagels te bijten... maar hij is zoooooooooooooooo gek met haar, echt super!!!! zo lief!! die andere waarvan ik dacht dat het mee zou vallen moet niks van haar weten maar ontloopt haar, AF en toe krijgt ze een likje maar verder is het wegwezen iK was zo opgelucht te zien dat ze haar accepteerden en vooral die grote, echt die is stapelverliefd op dr! hij is een herplaatser met een heel rot verleden dus tja mijn angst was niet geheel onterecht. nou hier mijn buikje dan maar
Wow mooie buikjes meiden!!! Hier een mini bolletje in de avond haha denk dat het darmpjes zijn En liekj is wel laat he?? Ik zou niet kunnen wachten
echt al mooie buikjes! dan is die van mij nog erg klein.. door de medicatie niet misselijk, vooral erg moe.. ja duurt lang, Maarja... geduld hebben.. hebben jullie de echo allemaal al eerder?
liekj nou 11 weken poeh! ik heb nog geen eens gebeld, en bij ons is het met 10 weken en streven naar 8 a 9 weken... Ik ga volgende week bellen.....
Ha meiden, wat een mooie buikjes! Ik heb net ook geprobeerd een foto te nemen, maar de foto is nogal mistig uitgevallen. Ik heb nog niet meer buik dan normaal.
Hoe ging de intake? Jammer dat je nog moet wachten op de eerste echo! Ik heb met 8 weken de eerste echo om te kijken of het op de goede plek zit en het hartje klopt. Dat doen ze standaard in de praktijk waar ik naartoe ga. De volgende echo is dan de termijn echo met 12 weken. En fijn dat de medicatie helpt tegen de misselijkheid!
intake ging goed, gewicht bloeddruk alles was oké. ik wist wel dat ik moest wachten op de echo, als ik lees dat de meeste eerder krijgen word ik toch wel ongeduldig ik zal ook nog eens een nieuwe foto maken een dezer dagen.
Is.toch ook al.een.mooi buikje.. Mijn foto is van vanmiddag.. niet dat ik zo slank ben.hoor.. na me zws zijn er een paar kilo blijven zitten
nou ik vind die van jou ook al echt groot, misschien blijft het nu wat hangen?? Misschien zijn het er wel 4!!! grapje bij mijn eerste heb ik het rijtje ook nog wel, jaaa daar was ik met 5 weken nog zo mooi slank zoals ik altijd was morgen ga ik een cb indicator halen, hopen dat hij 3+ aangeeft, dan ben ik precies 5 weken!
Ik.heb volgende week woensdag een afspraak bij de gyn, en ga er vanuit dat we dan ook een echo hebben.. dus met 6+1 weken.
Hangen?? 4 zou wel heel veel.zijn.. maar een 2ling zou ik wel erg leuk vinden. Haha.. Bij me vorige was het ook snel.zichtbaar. hihi.. foto's staan in me album. Heb van de week ook ergens die cb gedaan ook 3+
ja bedoel niet een hangbuik maar bedoel ik had toen dat hij echt een tijdje stilstond en bleef hangen zeg maar maar ik heb net ff je fotos gekeken, sodeju, op het einde had je echt een "toeter" he! Nou kan me wel voorstellen dat het nu weer zo hard gaat dan... Van mij hoeft dat echt niet, ik wil het echt stil houden op mn werk tot de 12 weken en onze kleding is niet meer bestelbaar, loop dus nog steeds in een klein maatje... dus hoeft van mij ook niet zo snel te gaan...daarna wel